You are not logged in.
Vuoden 2007 viikkovoittajat tähän mennessä:
smaa täällä:
The Clientele 4
Joy Division 4
The National 3
The Fall 2
22-Pistepirkko 2
Ronderlin 2
Suede 2
The American Analog Set 1
The Auteurs 1
Blondie 1
Blur 1
Cats on Fire 1
The Chameleons 1
The Church 1
Cotton Mather 1
Grandaddy 1
Kristin Hersh 1
Jack 1
Josef K 1
Juni Järvi 1
The Legends 1
Mazzy Star 1
The Olivia Tremor Control 1
Pixies 1
Puny 1
Raymond & Maria 1
Red House Painters 1
The Wrens 1
Young Marble Giants 1
Onhan tuolla joukossa todellisia yllättäjiäkin (Grandaddy, Josef K, Juni Järvi, The Legends, Puny, 22-Pistepirkon tuplavoitto...) ja sitten sellaisia, jotka eivät näissä merkeissä tule enää konsanaan pääsemään esille (ainakin OTC). Viisi viikkoa jäi ilman tilastomerkintöjä lomailun takia. Yhdellä viikolla taas taisi kirjautua vain parin tunnin kuuntelut, koska listalla oli toistakymmentä bändiä, joilta kaikilta oli soinut yksi biisi (näitä en luonnollisestikaan kelpuuttanut tilastoihin).
Viime vuodelta ei tullut vastaavia tilastoja tehtyä, mutta vielähän tässä kai ehtisi...
Plääni kuunnella enemmän 2007 levyjä ei ole lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Viime viikot on menneet 100-200 kappaletta Mikko Alataloa ja alle 20 biisiä seuraavaa-tahdilla, joten kuluvalla viikolla Mikko kilpailutettiin. Saisikohan sitä viikon, jonka jokaista kympin kärkikastilaista ois kuunneltu vähintään kymmenen kertaa. Kyllä tuommoinen double digits-viikko on aina osoitus siitä, että on pidetty ovet avoimena eikä olla fakkiinnuttu Leeveihin, Chameleonsiin ja Mikkoon. Viikonloppuun lähdetään näistä asetelmista:
Guillemots 58
Prefab Sprout 47
The Lemonheads 22
Mikko Alatalo 33
The Boomtown Rats 31
Echo & The Bunnymen 20
Scooter 20
Fine Young Cannibals 16
No Way Sis 2
Iron Maiden 1
Jumalainen näytelmä 1
Mission of Burma 1
Men Without Hats 1
Jännittää
lemonheads aika korkeella, mitäs
Saisikohan sitä viikon, jonka jokaista kympin kärkikastilaista ois kuunneltu vähintään kymmenen kertaa. Kyllä tuommoinen double digits-viikko on aina osoitus siitä, että on pidetty ovet avoimena eikä olla fakkiinnuttu Leeveihin, Chameleonsiin ja Mikkoon.
Tällä hetkellä tän viikon top 20 kuunnelluilla on kaikilla vähintään yli kymmenen soittoa. Jos nyt oikein laskin. Viikonloppuna en oo paikalla lisää kuuntelemassa, joten täs pitää nyt seuraavan viiden tunnin fiiliksen mukaan kuunnella jotain.
lemonheads aika korkeella, mitäs
Oisko hankinnat mun hyllystä tämän takana?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:dd27d90649="psykokarkki"]lemonheads aika korkeella, mitäs
Oisko hankinnat mun hyllystä tämän takana?[/quote:dd27d90649]
arvoitus ratkesi
Keksin ehkä maailman siisteimmän jutun. Tai oon mä keksinyt tän jo aiemminkin, mutta nyt tein tästä tehokkaammaan jutun! Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta! Siellä on kaikkia parhaita bändejä ja levyjä, joita jostain syystä ei ole tullut kuunneltua koneella tai last.fm:n käyttämisen aikoina riittävästi. Sitten toi last.fm -listaus näyttää kohta enemmän minunlaiseltani, hähä. Tosin siellä näkyy vielä aika vahvasti vielä mun exän luukuttamat yksittäiset biisit ja bändit, joita ei saa varmaan koskaan pois mun listalta
mun viikon kovimmat:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta!
Viime viikon kolmen kärkeä ei olekaan ennen noilla sijoilla nähty:
1 Echo & The Bunnymen 71
2 Plain Ride 35
3 Black Rebel Motorcycle Club 33
4 The Church 23
5 Bad Religion 22
5 Midlake 22
7 Teenage Fanclub 21
8 Poverty Stinks 20
9 Joy Division 19
10 Codeine 18
Overall-listallakin tapahtuu, Joykkarit kohta jo topvitosessa:
1 The Clientele 2,602
2 The National 1,178
3 The American Analog Set 953
4 The Church 653
5 The Radio Dept. 555
6 Joy Division 545
7 The Field Mice 523
8 Codeine 519
9 The Fall 475
10 Nada Surf 466
The-bändien hegemonia alkaa säröillä. Eiköhän tuo Codeinekin tuosta vielä nouse...
Keksin ehkä maailman siisteimmän jutun. Tai oon mä keksinyt tän jo aiemminkin, mutta nyt tein tästä tehokkaammaan jutun! Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta! Siellä on kaikkia parhaita bändejä ja levyjä, joita jostain syystä ei ole tullut kuunneltua koneella tai last.fm:n käyttämisen aikoina riittävästi. Sitten toi last.fm -listaus näyttää kohta enemmän minunlaiseltani, hähä. Tosin siellä näkyy vielä aika vahvasti vielä mun exän luukuttamat yksittäiset biisit ja bändit, joita ei saa varmaan koskaan pois mun listalta
Äh, mitä välii? Mun lista ei tule koskaan näyttämään kovin katu-uskottavalta, koska kuuntelen jatkuvasti tietokoneella niin vähän, että pienelläkin soittomäärällä pääsee pinnalle. Ja siksi siellä on paljon kamaa, jota olen kuunnellut työmielessä. Aika vähän kyllä viime viikolla tuli kuunneltua, mutta ykkönen on oikeasti hyvä indie-uutuus Montrealista!
Kaikkien aikojen kärkikymppi on kyl suhteellisen ok, mutta saavutettu oikealla kuuntelulla eikä millään kepulikonsteilla.
[quote:7d9a7f34d9="Junkieman"]Keksin ehkä maailman siisteimmän jutun. Tai oon mä keksinyt tän jo aiemminkin, mutta nyt tein tästä tehokkaammaan jutun! Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta!
Äh, mitä välii? Mun lista ei tule koskaan näyttämään kovin katu-uskottavalta, koska kuuntelen jatkuvasti tietokoneella niin vähän, että pienelläkin soittomäärällä pääsee pinnalle. [/quote:7d9a7f34d9]
smaa. ja jos haluu päästä helpommalla niin photoshoppaa sit itelleen semmosen valmiin last.fm-giffin missä on ykkösena triljoonalla soittolla se oikeaoppisesti uskottava katurockpartio jkylästä vuodelta 1923.
hauskinta last.fm:ssä on just toi oman musiikillisen piilotajunnan tarkastelu.. tää "tuliks sitä tiktakkia nyt kuunneltua koko levyllinen..."-efekti.
viime aikoina tullut harrastettua paljon suffeli-soittoa, lopputuloksena entistäkin oudompia karttoja...
[quote:8e5395fae8="Feggy"][quote:8e5395fae8="Junkieman"]Keksin ehkä maailman siisteimmän jutun. Tai oon mä keksinyt tän jo aiemminkin, mutta nyt tein tästä tehokkaammaan jutun! Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta!
Äh, mitä välii? Mun lista ei tule koskaan näyttämään kovin katu-uskottavalta, koska kuuntelen jatkuvasti tietokoneella niin vähän, että pienelläkin soittomäärällä pääsee pinnalle. [/quote:8e5395fae8]
smaa. ja jos haluu päästä helpommalla niin photoshoppaa sit itelleen semmosen valmiin last.fm-giffin missä on ykkösena triljoonalla soittolla se oikeaoppisesti uskottava katurockpartio jkylästä vuodelta 1923.
hauskinta last.fm:ssä on just toi oman musiikillisen piilotajunnan tarkastelu.. tää "tuliks sitä tiktakkia nyt kuunneltua koko levyllinen..."-efekti.
viime aikoina tullut harrastettua paljon suffeli-soittoa, lopputuloksena entistäkin oudompia karttoja... [/quote:8e5395fae8]
smaa, smaa ja vielä kerran smaa
kaikenmaailman katu-uskottavuuskytille ja cooliustarkkareille :rolleyes:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:9ee526384a="silvawhale"][quote:9ee526384a="Feggy"][quote:9ee526384a="Junkieman"]Keksin ehkä maailman siisteimmän jutun. Tai oon mä keksinyt tän jo aiemminkin, mutta nyt tein tästä tehokkaammaan jutun! Tein itelleni tommosen last.fm -manipulaatiosoittolistan, jonka pistän pyörimään, kun olen poissa koneelta!
Äh, mitä välii? Mun lista ei tule koskaan näyttämään kovin katu-uskottavalta, koska kuuntelen jatkuvasti tietokoneella niin vähän, että pienelläkin soittomäärällä pääsee pinnalle. [/quote:9ee526384a]
viime aikoina tullut harrastettua paljon suffeli-soittoa, lopputuloksena entistäkin oudompia karttoja... [/quote:9ee526384a]
smaa, smaa ja vielä kerran smaa
kaikenmaailman katu-uskottavuuskytille ja cooliustarkkareille :rolleyes:[/quote:9ee526384a]
Justiinsa juu ja jetsulleen! Näin vanhalla ja lihavalla on peli menetetty jo muutenkin, eikä sitä pelasteta enää soittolistoja muokkaamalla...
mut vielä coolimpaahan olis nimetä koko ämpärilaarin biisit samalle bändille. huisin hauskaa ku convergen "heilutaan"-styge roikkuu ykkösenä jo kolmatta viikkoa..
Leevit vetäs yllättäen viikkolistan ykköspaikan yhen soiton erolla Electric Wizardiin ja kahen erolla Tori Amosiin sekä Ice Cubeen. Ykkössija oli Leeveille kuluneen vuoden toinen.
top kynppisijotuksiin vaadittiin jälleen selkeesti kaksnumeroiset luvut, sillä kymmeneskin keräs 15 soittoa.
Kaikkien aikojen soitetuimpien listalla ei mitään järisyttäviä muutoksia ole tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Tori Amos ia saattaa tulla kuunneltua nyt kun tuorein levy on vihdoin "korkattu" mutta ero seuraavaaan on kyllä toisaalta niin iso, että se vaatisi tuon 23 kipaleen levynkin useampaan kertaan kuunneltavaksi.
Sergio - 45
Larry And The Lefthanded - 24
Sur-rur - 24
Dinosaur Jr. - 22
Scott Walker - 22
Tom Waits - 20
David Bowie - 19
Bo Diddley - 18
Pj Harvey - 17
Mark Lanegan - 16
bzort glorf bööth
Tasaisin viikko ikinä
1 Teenage Fanclub 36
1 Joy Division 36
3 Plain Ride 32
4 All Stars 30
5 The Clientele 27
5 Good Evening Manchester 27
7 The Field Mice 25
8 Sweetheart 22
9 Office Building 18
10 The Fall 14
Vähä sama, mutta eri.
bzort glorf bööth
Ei näy vielä, mut tasaista veikkaan kyllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tasaisin viikko ikinä
eri:
1. scooter 67486836
2. mjölk 54
3. yö 6
4. skädäm 4
5. spraykaalit 3
[quote:b452fbcf53="HUIG"]Ei näy vielä, mut tasaista veikkaan kyllä.
Ei mullakaan näkyny etusivulla, mutta satuin klikkaamaan sen listasivun erikseen auki ja siellä näkyi. [/quote:b452fbcf53]
No katoppas perkele, samaa vetää tääl. Tosin se tasaisuus voidaan kyllä unohtaa
1 Current 93 86
2 The Magnetic Fields 42
3 Kashmere Stage Band 32
3 Coil 32
5 Pop Rivets 27
6 Aphrodite's Child 22
7 The Germs 19
8 Autechre 17
9 The Busy Signals 15
9 Hot Chip 15
11 Journey 14
11 Throbbing Gristle 14
13 Edward Artemiev 13
13 Kemialliset Ystävät 13
13 Pukers 13
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Musta tuntuu, etten kuuntele enää mitään muuta musaa ku The Pastelsia.