You are not logged in.
joo Ninja - Rukoile kuolemaa (tjsp) tuli katottua
Älä päästä painiks sitä
joo Ninja - Rukoile kuolemaa (tjsp) tuli katottua
Noi Sho Kosugin ninjailut oli pikkusena ihan parhaita.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hitchcockin Stage Fright (Esirippu laskee)
Ekaa kertaa näin tuon. Jotenkin oletin, että se olisi ollut aikaisempaa tuotantoa, tehty 1950. Yllättävän "vanhahtava", kun ottaa huomioon, että Hitchcockilla oli takanaan jo mm. Saboteur ja Notorious. Kuvattu Lontoossa, liekö tuo sitten vaikuttaisi myös. Aika keskitasoa Hitchcockin tuotannossa, 3½/5.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Elämäni ilman minua
aika jees, mutta välissä hieman keskinkertaista näyttelemistä.
Menetetty peli
Tyttö sinä olet tähti.
Toihan on just hyvä. Parhaiten näyteltyjä 2000-luvun suomalaisia elokuvia.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d0fab91d5a="shanks"]Tyttö sinä olet tähti.
Toihan on just hyvä. Parhaiten näyteltyjä 2000-luvun suomalaisia elokuvia.[/quote:d0fab91d5a]
Samuli Vauramo
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pamela Tola
Fight Club pyörii tossa taustalla ku yritän pakkailla.
[quote:9d957ad1d5="ILR"]joo Ninja - Rukoile kuolemaa (tjsp) tuli katottua
Noi Sho Kosugin ninjailut oli pikkusena ihan parhaita.
[/quote:9d957ad1d5]Heh, katoin ton just pari pv sitten, ja vieläpä videolta, kun olin aiemmalla kierroksella nauhottanu, ja toi oli vielä jääny kattomatta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
The Tigger Movie ei oikein lähtenyt. Sellanen ihan kiva vaan.
Pamela Tola
katoin tosta leffasta ainoastaan ne kohdat joissa tuo tyttö oli
Tali-Ihantala.
Ja olikse viime viikol Raja 1918.
Ainakaan ei tartte enää ihmetellä, mitä vanhat Salkkari-näyttelijät tekee.
KENTSU KANNAKSELTA KENTAURIIN!!!!! -kansanliike starts here.
SAKU AUNUKSELTA PIHLAJAKADULLE!!!! -samoin.
[quote:10170449ee="Firon"]Sunshine 2,5/5
Keskinkertaista sci-fiä. Ei tosta jäänyt oikein mitään fiiliksiä.[/quote:10170449ee]
Totaalinen eri. En kyllä yhtään ymmärrä miksi tätä parjataan. Ilmeisesti kun kaikki muutkin? Helvetin tyylikäs kuvaus ja ääniraita. Loistava tunnelma kaikin puolin.
Sent from my iPhone 16
Pulp Fiction oli paljon parempi kuin muistin, mutta eipä sitä jaksa taas seuraavaan viiteen vuoteen uudestaan katsoa. Jackie Brown oli tietty taattua laatua, tosin eipä sitäkään jaksa kuin ehkä kerran viidessä vuodessa. Mun mielestä Tarantino on lievästi yliarvostettu.
Mutta Jackie Brownin soundträkki on parasta ikinä!!!!!!
Fight Club pyörii tossa taustalla ku yritän pakkailla.
Monesko kerta?
Mangojauhe goddamn.
Blue Velvet.
Vittu olipahan parhautta! 5/5
[quote:ff06223e74="börjeslandet"]Fight Club pyörii tossa taustalla ku yritän pakkailla.
Monesko kerta?[/quote:ff06223e74]
En mä tiiä. Ainakin toista kymmentä kertaa oon sen nähny.
matsia lämmitellessäni katoin subin futisaiheisen leffan Purely Belter. En oikee tiiä mitä sanoin tosta. Jotenkin kökkö, mut silti kipeitäkin asioita käsiteltiin, mut toisaalta sit taas vähän erikoisiakin käänteitä tarjos.. 3/5
the woodsman
olihan se ihan hyvä
[quote:66f790b50d="Tomsk"][quote:66f790b50d="Firon"]Sunshine 2,5/5
Keskinkertaista sci-fiä. Ei tosta jäänyt oikein mitään fiiliksiä.[/quote:66f790b50d]
Totaalinen eri. En kyllä yhtään ymmärrä miksi tätä parjataan. Ilmeisesti kun kaikki muutkin? Helvetin tyylikäs kuvaus ja ääniraita. Loistava tunnelma kaikin puolin.[/quote:66f790b50d]
Ihan hemmetin tunnelmallinen jup, mutta kun ne lopussa menevät sössimään sen event horizon -hömpäks. :?
I love you and dream about the Führer
[quote:fe0eceb8dc="turkele"][quote:fe0eceb8dc="Tomsk"][quote:fe0eceb8dc="Firon"]Sunshine 2,5/5
Keskinkertaista sci-fiä. Ei tosta jäänyt oikein mitään fiiliksiä.[/quote:fe0eceb8dc]
Totaalinen eri. En kyllä yhtään ymmärrä miksi tätä parjataan. Ilmeisesti kun kaikki muutkin? Helvetin tyylikäs kuvaus ja ääniraita. Loistava tunnelma kaikin puolin.[/quote:fe0eceb8dc]
Ihan hemmetin tunnelmallinen jup, mutta kun ne lopussa menevät sössimään sen event horizon -hömpäks. :?[/quote:fe0eceb8dc]
Mä en tainnut päästä oikein tunnelmaan. Juoni, näyttelijät ja varsinkin se loppu oli mun mielestä aika hohhoijjaa. En ole mikään sci-fistelijä kyllä muutenkaan.
Kattelin leffateatterissa neljä tuntia kun ranskalainen pappa piirtelee alastonta tsybyä ja jane birkin kyräilee taustalla. Kusetti
La Belle Noiseuse? En o viäkään nähny. Pitäis.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:d57ed2052f="tiptoo"][quote:d57ed2052f="börjeslandet"]Fight Club pyörii tossa taustalla ku yritän pakkailla.
Monesko kerta?[/quote:d57ed2052f]
En mä tiiä. Ainakin toista kymmentä kertaa oon sen nähny.[/quote:d57ed2052f]
TAIDAT OLLA FANI?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Näkemättäkin paskaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Näkemättäkin paskaa.
Ai mikäs?
[quote:7225693a53="hrmunoita"]Näkemättäkin paskaa.
Ai mikäs?[/quote:7225693a53]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Välispäm, kun en haluu yhdistettävän tohon turdiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Persepolis käytiin kattomassa. Menipä se nopeesti