You are not logged in.
[quote:cbb5eda2d8="forssto"][quote:cbb5eda2d8="psykokarkki"][quote:cbb5eda2d8="forssto"]Pari umpipaskaakin biisiä.[/quote:cbb5eda2d8]
[/quote:cbb5eda2d8]No varsinkin se iskelmärenkutus. Hirveä vitutus salamaniskusta aina päällä, kun käy soimaan.[/quote:cbb5eda2d8]
mikähän tämä iskelmärenkutus mahtaa olla?
Musta katu näkyisi olevan nimi.
Tero saatana, s'olet gay!
Musta katu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Musta katu
sama
melkein levyn paras biisi
just se joosen laulama piisi, parhauttahan tuo vaikka kieltämättä tykkään enempi jennin laulamista, mut mukavaa vaihtelua tuo "iskelmä" muun huminan seassa.
tokihan levyn eka biisi on levyn paras. ei se minustakaan ole mikään viiden tähden levy, neljä tähteä toki kevyesti
tokihan levyn eka biisi on levyn paras. ei se minustakaan ole mikään viiden tähden levy, neljä tähteä toki kevyesti
Smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a419cbe7e0="forssto"]Maailman ärsyttävin biisi se.
[/quote:a419cbe7e0]
Offspringin Pretty Fly:lla nämä.
[quote:bc70af28b9="forssto"]No muuten ollaan siis about samaa mieltä, mutta Musta katu -biisistä vissiin aika eri laidoilla. Maailman ärsyttävin biisi se.
[/quote:bc70af28b9]
mitäs muuten tykkäät joosesta? otas uusi 7" if societyn myyntiin, mjataah??
[quote:4634314a73="hrmunoita"][quote:4634314a73="forssto"]Maailman ärsyttävin biisi se.
[/quote:4634314a73]
Offspringin Pretty Fly:lla nämä.[/quote:4634314a73]
Vahva eri! Maailman paras - ainakin kalkkunaosastolla!!! Vetää parhuus-paskuus -mittariston niin solmuun, että on mahdotonta erottaa missä päässä asteikkoa ollaan!
mitäs muuten tykkäät joosesta? otas uusi 7" if societyn myyntiin, mjataah??
Ei oo hirveesti meikän teekupponen, mutta ei se hullumpi. Pitänee soitella Arwille, että ois taas tarpeita, mutta ku muita Helmilevyjä on viel hyllyssä, eikä viittisi parin seiskan takia säätää.
Nyt kun kuuntelen tätä pitkästä aikaa kunnolla läpi, niin on tässä jonkin verran tätä täyttä huuhaa-tyhjäkäyntiä. Biisit on yleisesti parempia kuin muistin, mutta nää suhistelu- ja kilkutteluepisodit on ihan yhtä päättömiä ja tarkoituksettomia, kuin 95% metsäfolkista ylipäätään.
[quote:56dd37d612="forssto"][quote:56dd37d612="hrmunoita"][quote:56dd37d612="forssto"]Maailman ärsyttävin biisi se.
[/quote:56dd37d612]
Offspringin Pretty Fly:lla nämä.[/quote:56dd37d612]
Vahva eri! Maailman paras - ainakin kalkkunaosastolla!!! Vetää parhuus-paskuus -mittariston niin solmuun, että on mahdotonta erottaa missä päässä asteikkoa ollaan![/quote:56dd37d612]
laskekaapas huviksenne kuinka monella koffspringin hitillä koko kalkkunahitin ainut clue on se et joku vierailija luikauttaa jonkun yhden lainin siihen sekaan..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nyt kun kuuntelen tätä pitkästä aikaa kunnolla läpi, niin on tässä jonkin verran tätä täyttä huuhaa-tyhjäkäyntiä. Biisit on yleisesti parempia kuin muistin, mutta nää suhistelu- ja kilkutteluepisodit on ihan yhtä päättömiä ja tarkoituksettomia, kuin 95% metsäfolkista ylipäätään.
mistä vitun metsäfolkista on kyse kysyn vaan? triphoppia se on ihan selkeästi, kysy vaikka mun 90-luvulta.
mistä vitun metsäfolkista on kyse kysyn vaan? triphoppia se on ihan selkeästi, kysy vaikka mun 90-luvulta.
Ne suhisteluosuudet, joista tuossa puhuin ei ole triphoppia nähneetkään ja jos nyt genrevääntöön mennään, niin en mä mitään muutakaan Paavoharjun hommia menisi triphopiksi kutsumaan. Ei se kaukanakaan siitä kyl ole, mutta aika erilaista on triphopin äänimaailma. Mun 90-luku on isompi ku sun!
enpä tiijä onko tolla nyt hirveesti väliä onko se triphoppia tai mitälie, mahtavaa suhinaa joka tapauksessa. enkä ymmärrä miks tollaset "suhistelu- ja kilkutteluepisodit" olis jotenkin tarkoituksettomampia kuin ne popimmat biisit
Biisit on yleisesti parempia kuin muistin, mutta nää suhistelu- ja kilkutteluepisodit on ihan yhtä päättömiä ja tarkoituksettomia, kuin 95% metsäfolkista ylipäätään.
Mä en ole koskaan kuullutkaan "metsäfolkista". Suhistelua ja kilkuttelua? Kuulostaa hyvältä. Mistä kannattaisi aloittaa tutustuminen?
Mä en ole koskaan kuullutkaan "metsäfolkista". Suhistelua ja kilkuttelua? Kuulostaa hyvältä. Mistä kannattaisi aloittaa tutustuminen?
jatkot täällä
Saan tota 4-tähden lp:tä ensi tiistaina. Onko ostajia silloin?
Myös näitä tulee:
FRICARA PACCHU 7" + book
VILLE LEINONEN: SUUDELMITAR: LP
ELEANOORA ROSENHOLM: VAINJAN MUOTOKUVA CD
ELEANOORA ROSENHOLM: VAINJAN MUOTOKUVA LP
ES: SATEENKAARISUUDELMA 2CD
Street date 5.12.!!!
saattaapi olla
suosittelen kovia huumeita.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
cn
Metsäfolkista en mäkään tiedä mitään, mut suhistelu ja kilkuttelu on parasta ikinä. Paavoharjua ensimmäistä kertaa kuullessani mulle tuli ainakin ihan Coil mieleen. Valo tihkuu kaiken läpi ja On yhä hämärää menis jotakuinkin suoraan Coilin Musick To Play in the Dark -levyille.