You are not logged in.
[quote:40e2fba5ce="silvawhale"]no olen tulossa ja pelaan missä vaan joukkueessa.
-poppoo tietty etusijalla.[/quote:40e2fba5ce]
Jaetaan joukkueet siellä sitten
olikosseny siis 8lta tai vartin yli se visa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
olikosseny siis 8lta tai vartin yli se visa?
Siinä välillä kai se alkaa.
Pappa- ja mammaosasto on vähän väsi ja mieluusti oikeestaan keräis voimia torstain Pietarinreissua varten kun on menoa huomenna ja keskiviikkonakin. Eli menkää ja täyttäkää sheese ja psykee pätevillä tietäjillä. Samasta syystä meil jää ensi ma varmaan väliin kans.
Taidan sitten myös jättää väliin, koska ei taas jaksa kahden hengen Sheesellä tippua ekalla kiekalla eikä tuohon toiseen sitten näemmä enää mahdu, kun forssto on epävarma ja jos tulloo ni olis viis. Parempi jäädä kotiin.
voittoon!
No vittu, mulle pamahti kyllä nyt liikaa Suomen musaviennin edistämiseen littyvää kirjoitushommaa, ett pakko viettää sorvin ääressä ilta ja yö...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:f1a93ff24d="leposi"]Taidan sitten myös jättää väliin, koska ei taas jaksa kahden hengen Sheesellä tippua ekalla kiekalla eikä tuohon toiseen sitten näemmä enää mahdu, kun forssto on epävarma ja jos tulloo ni olis viis. Parempi jäädä kotiin.
voittoon![/quote:f1a93ff24d]
joo kait mäkin sit jätän, onnea niille jotka paikalle menevät
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:d10c3e0ad9="Ylitarkastaja Tolonen"]No vittu, mulle pamahti kyllä nyt liikaa Suomen musaviennin edistämiseen littyvää kirjoitushommaa, ett pakko viettää sorvin ääressä ilta ja yö...
[/quote:d10c3e0ad9]
No perkele! Päättäkää jo Mä tuun siis Tolosen tilalle. Tiiän varmasti yhtä paljon.
en tuu koska vituttaa liikaa ja oon perseestä
[quote:9ca8a5a876="leposi"][quote:9ca8a5a876="Ylitarkastaja Tolonen"]No vittu, mulle pamahti kyllä nyt liikaa Suomen musaviennin edistämiseen littyvää kirjoitushommaa, ett pakko viettää sorvin ääressä ilta ja yö...
[/quote:9ca8a5a876]
No perkele! Päättäkää jo Mä tuun siis Tolosen tilalle. Tiiän varmasti yhtä paljon.[/quote:9ca8a5a876]
Voi hyvä jumala! Emmä tuukkaa ku Ulviskaan ei tuu, koska sillä on curlingia.
en tuu koska vituttaa liikaa ja oon perseestä
etkä oo
marraskuiset maanantait vaan on tämmösiä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
mä oon ihan pihalle ketä on tulos ja ketä ei..
:sta ei vissiin ketään? paitsi mä. onks muissa joukkueis vajaata?
[quote:91307a918f="silvawhale"]mä oon ihan pihalle ketä on tulos ja ketä ei..
[/quote:91307a918f]
Mä en ole tulossa
Enkä ees ehtisi jäädä nauttimaan voittokaljoja, koska pitää ehtiä Eiraan katsomaan jalkapalloa kymmeneksi.
[quote:348a6073bd="silvawhale"]mä oon ihan pihalle ketä on tulos ja ketä ei..
[/quote:348a6073bd]
No menkää nyt Leposin kanssa voittamaan koko paska. Me jäädään touhuamaan lampaiden kanssa.
Mahtavaa släpstikkiä!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mahtavaa släpstikkiä!
niinpä. siispä skippaan itsekkin. kaamee sää.
Saattaisin olla tulossa tänään jos ei väsytä ihan liikaa. Ilmoitelkaa Sheeseläiset mulle vaikkapa puhelimitse, että mikä on meidän jengin tilanne. Oon stadissa vähän ennen kasia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
voisi yrittää aktivoitua ensi maanantaina, nimittäin
Maanantain tuloksia:
1. Popstars 3
2. Kallio Visatanic Movement
3. Suosikin toimitus
4. KC Cool
5. Metal Warriors
Liiga ennen viimeistä osakisaa:
1. Popstars 3 115
2. Kallio VM 94
3. Suosikki 67
4. Metal Warriors 26
5. KC Cool 17
Mikä tarkoittaa tietysti sitä, että vaikka viimeisessä visassa onkin tarjolla tuplapisteet, on Popstars nyt ratkaissut liigavoiton. Myös kakkos- ja kolmossijat ovat selvillä.
Viimeiseen visaan kannattaa silti tulla, sillä kyseessä on taas viiden kierroksen mittainen extravaganza hieman poikkeavan kaavan mukaan. Ja, niin, tämä on nyt sitten viimeinen visa Om'pussa ainakin nähtävillä olevassa tulevaisuudessa. Sekin pyritään visan luonteessa huomioimaan.
Visailua ei kuitenkaan tarvitse lopettaa tähän. Nyt voi kai jo paljastaa, että Wizard of Loose jatkuu tuossa Fredrikinkadun rokkijuottolassa 27.1. ja siitä eteenpäin aina kuukauden viimeisinä sunnuntaina. Minä itse ja Pearly otamme homman haltuun, mutta Särmän ja Hietalan ajoilta tutun kaavan mukaan mennään.
Ketäs on tulossa tänään Kannaksen visaan?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ketäs on tulossa tänään Kannaksen visaan?
Kai mä sinne jos toi toinenki.
Monelt se o?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ysilt
En kyl jaksa enää kuin raahautua himaan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
:?
Eilen tiputtiin kustussa sarjakakkoseksi. Pari omaa ehdotusta ohitettiin ( Klaxonsin tilalle Kaiser Chiefs, Tupac Shakur ensimmäinen vankilassa listaykkösen saavuttanut miesartisti), mutta toisaalta olin viimeisessä kysymyksessä itsekin aktiivisena korvaamassa ensin kirjoitettua, oikeaa, vastausta. Noilla pisteillä oltais päästy pääkilpailijan ohi ja saavutettu neljän pisteen kaula ennen viimeistä. Nyt niille riittää useampien voittojen ansiosta kakkossija, jos päädytään tasapisteisiin. Tiukalle menee ja ovat toisaalta ansainneet voittonsa, kun jääneet parista kokonaan pois.
Ahahaha, ei tainnut sheesellä mennä kauhean vahvasti Kannaksen visat. Jari oli aivan liekeissä ja voitettin kerrankin koko roska. Tuntu vielä, että visa oli tänään vielä erikoishelppo, ja oltiin kysymysten jälkeen aika paskana, ettei saatu kaikkia oikein, mutta silti pisteet riitti voittoon ihan helposti. Oma tiimi voitti myös kustussa eilen, vaikken itse päässyt mestoille.
Vastapaavi kirjoitti:
Viimeiseen Ompun visaan kannattaa silti tulla, sillä kyseessä on taas viiden kierroksen mittainen extravaganza hieman poikkeavan kaavan mukaan. Ja, niin, tämä on nyt sitten viimeinen visa Om'pussa ainakin nähtävillä olevassa tulevaisuudessa. Sekin pyritään visan luonteessa huomioimaan.
Eli oliskos lähössä? Ei viititä tigrushkan kanssa kahdestaan, mutta...
Mä voisin koettaa suoritutua... Katsotaan miten saa tänään noita Räbättirästejä hoidettua...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tunnin päästä pitäis raahautua Bristoliin syyskauden päätöskuisoniin. Pääsispä nyt eka ees ylös sohvalta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tunnin päästä pitäis raahautua Bristoliin syyskauden päätöskuisoniin. Pääsispä nyt eka ees ylös sohvalta.
Oho, muistin kun näin avatareni että en oo juonu kahvia tänään.
Kahvit poriseen ja visailemaan!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
No aika heikostihan se meni, ihme että oltiin noinkin korkealla. Kahdeksas vaiko seitsemäs sija tuli lopulta? Kämäset joulutortut saatiin sentäs.