You are not logged in.
Arvon veli tuli katsottua junassa. Hangossa taasen pällistelin Mustan jään. Se oli muuten tosi hyvä elokuva.
[quote:e09c630eef="Pope"][quote:e09c630eef="looramerri"]Ewan McMinunaviomies
SE ON MUN [/quote:e09c630eef]
Jaetaan [/quote:e09c630eef]
McMeijänaviomies puhuu prätkistä Top Gearissa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rauni Mollbergn Tuntematon Sotilas Kino Tapiolassa. Ihan vitun hyvä.
:peuk::peuk::peuk::peuk:
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4b3c7276fe="Ylitarkastaja Tolonen"]Rauni Mollbergn Tuntematon Sotilas Kino Tapiolassa. Ihan vitun hyvä.
:peuk::peuk::peuk::peuk:[/quote:4b3c7276fe]
Toihan tulis huomenna telsusta, vois ziigaa.
I love you and dream about the Führer
[quote:6d80611c2c="turkele"][quote:6d80611c2c="Ylitarkastaja Tolonen"]Rauni Mollbergn Tuntematon Sotilas Kino Tapiolassa. Ihan vitun hyvä.
:peuk::peuk::peuk::peuk:[/quote:6d80611c2c]
Toihan tulis huomenna telsusta, vois ziigaa.[/quote:6d80611c2c]
joo, meinaan katsoa
Sama
bzort glorf bööth
Joo, kävin tosiaan Controlin kattomassa, äitin ja isin kanssa vieläpä! Nekin tykkäs ja lupasin lainata äitille Closeria.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Blade Runner
Menetetty peli
Knocked Up - 3,5/5
Oho, tämä ei ollutkaan ihan paska. Tai olisihan tuostakin toki selkeästi huonomman saanut, kun olisi laittanut päärooleihin jotain väsähtäneitä staroja tyyliin Steve Carell/Ben Stiller/Adam Sandler/Matthew Perry.
[quote:5a19ccae8f="looramerri"][quote:5a19ccae8f="Pope"][quote:5a19ccae8f="looramerri"]Ewan McMinunaviomies
SE ON MUN [/quote:5a19ccae8f]
Jaetaan [/quote:5a19ccae8f]
McMeijänaviomies puhuu prätkistä Top Gearissa [/quote:5a19ccae8f]
Häh, toi jakso tuli sata vuot sit.
Mun vauvan saanu kaveri muuten tuntee saman Irinan ku sä. Alkoi selittää mulle sun vauvan nimisestä vauvasta ja sit tajuttiin et aijaa!
[quote:3241d1061c="Pope"][quote:3241d1061c="looramerri"][quote:3241d1061c="Pope"][quote:3241d1061c="looramerri"]Ewan McMinunaviomies
SE ON MUN [/quote:3241d1061c]
Jaetaan [/quote:3241d1061c]
McMeijänaviomies puhuu prätkistä Top Gearissa [/quote:3241d1061c]
Häh, toi jakso tuli sata vuot sit.
Mun vauvan saanu kaveri muuten tuntee saman Irinan ku sä. Alkoi selittää mulle sun vauvan nimisestä vauvasta ja sit tajuttiin et aijaa![/quote:3241d1061c]
a guga? jännää! Oliks uusi vauveli ihana (offtopikiks mnöö mut menköön)?
Mä löysin Top Gearin vasta vähän aikaa sitte. Äidin kautta . Olin aina vaan et ei mua mitkään auto-ohojelmat kiinnosta. Toi oli varmaan uusinta. Tai siis vanhinta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kahdeksan surmanluotia (tv-sarja)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Hamlet liikemaailmassa
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Bourne Ultimatum. Aikas turha. Visuaalisesti toki aika hieno, mut muuten... äh
[quote:700e2a53e6="Ylitarkastaja Tolonen"]Rauni Mollbergn Tuntematon Sotilas Kino Tapiolassa. Ihan vitun hyvä.
:peuk::peuk::peuk::peuk:[/quote:700e2a53e6]
Tahtoo kans nähdä joskus uudestaan
[quote:19b81a25c9="leposi"][quote:19b81a25c9="Ylitarkastaja Tolonen"]Rauni Mollbergn Tuntematon Sotilas Kino Tapiolassa. Ihan vitun hyvä.
:peuk::peuk::peuk::peuk:[/quote:19b81a25c9]
Tahtoo kans nähdä joskus uudestaan [/quote:19b81a25c9]
Katsoin kans.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En oo koskaan nähny tuntematonta, mitään versiota. Kirjan luin joskus teininä. Pitäiskö hävetä?
en ole kolmekybänen emoboy
En oo koskaan nähny tuntematonta, mitään versiota. Kirjan luin joskus teininä. Pitäiskö hävetä?
Enpä kuule tiijjä, kyllähän ne molemmat versiot varsin hyviä on. Mollbergin elokuva on parempi, mutta jotkut hahmot, kuten Rokan ja sen Tauno Palon esittämä majurin/everstiluutnantin (Karjula?), miellän Laineen version kautta
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En oo koskaan nähny tuntematonta. Kirjan luin joskus teininä.
sama, eri
Fizcarraldo, olipa aivan citun hyvä
vaan leffa-arkiston "festari"-hinnoille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eastern Promises 8/10
Yllättävän hyvä. Oikeestaan loistava. Hieno maailma, karismaattisia hahmoja, vankilatatuointeja, hyviä näyttelijöitä.
Closer, kävin kattoo seuran vuoksi, mut olihan toi ihan mainio. Herkuttelevat kuvakulmat ja löyhä, selittelemätön juoni. Oli siinä puutteensakin. Jotenkin itsemurha ei hahmolle käyneiden sattumusten perusteella tuntunut ollenkaan oikeutetulta. Odotin soolouraa, kovia huumeita, mutsin kellariin lukkiutumista ja jämäbändin yllättävää kukoistuskautta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Closer, kävin kattoo seuran vuoksi, mut olihan toi ihan mainio. Herkuttelevat kuvakulmat ja löyhä, selittelemätön juoni. Oli siinä puutteensakin. Jotenkin itsemurha ei hahmolle käyneiden sattumusten perusteella tuntunut ollenkaan oikeutetulta. Odotin soolouraa, kovia huumeita, mutsin kellariin lukkiutumista ja jämäbändin yllättävää kukoistuskautta.
Closer=Control?
"A repo man's always intense"
Aki Kaurismäen Rikos Ja Rangaistus toissayönä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Niin ja ennen tota Kaurismäkeä Fitzcarraldo jossai Dublinin elokuva-arkiston teatterissa tms.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Closer
Natalie Portman stripparina - rahat eivät voi mennä hukkaan!
[quote:0225c4f386="börjeslandet"]Eastern Promises 8/10
Yllättävän hyvä. Oikeestaan loistava. Hieno maailma, karismaattisia hahmoja, vankilatatuointeja, hyviä näyttelijöitä. [/quote:0225c4f386]
Oli muuten aika foorumihenkinen elokuva sekä että oli hyvin esillä
Sivunvaihto-späm wow
[quote:974739a1ce="börjeslandet"][quote:974739a1ce="börjeslandet"]Eastern Promises 8/10
Yllättävän hyvä. Oikeestaan loistava. Hieno maailma, karismaattisia hahmoja, vankilatatuointeja, hyviä näyttelijöitä. [/quote:974739a1ce]
Oli muuten aika foorumihenkinen elokuva sekä että oli hyvin esillä[/quote:974739a1ce]
[quote:974739a1ce="Laatu"]Closer
Natalie Portman stripparina - rahat eivät voi mennä hukkaan!
[/quote:974739a1ce]