You are not logged in.
Aika villi tuo Jungerin uusin ehdotus maksu-tv -putiikkien asiakasrekisterien avaamisesta lupajanareille. Leiki vähän vielä Facebookissa, mjattaah, Mikael?!
Ei siinä mitään. Kyllä YLE ihan kusessa on ja syystäkin heittelevät tuollaisia paskalaakeja, mutta joku roti voisi olla. Rahoituskuviot vaan kokonaan uusiksi, kun ei tää aataminaikainen lupasysteemi ole vittu mistään kotoisin. Jengi kuvittelee maksavansa YLEn kanavien katsomisesta, eikä tajua maksavansa koko TV-infrasta maassamme ja monesta muusta yleishyödyllisestä, joten miksi hitossa sitä ei voi pistää verolle? Lupasysteemi tuhlaa vuosittain hirveät määrät pätäkkää, siinä missä homman sisällyttäminen veroihin olisi kohtuullisen vaivatonta, kun maassamme on jo olemassa toimiva ja kohtuullisen tasapuolinen verotusjärjestelmä.
Kaikki ne janarit, jotka alkavat avautumaan siitä, että eivät halua maksaa tv-veroa, kun eivät telkkariakaan omista, voivat kelata vaikka kaikkia niitä muita yhteiskunnallisia palveluja, joita eivät käytä, mutta joita veroillaan kustantavat. Toimiva tv-infrastruktuuri nyt vaan sattuu olemaan aika olennainen nykyaikaisen yhteiskunnan osa.
Tero saatana, s'olet gay!
Kaikki ne janarit, jotka alkavat avautumaan siitä, että eivät halua maksaa tv-veroa, kun eivät telkkariakaan omista, voivat kelata vaikka kaikkia niitä muita yhteiskunnallisia palveluja, joita eivät käytä, mutta joita veroillaan kustantavat. Toimiva tv-infrastruktuuri nyt vaan sattuu olemaan aika olennainen nykyaikaisen yhteiskunnan osa.
juuri näin.
samaan syssyyn sit vielä ilmainen joukkoliikenne ja kk-lipun hinta kunnallisveroon.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tottakai vanha MS-mies lähtee tuolleen vyyhtiä purkamaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon käyny kaupungissa jossa oli ilmainen joukkoliikenne. Kooltaan hiukka eri luokkaa johonki Helsinkiin verrattuna mut olipa lupsakkata toimintaa - ei isoja julisteita täynnä huutomerkkejä eikä lippuautomaattijonoja eikä lippuslappusliisoja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon käyny kaupungissa jossa oli ilmainen joukkoliikenne. Kooltaan hiukka eri luokkaa johonki Helsinkiin verrattuna mut olipa lupsakkata toimintaa - ei isoja julisteita täynnä huutomerkkejä eikä lippuautomaattijonoja eikä lippuslappusliisoja
mikä muuten oli toi kaupunni? ei oo tullu itsellä vastaan...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:cb238c8a06="HUIG"]Oon käyny kaupungissa jossa oli ilmainen joukkoliikenne. Kooltaan hiukka eri luokkaa johonki Helsinkiin verrattuna mut olipa lupsakkata toimintaa - ei isoja julisteita täynnä huutomerkkejä eikä lippuautomaattijonoja eikä lippuslappusliisoja
mikä muuten oli toi kaupunni? ei oo tullu itsellä vastaan...[/quote:cb238c8a06]
Mons Belgiassa
http://fr.wikipedia.org/wiki/Mons
Ranskankielisen wikipediasivun mukaan sentään 92.000 asukasta siellä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kotikatu alkaa
Äh, oon aina unohtanut nuo Jarmuschin Teema-leffat
Tänään Spielbergin Kauhun kilometrit (Duel) MTV3:lta klo 23. Katsokaa pois, hyytävän hyvä.
Äh, oon aina unohtanut nuo Jarmuschin Teema-leffat
Et oo hirvittävän paljon menettänyt. Mutta katsopa ensi sunnuntaina Billy Wilderin Double Indemnity. Film-noirin ehdotonta kärkeä!
Double Indemnity on alyttömän kova. Ja tiukka kirja myös. James M. Cain rulettaa NIIN kovaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Double Indemnity on alyttömän kova. Ja tiukka kirja myös. James M. Cain rulettaa NIIN kovaa.
Harvinaisen yliarvostettu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Harvinaisen yliarvostettu.
Jpp. Double Indemnityssa on yksi tapnan kullin kokoinen vika: MacMurray. Ei vain sovi äijä yhtään tuollaiseen rooliin.
Onneks ei oo spoilereita täällä. Hehkutan Langalla neloskautta, että onpahan taas ihan mahtava ollu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pitääkin lukea, leffa on tullut katsottua aikas monta kertaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Postman Always Rings Twice on saman miehen kynästä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
The Postman Always Rings Twice on saman miehen kynästä...
Ansiokkaasti suomennettu Vahinko kello kaulassa.
DB on sentään Nainen ilman omaatuntoa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
the joulukalenteri unohtu
kello soimaan 02:10, onneksi tulee uusintana
meillä oli aikanaan sellanen laatikko jossa luki ollin ja rouvan pipareita, onkohan vielä tallessa jossain...
Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
Jo Søren-vainaa pohdiskeli samaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ammu itseäsi jalkaan ja sen jälkeen taaperra tänne meille
[quote:096005351f="Pope"]Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
Ammu itseäsi jalkaan ja sen jälkeen taaperra tänne meille [/quote:096005351f]
En kattonu enkä anpunu
[quote:aba290cd8a="leposi"][quote:aba290cd8a="Pope"]Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
Ammu itseäsi jalkaan ja sen jälkeen taaperra tänne meille [/quote:aba290cd8a]
En kattonu enkä anpunu [/quote:aba290cd8a]
Etkä tullut meille
[quote:7218b8e56b="Pope"][quote:7218b8e56b="leposi"][quote:7218b8e56b="Pope"]Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
Ammu itseäsi jalkaan ja sen jälkeen taaperra tänne meille [/quote:7218b8e56b]
En kattonu enkä anpunu [/quote:7218b8e56b]
Etkä tullut meille [/quote:7218b8e56b]
Osote uupuu
[quote:606c56481a="leposi"][quote:606c56481a="Pope"][quote:606c56481a="leposi"][quote:606c56481a="Pope"]Mietin juuri kuumeisesti, katsoisinko tänään neloselta Minä ja Morrison- elokuvan vai ampuisinko itseäni jalkaan
Ammu itseäsi jalkaan ja sen jälkeen taaperra tänne meille [/quote:606c56481a]
En kattonu enkä anpunu [/quote:606c56481a]
Etkä tullut meille [/quote:606c56481a]
Osote uupuu [/quote:606c56481a]
Pitäis löytyy Facebookista (Saa lähettää postikortteja.)
APUVA!!!11
näkiks kukaan amazing racea eilen, leposi???? vanhempien piti ottaa nauhalle mut eihän ne osannu... MITÄ TAPAHTU, KETÄ PUTOS??????+
[quote:1de3b632ad="psykokarkki"]APUVA!!!11
näkiks kukaan amazing racea eilen, leposi???? vanhempien piti ottaa nauhalle mut eihän ne osannu... MITÄ TAPAHTU, KETÄ PUTOS??????+[/quote:1de3b632ad]
Mä oon nähnyt tasan kaksi jaksoa tältä kaudelta, joten ei kande kysellä. Mä voin tilata Tampereelta raportin. Palailen asiaan
Mul ei o telkkaa.
Mä oon nähnyt tasan kaksi jaksoa tältä kaudelta, joten ei kande kysellä. Mä voin tilata Tampereelta raportin. Palailen asiaan
kiitos, jään odottelemaan