You are not logged in.
Pages: 1
Reginan vangit mainittu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Näkyy vaa kaks kuvaa vai on kolme vaihtoehtoo?
Näkyy vaa kaks kuvaa vai on kolme vaihtoehtoo?
Pahus, kyl mul näkyy -- VAAN olikohan toi sitteki sama brassikuva joka hävis tuolta Elis-ketjustaki? taidan etsiä uuden..
Furacão.
"No more mistakes, like the last one."
eiq Pimentinha!
Regina on kova
Regina on kova
vagina on reva eiq mitäs
olisitko sittenkin halunnut
åhå taitaa olla perjantai
[quote:3a193cf97a="Juge"]Regina on kova
vagina on reva eiq mitäs
olisitko sittenkin halunnut
åhå taitaa olla perjantai [/quote:3a193cf97a]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olin haljeta Regina Spektorin keikalla. Se on niiin kaunis
Olin haljeta Regina Spektorin keikalla.
eri. en ollu siellä
Se on niiin kaunis
sama:)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
vittu mitä paskaa kaikki
Yksi ei enää kiinnosta
Mulva
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pauli alkaa pikkuhiljaa löytämään oikean meiningin
Totta - varsinkin jos tarkoituksena on paljastaa oma järkyttävä sieluttomuus ylistämällä ensin 90-luvun tylsintä bändiä eli Silverchairia ja heti perään haukkumalla "paskaksi" universumin historian hienoin tunteiden tulkki eli Elis Regina
ajaisin spektorii, vaan äännestin reginaa
Regina Spektor on aina tuntunut todella nololta musalta, Reginaa pidin paskana monta vuotta mutta uuden levyn haluaisin varovasti kuulla, ja Elis Reginalla on monta hyvää biisiä. Elis & Tom -albumia tulee kesäisin ja keväisin soitettua. Triste on huippubiisi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jotain enmuistamitä -levyä oon kuullut vähän alusta ja se oli hönttiä & ärsyttävää.
Ja sit suurempi syy liittyy yhteen mimmiin, joka Torvessa rupesi kesken hyvän keskustelun esittämään jotenkin coolia ja laukoi että: "Kävin jossain kesäfestareilla. Kyllä tää nykyajan indiemusa on paskaa, ainoat hyvät bändit on Regina Spektor ja The Do."
Se näytti ihan Tarja Turuselta se flikka.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei mikään noista. Eikä Ilona.
Pages: 1