You are not logged in.
eilen sain mixtapen valmiiksi, ei mahtunu ihan kaikki mitä piti ja muutenkin aina käy silleen että äänittämisvaiheessa keksii että nythän tähän sopis se ja se, ja pari levyä oli melkein kadoksissa mut löysin kuitenkin. teknisestä laadusta en mene takuuseen mutta muuten tuli kyl erittäin hyvä ellei täydellinen
toivottavasti saaja ymmärtää hyvän päälle
ellen kuuntele tätä ite puhki ennen lähettämistä vielä pitäis väsätä kannet ja muut systeemit.
[quote:ca1b50303f="psykokarkki"]eilen sain mixtapen valmiiksi, ei mahtunu ihan kaikki mitä piti ja muutenkin aina käy silleen että äänittämisvaiheessa keksii että nythän tähän sopis se ja se, ja pari levyä oli melkein kadoksissa mut löysin kuitenkin. teknisestä laadusta en mene takuuseen mutta muuten tuli kyl erittäin hyvä ellei täydellinen
toivottavasti saaja ymmärtää hyvän päälle
ellen kuuntele tätä ite puhki ennen lähettämistä vielä pitäis väsätä kannet ja muut systeemit.[/quote:ca1b50303f]
ajoissa olet
itsellä biisit about 90% kasassa, epäilen et parin päivän sisällä valmis ja tähtäimessä et ois perjantaina postis
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
näyttää edelleen erittäin huonolta tää projekti.
tähtäimessä et ois perjantaina postis
totanoi, eikös nää lähetellä vasta tossa lähempänä joulua? muistelen et jossain mainittiin joku päivämäärä...
[quote:601cda093a="mitten"]tähtäimessä et ois perjantaina postis
totanoi, eikös nää lähetellä vasta tossa lähempänä joulua? muistelen et jossain mainittiin joku päivämäärä...[/quote:601cda093a]
se oli viimeistään päivämäärä suositus - ei mikään estä lähettämästä ajoissa?
pl no mut mikä se päivämäärä olikaan? luulen ettei posti kovin kauaa kuljeta. en malta heti lähettää ku haluun kuunnella ite ensin
pl no mut mikä se päivämäärä olikaan? luulen ettei posti kovin kauaa kuljeta. en malta heti lähettää ku haluun kuunnella ite ensin
Postilla on joku takuu, et jos 14.12 mennessä lähettää postikortit, ehtii varmasti jouluks (niille tulee vissiin aika rumba tuossa joulun alla?). Sen olin siis laittanut taka-rajaksi koska todennäkösesti ehtii jos tuohon mennessä laittaa menemään.
siihen on just alle 2 viikkoa aikaa, joten etköhän ehdi kuunnella
jeps, ja toikin aika koskee vissiin vaan 2.-luokan posteja eli joulukortteja yms.
joo eiköhän täs oo aikaa mut en tiä riittääkö, nytki soi :peuk:
Kyllä se normaali posti kulkee ihan normaalisti joulun alla. Ehkä päivällä saattaa heittää. Tosiaan tuo 14.12. on varmaan se just mitä Psykokarkki sanoi. Itse ajattelin siinä 17.-19. päivä postittaa. Jos ei mee perille niin turstonille :a perseeseen eiq.
HYVÄÄ JOULUA!
[quote:312de512e5="leposi"]Kyllä se normaali posti kulkee ihan normaalisti joulun alla. Ehkä päivällä saattaa heittää. Tosiaan tuo 14.12. on varmaan se just mitä Psykokarkki sanoi. Itse ajattelin siinä 17.-19. päivä postittaa. Jos ei mee perille niin turstonille :a perseeseen eiq.
HYVÄÄ JOULUA![/quote:312de512e5]
jpp. ite aina lähetän kortit 1. luokassa tyyliin 21.12., ja perille tulee...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
jpp. ite aina lähetän kortit 1. luokassa tyyliin 21.12., ja perille tulee...
Tänä vuonna suosittelen, että lähetät kuitenkin 20.12.
ei saa kertoa milloin lähettää kun sitten tietää heti keneltä sai ! ittehän en ole vielä edes alustavia muistiinpanoja pitemmälle päässyt
Oletan, että suurimmalla osalla lähtee tuolla viikolla
[quote:8fa11bd895="leposi"]Kyllä se normaali posti kulkee ihan normaalisti joulun alla. Ehkä päivällä saattaa heittää. Tosiaan tuo 14.12. on varmaan se just mitä Psykokarkki sanoi. Itse ajattelin siinä 17.-19. päivä postittaa. Jos ei mee perille niin turstonille :a perseeseen eiq.
HYVÄÄ JOULUA![/quote:8fa11bd895]
eiku sovitaan, että kaikki lähettää tuollon 14.12 (viimestään) niinkun mitten sano eikä mitkään nössöpopparit rupee sooloilemaan..
[quote:4fbb76b813="psykokarkki"]pl no mut mikä se päivämäärä olikaan? luulen ettei posti kovin kauaa kuljeta. en malta heti lähettää ku haluun kuunnella ite ensin
[/quote:4fbb76b813]
Mitten voisi heittää meitä kaikkia jollain RYHMÄMAILILLA tms. hyvän aikaa ennen sitä, ettei vaan pääse unohtumaan!
Olin ihan varma, että itselläni mixtapen kokoaminen jäisi kiireen vuoksi viime tinkaan, mutta eilen sain biisilistan melkein valmiiksi ja koekuuntelin osan enkä meinannut malttaa mennä nukkumaan kun se oli niin kivaa! Tänään ehkä ehdin viimeistellä ja polttaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mitten voisi heittää meitä kaikkia jollain RYHMÄMAILILLA tms. hyvän aikaa ennen sitä, ettei vaan pääse unohtumaan!
luin toki RYHMÄHALILLA
[quote:591405e4b1="Moronica"]Mitten voisi heittää meitä kaikkia jollain RYHMÄMAILILLA tms. hyvän aikaa ennen sitä, ettei vaan pääse unohtumaan!
luin toki RYHMÄHALILLA [/quote:591405e4b1]
smaa
Mangojauhe goddamn.
Ja itsellänihän on jo mixi kasassa, ja ehkä elämäni toiseksi paras mixtape tuli tehtyy. iPodissa ei oo viel tullu testattua mut eiköhän sekin tässä joku pvä.
Mangojauhe goddamn.
Kansia vaille valmis, mitähän sitä keksis.
Pitää toi biisilista ainkain piilottaa hyvin ettei tuu kuulematta paskaa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Ja itsellänihän on jo mixi kasassa, ja ehkä elämäni toiseksi paras mixtape tuli tehtyy. iPodissa ei oo viel tullu testattua mut eiköhän sekin tässä joku pvä.
Elämäsi paras on joku noista mun hyllyissä olevista kassuista, joissa on paljon Mansunia?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mä toivon, että mun mixin vastaanottaja rakastuu siihen niin että tulee uudenvuoden tienoilla kosimaan minua
[quote:c5d587d5df="leposi"]Mä toivon, että mun mixin vastaanottaja rakastuu siihen niin että tulee uudenvuoden tienoilla kosimaan minua
Mä voin kosia sua jo nyt! Näin [/quote:c5d587d5df]
ostin läjän tyjiä levyjä.. eiköhän nyt päästä asiaankin.
Neljä biisiä jo valkattuna tupin mixtapelle. Tulee aika hämmentävä paketti.
ei spoilereita siitä kenelle mixtapet menossa
Kappalelistat myös mukaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
oman tdk:ni pistin toki dylanin blonde on blonden päälle