You are not logged in.
[quote:15a2d4ce50="asleep"]Pahkalan Aleksi mainosti ratiossa, että tänne ois menossa isokin jengi suomalaisia poppareita
Mm. minä. [/quote:15a2d4ce50]
+Stupidon pikkujoulu-crew, aka koko Stupidon jengi.
Tero saatana, s'olet gay!
Tosipopparit tietää, että National on jo passé.
Eiköhän tässä tosiaan voi alkaa jo odotella, että jotkut alkavat tuota julistaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:49d6f77346="lintumies"]Tosipopparit tietää, että National on jo passé.
Eiköhän tässä tosiaan voi alkaa jo odotella, että jotkut alkavat tuota julistaa.[/quote:49d6f77346]
Pisteet kuitenkin lintumiehelle bändin löytämisestä.
"A repo man's always intense"
Pisteet kuitenkin lintumiehelle bändin löytämisestä.
Niin, minähän se olin, joka junaili niille sen ensimmäisen levytyssopimuksen joskus viime vuosituhannen lopulla.
On se kyllä jännä ilmiö, miten ensin intoilee jostain bändistä ja yrittää saada muutkin innostumaan, mutta sitten kun "sitä" yhtäkkiä hehkutetaankin kaikkialla, hommasta alkaa jotenkin mennä maku. Ei sillä että minulle useinkaan kävisi näin, mutta kuitenkin. Tässä ei edes ole kyse mistään ekademooliparas-tapauksesta (ekan levyn perusteella ei edes kiinnosta kuulla sitä ekaa demoa ) tai siitä, että suosion kasvu olisi saavutettu huomattavilla kompromisseilla ja tason laskemisella. Niin että enpä kuule tiijä miksi näin, ehkä sitten vaan ärsyttää kun en itse saa uusimmasta levystä yhtä paljon irti kuin edellisestä. Tai sitten olen vaan edelleen sellainen rundi-inkkari, joka en enää kuvitellut olevani.
Keikalle varaukseton
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kauankohan soittivat? Enpä kuule tiijä. jotain 70-80min varmaan. Tuli yksi biisi jota ei ole vielä julkaistu millään levyllä ja kaksi muuta biisiä joita en ainakaan muista kuulleeni. Viulua ja koskettimia soittaneelle jampalle myös erittäin varaukseton
Lämppärinä ollut Hayden oli suurimmaksi osaksi vitun tylsää läpsyttelyä, mutta muutama biisi toimi varsin hyvin, etenkin vika, missä natsipojat tulivat mukaan hulinoimaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tai sitten olen vaan edelleen sellainen rundi-inkkari, joka en enää kuvitellut olevani.
No, bändi varmasti menestyy vuoden kriitikkoäänestyksissä, mutta enpä kuule tiijä lukijaäänestyksistä.
oliko biisit keikalla yhtä lyhyitä kuin levyllä vai vetivätkö jotain venytettyjä psykejameja?
vaan kaikille, jotka oli tuolla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
oliko biisit keikalla yhtä lyhyitä kuin levyllä vai vetivätkö jotain venytettyjä psykejameja?
No vähän jotain psykejamien tyylistä. Tai lähinnä sellasta postrocknostattelua biisien lopuissa. Paikoitellen alkoi vähän tympimään, kun miltei jokaisessa biisissä samaan kaavaan vedetty loppu, mutta olihan
toi aika mieletön keikka silti.
[quote:2fcba32f00="ydinaukio"]oliko biisit keikalla yhtä lyhyitä kuin levyllä vai vetivätkö jotain venytettyjä psykejameja?
No vähän jotain psykejamien tyylistä. Tai lähinnä sellasta postrocknostattelua biisien lopuissa. Paikoitellen alkoi vähän tympimään, kun miltei jokaisessa biisissä samaan kaavaan vedetty loppu, mutta olihan
toi aika mieletön keikka silti.[/quote:2fcba32f00]
eli levyllä kaikki biisit loppuvat kuin seinään ja livenä kaikissa biiseissä venytetyt postrocknostatukset
hehe
Keikka oli todella mahtava
Muutama vanhempi biisi olisi tosin voinut sopia joukkoon, mutta silti!
Varikset komentavat
Kyllä oli kivaa
Parhaiten jäi biiseistä mieleen levyllä vähän vaisu Baby, we'll be fine. Viuluniekka oli mahtava ja se rumpali jajaja. Nii ja huutelihan siellä joku Helsinkiäkin ansiokkaasti
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Uuh oli kyl ihan mahtava keikka.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli tosiaan vanhempien biisien puuttuminen. Tai lähinnä Sad Songs -biisien puuttuminen.
Viulujäbä oli ihan villi ja tykkäsin niistä hobittiveljeksistä myös.
Slow Show'ssa meinas tulla itku!
Roskildessa nämä.
Jep. Vanha juttu. Mitä sitä nyt enää turhaan vaahtomaan
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:2ef917048d="asleep"]Parhaiten jäi biiseistä mieleen levyllä vähän vaisu Baby, we'll be fine.
[/quote:2ef917048d]
Okei, olin väärässä. Ihan helvetin hyvältähän toikin nyt kuulostaa
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Sen uudemman levyn olen tilannut varmaan kuukausi sitten ja ei ole vielä tullut. Myöhäisherännyt siis olen, mutta olisi se nyt sentään kiva kuitenkin joskus saada levy käsiinsä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nyt se levy sitten saapui ja näyttääpä siltä, että olen innostunut tästä kovasti sen jälkeen kun ketään muuta ei enää kiinnosta
Aivan tajuttoman hieno levy Boxer kuitenkin on ja kavereiden kanssa ollaan sitä kuunneltu ja hehkutettu tässä nyt jo sen verran, että The National oli My Morning Jacketin ohella pääsyy siihen miksi vaihdettiin Roskilde Rock Werchteriin. Enpä ole hetkeen mistään uudesta bändistä näin kovasti innostunut... Ehkä My Morning Jacketista viimeksi. Ja en myöskään tiennyt, että Boxer on yhtyeen neljäs levy. Luulin Alligatoria ekaksi, mutta enpä kyllä ollut vaivautunut ottamaan asiasta selvää.
Noista bändiviittauksista sen verran, että Interpolista tuntuisi olevan otettu vaikutteita lähinnä joidenkin biisien kitarointiin, Tindersticksistä en osaa sanoa kun en ole bändiä paljon kuunnellut (olisi varmaan syytä), Joy Divisionista tuntuisi taas hakeneen vaikutteita eniten rumpali ja laulajan ääni kuulostaa minusta jonkin verran myös Johnny Cashilta. Nick Cave & Bad Seedskin tulee bändin musiikista jollain tavalla etäisesti mieleen.
No eipä tässä muuta. Hyvä innostua kun kaikkien muiden innostus on jo ohi
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ei ole ohi ainakaan täällä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Pariin kuukauteen kuunnellut mitään muuta työmatkoilla kuin Nationalia.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Juu kyllähän Nationalia tulee vieläkin tosi ahkerasti kuunneltua. Ehkä kuitenkin Alligatoria enempi ku Boxeria, vaikka hienojahan ne on molemmat.
Nationalilta on muuten tulossa joku DVD + CD -paketti, jossa on dokumentti Boxerin teosta ja lisänä ep. 8 Raidan sivujen mukaan (en nyt jaksa enempää googlailla) tuo ilmestyy 21. toukokuuta ja sen ep:n biisilista näyttää tältä:
The Virginia CDEP:
01 You've Done It Again Virginia
02 Santa Clara
03 Blank Slate
04 Tall Saint (demo)
05 Without Permission
06 Forever After Days
07 Rest of Years (demo)
08 Slow Show (demo)
09 Lucky You (Daytrotter session)
10 Mansion on the Hill (live)
11 Fake Empire (live)