You are not logged in.
Wigwam. Pitkästä aikaa, kuluneella viikolla Teemalla esitetyn ohjelman johdosta.
Kavereilla oli kyl aika progressiivinen ote, ja se ei ole uponnut mulle ikinä. Paskaa siis, mutta tommosia vanhoja pätkiä on siitäkin huolimatta jostain ihmeen syystä ihan hauska katella...
Eleanoora Rosenholmin kummatkin myspace-biisit kolisee kuin metrinen halko. Taitaa mennä levy ostoon...
http://www.myspace.com/eleanoorarosenholm
totta puhuen siamese dream on parhautta.
[quote:4a222ef8b3="upsetter"]Eleanoora Rosenholmin kummatkin myspace-biisit kolisee kuin metrinen halko. Taitaa mennä levy ostoon...
http://www.myspace.com/eleanoorarosenholm[/quote:4a222ef8b3]
Muuten sama, mutta en tykkää siitä pirtsakammasta. Musta Ruusu on just kiva.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:d23a7c7813="Katkennut petsari"]Wigwam. Pitkästä aikaa, kuluneella viikolla Teemalla esitetyn ohjelman johdosta.
Kavereilla oli kyl aika progressiivinen ote, ja se ei ole uponnut mulle ikinä. Paskaa siis, mutta tommosia vanhoja pätkiä on siitäkin huolimatta jostain ihmeen syystä ihan hauska katella...[/quote:d23a7c7813]
menin bändiä ja levyjään lähes tuntematta hetken mielijohteesta muutaman tutun kans katsoon yhtä niistä semifinal-keikoista taannoin. yllättävän mukava ilta, kun ei ollut oikein odotuksia suuntaan eikä toiseen.
lavalla oli sekä gustafsson että kotilainen mikä tietysti oli varsin hauskaa. g veti pakollisen piitles-koverin ja koska piitles-koverit on aina parempia ku alkuperäiset oli saldo heti plussan puolella. kotilaisen todella eeppinen moog-soolosegmentti oli bueno myös.
ei tullut musta fania mutta kiva ilta oli. papat jaksaa heilua.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Joseph Spence
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joseph Spence
santastic II: clausome-mashupkokis. huisii kamaa.
Lauantaisen keikan jäljiltä The Nationalin tuotanto.
IMAAD WASIF
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Parasta just ny: Pet Shop Boysin Very-levyn Veryism-lisälevyltä löytyvä Go Even More West-remix Go West-biisistä.
[quote:abb569f96c="forssto"]Parasta just ny: Pet Shop Boysin Very-levyn Veryism-lisälevyltä löytyvä Go Even More West-remix Go West-biisistä.
[/quote:abb569f96c]
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:47be0621c0="silvawhale"][quote:47be0621c0="forssto"]Parasta just ny: Pet Shop Boysin Very-levyn Veryism-lisälevyltä löytyvä Go Even More West-remix Go West-biisistä.
[/quote:47be0621c0]
[/quote:47be0621c0]
Parasta just ny: Pet Shop Boysin Fundamental-levyn Fundamentalism-lisälevyltä löytyvä Trentemoller-remix Sodom & Gomorrah Show -biisistä.
on kyllä mainio versio kuten moni muukin tuolta Fundamentalismilta löytyvä veto!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:f83d0ac44b="aqzu"]on kyllä mainio versio kuten moni muukin tuolta Fundamentalismilta löytyvä veto!
jpp, remix-plataksi aika toimiva tapaus![/quote:f83d0ac44b]
Itse ostin tuon spessupainoksen ja laitoin levyn soittimeen sen kummemmin katselematta etikettiä ja vasta nelosbiisin tutut lyriikat paljasti että nyt onkin remix-levy soimassa, toki vähän ihmetytti missä se paljon hekumoitu "back to the roots" -meininki oikein oli.
Itselle suosikki on In Private (Stuart Crighton club mix), jolla yhdistyy kaikki mikä syntsapopissa on parasta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
LEONARD COHEN
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
NICK CAVE
Eilinen meni pyörtyillessä ja kuumeillessa, yö kuumessa migreenissä, aamu oksenellessä. Kylppäriremonttijäbä kuuntelee jotain asemaa joka soittaa Cherin homoanthemia.
Nick ja Leonard toimivat ekstrahyvin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Cowboy Junkies - State Trooper
Alison Krauss & Robert Plant - Sister Rosetta Goes Before Us
Alison Krauss & Robert Plant - Polly Come Home
Billy Bragg - Tank Park Salute
Phil Ochs: The Crucifixion
weezer ja animal collective
Françoise Hardy
Minun ihana hevonen,