You are not logged in.
Luin nyt Millerin ja Sienkiewiczin Elektra Assasinin hartsa-irkun voimakkaasta kehoituksesta johtuen. Olihan toi ok, mutta ei nyt mitenkään suuren ylistyksen arvoinen. Varsinkin alku oli niin takkua, että meinasi kyllä jäädä kesken, varsinkin kun jokainen lainapäivä nakutti saldoa kirjastolle. Loppupuolella meno muuttui astetta sekaisemmaksi ja paremmaksi, loppupuoli hujahti sitten parilla istumalla. Kivoja kuvia ja sillai.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ca6ddc9631="harry-irene"]37 vuotta kestäneen sarjakuvanlukemisurani suurin yksittäinen potku aivoihin oli se, kun 90-luvun puolivälissä ilmestyi Acme Novelty Libraryn yhä niskavillat pystyyn nostattava debynumero:
[/quote:ca6ddc9631]
Huh, eipä ole tullut muutamaan vuoteen luettua sarjakuvia, joskus 2001 vedin totaaliset överit. Nyt kun vihdoin löysin ton Waren paksun Corrigan-opuksen kirjastosta... huh. Nerokkainta ikinä!
(Mine olla vähän myöhässä)
Pelais kyllä Sandmanejä myös mutta pahoin pelkään että ne vois olla turhan lord of the ringsiä mun makuun. Tutkitaan ja hutkitaan, kun ihan vitun pihalla on varsinkin 2000-luvun sarjiksista...
Ostin kirppikseltä Kemin sarjakuvakilpailun kokoelma-albumit vuosilta 88, 89 ja 92. Kaipa noitakin voisi alkaa keräillä, jos halvalla näkyy.
Sulo Vilen!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tämmöisiä lueskelin
Hupaisia ovat.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ostin kirppikseltä Kemin sarjakuvakilpailun kokoelma-albumit vuosilta 88, 89 ja 92. Kaipa noitakin voisi alkaa keräillä, jos halvalla näkyy.
Tänään samasta pöydästä vastaavat albumit vuosilta 86, 94 ja 96. Ja halvalla.
Viime kuukausina ostettua:
Loputkin Borgtronit
Nuolee kuin eläin sipsiä-albumi
Persepolis 2
Ornette Birks Makkonen-pokkari
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8194939e2b="lintumies"]Ostin kirppikseltä Kemin sarjakuvakilpailun kokoelma-albumit vuosilta 88, 89 ja 92. Kaipa noitakin voisi alkaa keräillä, jos halvalla näkyy.
Tänään samasta pöydästä vastaavat albumit vuosilta 86, 94 ja 96. Ja halvalla. [/quote:8194939e2b]
Eilen v. 90, tänään katsomaan josko niitä olisi taas tullut lisää...
Niin ja Kirjatorilta 20 sentillä:
Doug Allen: Steven
Fingerpori on kyllä tämän vuoden ollut todellinen aamujen ilo. Nyt onneksi hesari tajunnut tuoda tämän klassikon kaikki stripit meidän iloksemme nettiin. Loistavaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:e467ae549e="aqzu"]Fingerpori on kyllä tämän vuoden ollut todellinen aamujen ilo. Nyt onneksi hesari tajunnut tuoda tämän klassikon kaikki stripit meidän iloksemme nettiin. Loistavaa.
[/quote:e467ae549e]
smaa
Marjane Satrapin Persepolis-sarja tuli luettua, nyt on menossa Joanne Sfarin Le Chat du Rabbin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.
http://explodingdog.com/title/iateyourrainbow.html
http://explodingdog.com/title/ineedtomove.html
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.
joo, luin jostain että siirtyvät sellaisiin. pitääkin vkl porukoilla pällistellä mikä meininki. taas uusi syy siihen miksi tilaan hesaria tampereella, toki suurimpana edelleen lehden linja ja journalismin taso.
morolle silti ylimenevästä sekavuudesta suuri
[quote:31a0c2bfae="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:31a0c2bfae]
joo, luin jostain että siirtyvät sellaisiin. pitääkin vkl porukoilla pällistellä mikä meininki. taas uusi syy siihen miksi tilaan hesaria tampereella
onhan hesarissaki sunnuntaisin värilliset sarjakuvat.
[quote:ed0a4d9725="aqzu"][quote:ed0a4d9725="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:ed0a4d9725]
joo, luin jostain että siirtyvät sellaisiin. pitääkin vkl porukoilla pällistellä mikä meininki. taas uusi syy siihen miksi tilaan hesaria tampereella[/quote:ed0a4d9725]
onhan hesarissaki sunnuntaisin värilliset sarjakuvat.
joo mut ne muutti siten että on arkisinkin värilliset.
mun mielestä arkisin noitten kolmen ruudun strippien pitää olla värittömiä, sunnuntain isot sarjakuvat on toki asia erikseen.
Nyt vasta löysin Fingerporin (ei tuu Hesaria). Parasta!!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:02e1792333="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:02e1792333]
joo, luin jostain että siirtyvät sellaisiin. pitääkin vkl porukoilla pällistellä mikä meininki. taas uusi syy siihen miksi tilaan hesaria tampereella, toki suurimpana edelleen lehden linja ja journalismin taso.
Ei ne värit mua häiritse, ja ihan hyvä lehti muutenkin...
[quote:bf75990a26="aqzu"][quote:bf75990a26="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:bf75990a26]
joo, luin jostain että siirtyvät sellaisiin. pitääkin vkl porukoilla pällistellä mikä meininki. taas uusi syy siihen miksi tilaan hesaria tampereella, toki suurimpana edelleen lehden linja ja journalismin taso.[/quote:bf75990a26]
Ei ne värit mua häiritse, ja ihan hyvä lehti muutenkin...
joo, ehkä mulla on vaan henkilökohtaista sitä lehteä vastaan.
[quote:8dd896bf3d="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:8dd896bf3d]
morolle silti ylimenevästä sekavuudesta suuri
Oho, joku kehtasi kehua Hesaria.
Lainasin kaks kertaa perätysten saman Books of Magicin kun oli eri painoksissa erilainen kansi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:bcd579e054="aqzu"][quote:bcd579e054="leposi"]Aamulehden värilliset sarjakuvat on ihan pepasta.[/quote:bcd579e054]
morolle silti ylimenevästä sekavuudesta suuri [/quote:bcd579e054]
joo, parasta lehdessä toki WSOYpro:n mainokset.
Tänään tai joku päivä lehden mukana tuli kymmenen sivua enemmän mainoksia kuin itse lehdessä oli sivuja
Mutta onhan se kuitenkin Suomen paras sanomalehti. Säälittävää
Mulla on tollanen mint-kuntonen nahkakansin varustettu Roope Ankan Elämä ja Teot kirja. Siinä on Rosan omistuskirjoitus. Niitä on painettu 100. Tietääkö kukaan minkä arvonen tollanen mahtais olla?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:b57e8b94b0="noiseidea"]Oho, joku kehtasi kehua Hesaria.[/quote:b57e8b94b0]
Tänään tai joku päivä lehden mukana tuli kymmenen sivua enemmän mainoksia kuin itse lehdessä oli sivuja
Laskitko? Mitkä oli tarkat lukemat?
Sivistyneessä maailmassa sanomalehden etusivun myymistä mainostajille pidetään rappion merkkinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b8689de3e5="leposi"][quote:b8689de3e5="noiseidea"]Oho, joku kehtasi kehua Hesaria.[/quote:b8689de3e5]
Tänään tai joku päivä lehden mukana tuli kymmenen sivua enemmän mainoksia kuin itse lehdessä oli sivuja [/quote:b8689de3e5]
Laskitko? Mitkä oli tarkat lukemat?
Lehdessä oli muistaakseni 74 sivua ja mainoksia oli kahdessa eri vihkosessa noin 86 sivua. (Niissä oli sivunumerot.) Joku ihmeen Kämp-magazine ja sitten joku toinen kirja siellä oli. Eilen taisi tulla Kamppi-magazin lehden välissä
Kaikki noi tietty painettu paksulle ja hyvälle paperille.
Eilen taisi tulla Kamppi-magazin lehden välissä
Todellakin tais tulla jonkinlainen kampin pikkujoululiite
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta