You are not logged in.
34
Last edited by shanks (11.09.2019 18:20)
Vittu "Huuhkajat"
Vastatakseni otsikon kysymykseen, en vielä tiedä kenen kanssa olen menossa Etelä-Afrikan kisoihin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vittu "noiseidea"
en ole kolmekybänen emoboy
Samaa mieltä, ulkomailta vaan uutta valmentajaa hakemaan. Kotimaiset vaihtoehdot eivät tosiaan vakuuta. -Keke taitaa tosin olla työpaikkaa vailla, ooh...
Vittu "noiseidea"
![]()
![]()
![]()
![]()
Smaa.
"A repo man's always intense"
Toi nyt on naurettavin "lempinimi" ikinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miksi pitää olla joku lempinimi? Vai pitääkö se olla todisteena "jalkapallokulttuurista"?
""
CARLTON PALMER vai STEVE BRUCE?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Miks pitää olla jotain nickejä?
en ole kolmekybänen emoboy
Miks pitää olla jotain nickejä?
Kai se on vapaaehtoista.
luin että uueee miehen emättimien jne
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:1d3ba7e74c="noiseidea"]
Vastatakseni otsikon kysymykseen, en vielä tiedä kenen kanssa olen menossa Etelä-Afrikan kisoihin.[/quote:1d3ba7e74c]Huuhkajien?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Punapäällä taas aivoja pierettää. Dissaillessaan ihmisten jalkapallokiimaa noisetti ei ole huomannut tulleensa yhdeksi vihaamistaan superväsyneistä anti-Bushisteista.
Korjaus: olen anti-Huuhkaja.
noisis = juha karjalainen
Montakohan kertaa kendojanari tuli, kun kuuli, että Hodari ei jatkakaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Palloliitto hakee Hodgsonille seuraajaa netti-ilmoituksella
4.12.2007 12:32
Suomen palloliitto hakee A-maajoukkueen päävalmentajaa netti-ilmoituksella. Roy Hodgsonin seuraajaksi haluavia pyydetään jättämään vapaamuotoiset hakemuksensa 17.12. mennessä.
Sivulla kerrotaan, että "uuden päävalmentajan päätehtävä on A-maajoukkueen valmistaminen syksyllä 2008 alkavaan MM-karsintaan sekä joukkueen johtaminen Etelä-Afrikassa 2010 pelattavaan MM-lopputurnaukseen."
Ilmoitus ei tavoittane suurta määrää ulkomaisia valmentajia, sillä se kirjoitettu suomeksi.
Päävalmentajan valinnassa katsotaan eduiksi "kansainvälinen valmennuskokemus ja kansainväliset suhteet eri jalkapallotoimijoihin, sekä tehtävän vaatima kielitaito. Päävalmentajalta edellytetään myös luontevia sidosryhmätaitoja (media, yhteistyökumppanit, muut valmentajat)."
IS
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Laitan hakemusta sisään.
Sama. CV:ssäkin löytyy
Aika yllättäen tämä kyllä sattuu samaan aikaan Komsobolin manageroinnista eroamisen suhteen
Marcello haluaisi valmentaa taas.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:0047093b4a="shanks"]http://futisforum2.org/index.php?topic= … rdseen#new
Kova kilpailu paikasta tulossa.[/quote:0047093b4a]
huh
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:3504537717="Bedderi"]
TORE!
Kannatetaan [/quote:3504537717]
Hannun kanssa eksyttiin kerran viime kesänä samaan aikaan förin kyytiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:81454ddcfa="Ulvis"][quote:81454ddcfa="Bedderi"]
TORE!
Kannatetaan [/quote:81454ddcfa]
Hannun kanssa eksyttiin kerran viime kesänä samaan aikaan förin kyytiin. [/quote:81454ddcfa]
Ei kyllä enää Hannua hehe.
Kai sitä vopis lähteä Etelä-Afrikkaan. Jotain puhetta oli viime kesänä parin joukkuekaverin kanssa, että Espanjan kautta Marokkoon ja "sieltä" Afrikan läpi kisoihin. Enpä kuule tiijä. Kuulostaa keksityltä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
10.9.2008 SUOMI - SAKSA
11.10.2008 SUOMI - AZERBAIDZHAN
15.10.2008 VENÄJÄ - SUOMI
28.3.2009 WALES - SUOMI
6.6.2009 SUOMI - LIECHTENSTEIN
10.6.2009 SUOMI - VENÄJÄ
5.9.2009 AZERBAIDZHAN - SUOMI
9.9.2009 LIECHTENSTEIN - SUOMI
10.10.2009 SUOMI - WALES
14.10.2009 SAKSA - SUOMI
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Enpä tiedä, pitäisi varmaan matkustaa Moskovaan (tahi Pietariin).
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Enpä tiedä, pitäisi varmaan matkustaa Moskovaan (tahi Pietariin).
Alustavasti messissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu