You are not logged in.
[quote:1294c90cc7="Pistooli-pepe"]sekä soolona esiintyvä laulaja/kitaristi Janne Westerlund (Plain Ride, Circle, Sweetheart)
Voisin mennä![/quote:1294c90cc7]
Koskahan nähtäis Janne vetämässä pelkkiä välispiikkejä
Älä päästä painiks sitä
hmm pitäis varmaan ihan harkita tota. kinski on hyvä bändi ja westerlundin soolokeikka ei voi olla huono
[quote:f1aeb51ebf="Moronica"][quote:f1aeb51ebf="Pistooli-pepe"]sekä soolona esiintyvä laulaja/kitaristi Janne Westerlund (Plain Ride, Circle, Sweetheart)
Voisin mennä![/quote:f1aeb51ebf]
Koskahan nähtäis Janne vetämässä pelkkiä välispiikkejä [/quote:f1aeb51ebf]
Menisin sinnekin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oho! Kinskin Alpine Static on vitun hyvä levy, joten vois nytkyllä... jos vaan aikataulut osuu kohdilleen.
No nytkyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
:hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
EN:n omat sivut varmistavat uutisen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2435981af2="upsetter"]HERRANPIEKSUT!!
Tavastian sivut kertoo seuraavaa:
To 24.4.
21-02
Einstürzende Neubauten (GER)
Liput tulevat myyntiin 14.12.
enn. 30 / ovi 32
K18
[/quote:2435981af2]
Oho, oho... pitää ehkä mennä, vaikka nyky-neukkis nyt on mitä on...
Huuuuuuuuuuuuuuuhhhh! Pakko mennä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oho, oho... pitää ehkä mennä, vaikka nyky-neukkis nyt on mitä on...
ohan se silti parempaa ku 99.99% maailman musiikista..
ostoon menee liput täälläkin.
apuu-va
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:9c9efd74ba="Pistooli-pepe"]Oho, oho... pitää ehkä mennä, vaikka nyky-neukkis nyt on mitä on...
ostoon menee liput täälläkin. [/quote:9c9efd74ba]
Joo, ei ne parit edelliset huonoja ole olleet, ei vaan oo oikein jaksanu... ja aina haikailee vaan niitä kultaisia päiviä menneessä...(ja tähän Hartsa-Irkun kommentit että oli paska silloin Lepakossa vuonna 1968 tms.)
[quote:fc5a69aaec="silvawhale"][quote:fc5a69aaec="Pistooli-pepe"]Oho, oho... pitää ehkä mennä, vaikka nyky-neukkis nyt on mitä on...
ostoon menee liput täälläkin. [/quote:fc5a69aaec]
Joo, ei ne parit edelliset huonoja ole olleet, ei vaan oo oikein jaksanu... ja aina haikailee vaan niitä kultaisia päiviä menneessä...(ja tähän Hartsa-Irkun kommentit että oli paska silloin Lepakossa vuonna 1968 tms.)[/quote:fc5a69aaec]
Mä oon ainakin nimenomaan jaksanut noita uudempia paremmin. Uusin varsinkin paranee joka kuuntelulla.
Wieselle, Kinskille ja Neubautenille
Olikos se uusin levy mikä soi siellä oliko Towerilla Dublinissa? Ihan hyvää oli se ainakin, vai oliko jotain ihan muuta? check check.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo, ei ne parit edelliset huonoja ole olleet, ei vaan oo oikein jaksanu... ja aina haikailee vaan niitä kultaisia päiviä menneessä...(ja tähän Hartsa-Irkun kommentit että oli paska silloin Lepakossa vuonna 1968 tms.)
jeps. lämppärinä ollu piitleskin oli parempi jne..
Mä oon ainakin nimenomaan jaksanut noita uudempia paremmin. Uusin varsinkin paranee joka kuuntelulla.
no mulle kolisee kyllä toi vanha matsku mutta myös uudempi, varsinkin toi silence is sexy-levy. uusin taitaa olla vielä tsekkaamatta...
[quote:37be27ae4d="helicon"]:shock:
Harmi kyllä että noi liput tulee jo tässä kuussa myyntiin. Ottaa meinaan vähän hankalasti lompakon kanssa, hehe...[/quote:37be27ae4d]
apuu-va
Smaaaaaaaaaaaaaaaaa
No kaipa tuonne jotenkin itsensä änkeää. Kerran oon orkesterin nähnyt livenä ja oli hiton hyvä vaikka olikin enimmäkseen sitä nyky-nyypauttenia. Ja eihän siinä mitään vikaa tosiaan ole. Tämä uusin on oikeastaan ainoa mikä ei ole auennut.
Sent from my iPhone 16
[quote:9a75d4061c="risto_m"]Wieselle, Kinskille ja Neubautenille
Olikos se uusin levy mikä soi siellä oliko Towerilla Dublinissa? Ihan hyvää oli se ainakin, vai oliko jotain ihan muuta? check check.[/quote:9a75d4061c]
oli varmaan DAFia tms, sevverta suoraviivasesti porskutti
eivät oo tänne tulossa ainakaan nykyisen keikkakalenterinsa mukaan, voehan kakkis. ainoo neubautten-liitteinen livekokemus oli FM Einheit & Caspar Brötzmann festareilla 2003. Oli kyllä kova, eikä tiilipöly aiheuttanut hengitystiehyissä ongelmia
Jonkun vuoden takaisa Neubauten-keikkaa tuntuvat kaikki siellä käyneet Dublin-tutut hehkuttavan niin ettei äyräitä näy, eli kannattanee!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jösses! Neubauten nähty nelisen vuotta sitten Frankfurtissa ja oli ihan helvetin hyvä. Ja nykymenonsa maistuu mulle erittäin hyvin, tyylikäs yhdistelmä melua ja melodiaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:912d1824bc="Pistooli-pepe"]sekä soolona esiintyvä laulaja/kitaristi Janne Westerlund (Plain Ride, Circle, Sweetheart)
Voisin mennä![/quote:912d1824bc]
No smaaaaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hmm pitäis varmaan ihan harkita tota. kinski on hyvä bändi ja westerlundin soolokeikka ei voi olla huono
paitsi ei nuo kinskin uudet biisit myspacessa innostaneet yhtään...
neubautenista sen verran, että lainasin uusimman strategies against architechturen kirjastosta, siinä oli siis jotain 90-luvun ja 00-luvun juttuja ja aika paskaa se musta oli. laulu varsinkin kuulosti ihan hirveältä. ne pari 80-luvun alun levyä mitä oon kuullu on ollu kyllä hyvää kolinaa
neubautenista sen verran, että lainasin uusimman strategies against architechturen kirjastosta, siinä oli siis jotain 90-luvun ja 00-luvun juttuja ja aika paskaa se musta oli. laulu varsinkin kuulosti ihan hirveältä. ne pari 80-luvun alun levyä mitä oon kuullu on ollu kyllä hyvää kolinaa
EVO
[quote:ef1b4daa5f="ydinaukio"]neubautenista sen verran, että lainasin uusimman strategies against architechturen kirjastosta, siinä oli siis jotain 90-luvun ja 00-luvun juttuja ja aika paskaa se musta oli. laulu varsinkin kuulosti ihan hirveältä. ne pari 80-luvun alun levyä mitä oon kuullu on ollu kyllä hyvää kolinaa
EVO[/quote:ef1b4daa5f]
[quote:9fe18f8f23="Pistooli-pepe"]Joo, ei ne parit edelliset huonoja ole olleet, ei vaan oo oikein jaksanu... ja aina haikailee vaan niitä kultaisia päiviä menneessä...(ja tähän Hartsa-Irkun kommentit että oli paska silloin Lepakossa vuonna 1968 tms.)
jeps. lämppärinä ollu piitleskin oli parempi jne.. [/quote:9fe18f8f23]
siis mitä, haluuttekste et mä lopetan ensikäden kokemusten jakamisen nuorisolle?
(ite 80-luvul tenttasin kyl kaiken mahollisen tyypiltä, joka oli nähny stoogesin jenkeissä 60-luvun lopulla... mut mä olenki utelias ja tiedonjanoinen, NIH)