You are not logged in.
[quote:83dfb2669b="leposi"]Ja ootan vielä, että dvd:n hinta tippuis parilla eurolla
totorosta puhe? kympillä ostin just lapsille joululahjaksi sokokselta.[/quote:83dfb2669b]
Juu! Mut jos vielä joulun jälkeen tippua pari euroo tai sitten odottelen toista plussaseteliä
Eilen katsoin
Hiljalleen alkaa tuostakin se "hyvyys" katoamaan. Ehkä kerran vielä jaksaa kattoo.
Turkele, tuuks mun kaa huomenaamul Cassandra's Dreamiin? Kaamee nimi mut huomasin että siinä on Ewan McMinunaviomies. Mut miten pystyn herään kybäks? Ei tajuu.
Ewan McMinunaviomies
SE ON MUN
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:60f2637d95="looramerri"]Ewan McMinunaviomies
SE ON MUN [/quote:60f2637d95]
Jaetaan
eilettäin:
Leijonakuningas: eka kerta, vähän pettymys.
Pelon palkka: ihan hauskaa äijäilyä.
Menetetty peli
saw 3
eka oli hyvä, toka ihan ok mut tää oli jo aika perseestä
Lentokoneessa Rise of the Silver Surfer ja No Reservations jotkat oli molemmat ihan perseestä. Pari päivää sitten leffateatterissa No Country for Old Men, joka olikin taas paljon parempi, ei ehkä ihan paras Coenien leffa mutta aika lähellä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Lentokoneessa Rise of the Silver Surfer ja No Reservations jotkat oli molemmat ihan perseestä. Pari päivää sitten leffateatterissa No Country for Old Men, joka olikin taas paljon parempi, ei ehkä ihan paras Coenien leffa mutta aika lähellä.
lentokoneissa on tullut kyllä nähtyä huonoimmat leffat koskaan. nykyään vakiovarustuksena omat dvd:t läppärillä + 3.5mm jakoplugi jos kaveri vieressä haluu tsiigata myös.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Katsoin eilen tuon Paha maa -leffan. Oli tosiaan kehujensa väärti. Loistava!
Aki Louhimiehelle massiivinen
Onks sulla toi?
[quote:5e83b96128="Pistooli-pepe"][quote:5e83b96128="turkele"][quote:5e83b96128="tiptoo"]My Blueberry Nights oli kiva tarina. Hiukan tympi tavanomaista suoraviivaisempi kerronta sekä ylimitoitettu ja liian in your face-tyylittely.
Mut siis, Rachel Weisz [/quote:5e83b96128]
Chan Marshall kyllä lyhyellä esiintymiselläänkin ylitti tossa muut tsybyt. [/quote:5e83b96128]
Sama, paskan leffan ainoa valonpilkahdus! [/quote:5e83b96128]
No jaa, onhan se Chan aina Chan, mut tosi päälleliimattu kohtaus toi oli ja sinänsä teennäinen. Weiszin peballe ja viskibassolle sen sijaan vielä
Mangojauhe goddamn.
Laskin että DVD-kokoelmassa ois 82 elokuvaa 48 eri telkkarisarjan tuotantokautta. Osa noista on tietty yhden levyn brittikomediaa, mutta sitten on jonkin verran HBO-bokseja ja Desperate Housewivesiakin
Täytyypä kaivaa toi Blueberry jostain. Jos siinä on Weiszx ja Chan niin ei voi olla paska.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:0a7d60889b="kikikaikai"]Täytyypä kaivaa toi Blueberry jostain. Jos siinä on Weiszx ja Chan niin ei voi paska.
[/quote:0a7d60889b]
Öö, http://www.finnkino.fi/movie/1991
en ole kolmekybänen emoboy
Laskin että DVD-kokoelmassa ois 82 elokuvaa 48 eri telkkarisarjan tuotantokautta. Osa noista on tietty yhden levyn brittikomediaa, mutta sitten on jonkin verran HBO-bokseja ja Desperate Housewivesiakin
Laskeskelin et voisin myydä koko devarikokoelmani pois.
Mangojauhe goddamn.
Paitsi Dirty Dancingin!
Mangojauhe goddamn.
Turkele, tuuks mun kaa huomenaamul Cassandra's Dreamiin? Kaamee nimi mut huomasin että siinä on Ewan McMinunaviomies. Mut miten pystyn herään kybäks? Ei tajuu.
Ol muutes hieno leffa! Kunniaa Woodylle!
[quote:538b525cfe="börjeslandet"][quote:538b525cfe="kikikaikai"]Täytyypä kaivaa toi Blueberry jostain. Jos siinä on Weiszx ja Chan niin ei voi paska.
[/quote:538b525cfe]
Öö, http://www.finnkino.fi/movie/1991[/quote:538b525cfe]
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:d3668df2f8="tiptoo"]
No jaa, onhan se Chan aina Chan, mut tosi päälleliimattu kohtaus toi oli ja sinänsä teennäinen.
[/quote:d3668df2f8]
Se elokuvahan oli yksi pääleliimattujen, teennäisten kohtauksien sarja... että sinänsä sopi siihen hyvin.
[quote:893a21bd5f="kikikaikai"][quote:893a21bd5f="börjeslandet"][quote:893a21bd5f="kikikaikai"]Täytyypä kaivaa toi Blueberry jostain. Jos siinä on Weiszx ja Chan niin ei voi paska.
[/quote:893a21bd5f]
Öö, http://www.finnkino.fi/movie/1991[/quote:893a21bd5f]
[/quote:893a21bd5f]
Menee myös Tampereen Plevnassa.
[quote:4867cc17c9="Pistooli-pepe"][quote:4867cc17c9="tiptoo"]
No jaa, onhan se Chan aina Chan, mut tosi päälleliimattu kohtaus toi oli ja sinänsä teennäinen.
[/quote:4867cc17c9]
Se elokuvahan oli yksi pääleliimattujen, teennäisten kohtauksien sarja... että sinänsä sopi siihen hyvin.[/quote:4867cc17c9]
Sä oot yks päälleliimattujen mielipiteiden sarja. Enkä ees oo nähny leffaa
[quote:63b36e0698="börjeslandet"][quote:63b36e0698="Pistooli-pepe"][quote:63b36e0698="tiptoo"]
[/quote:63b36e0698]
Se elokuvahan oli yksi pääleliimattujen, teennäisten kohtauksien sarja... että sinänsä sopi siihen hyvin.[/quote:63b36e0698]
Sä oot yks päälleliimattujen mielipiteiden sarja. Enkä ees oo nähny leffaa [/quote:63b36e0698]
Ole onnellinen.
(Ja kyl mä tykkään Wonkun monista elokuvista.)
LOISTAVA!!!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:33977c25ed="leposi"]Katsoin eilen tuon Paha maa -leffan. Oli tosiaan kehujensa väärti. Loistava!
Aki Louhimiehelle massiivinen [/quote:33977c25ed]
Imurikauppiaille
Yritin äsken kattoa La Luna (1979) mutta en pystynyt kuin 40min (annoin kuitenkin ihan selkeästi mahdollisuuden elokuvalle!).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Tuo Blueberry nights pitäs kyllä nähdä, sen oon päättänyt joskus pari viikkoa sitten!
[quote:51440b1bba="looramerri"]Turkele, tuuks mun kaa huomenaamul Cassandra's Dreamiin? Kaamee nimi mut huomasin että siinä on Ewan McMinunaviomies. Mut miten pystyn herään kybäks? Ei tajuu.
Ol muutes hieno leffa! Kunniaa Woodylle![/quote:51440b1bba]
taijettiin missata
I love you and dream about the Führer
[quote:1ca7ffea49="Pistooli-pepe"][quote:1ca7ffea49="looramerri"]Turkele, tuuks mun kaa huomenaamul Cassandra's Dreamiin? Kaamee nimi mut huomasin että siinä on Ewan McMinunaviomies. Mut miten pystyn herään kybäks? Ei tajuu.
Ol muutes hieno leffa! Kunniaa Woodylle![/quote:1ca7ffea49]
taijettiin missata [/quote:1ca7ffea49]
Khyy. Perjantaina I'm not thereen? Onneks klo 13, ees mä en voi nukkuu ohi.
missäs noi cassandra's dream ja i'm not there nyt jo menee? molemmat kyllä pakko mennä katsomaan heti kun jossain näkyy.
woodylle aina