You are not logged in.
Tai voihan live-DVD:täkin toki olla katsomatta, mutta Okonokosin tapauksessa cd-versiossa on pari biisiä enemmän.
Neljän vinyylin setissä on vieläkin enemmän.
Aika vähän livelevyjä tulee kuunneltua tai katseltua, oli formaatti mikä tahansa. Onhan tuo Okonokos kuitenkin poikkeuksellisen hyvä omassa kastissaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ja vinkkinä et Play.com'ista irtoaa tällä hetkellä 'Tennessee Fire' ja 'At Dawn' hintaan 7,99 pk:ineen (jos joltain puuttuu)!
Panin Tennesee Firen tilaukseen. Vissiin tota vinyyliä on painettu vaan 900 kappaletta, ja niitä menee ebayssa keräilijähinnoilla. Mut onhan se mestariteos ja siksi saatava hyllyyn pölyttymään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jep, itsekin yritin metsästää TF:ää vinyylinä kaikkien tietämieni kanavien kautta, mutta alistuin lopulta tyytymään cd-versioon..
Okonokoksen halvallabongauksesta välitön huomautus tänne sit !
SS:ltä irtoaisi $12,99 -30% tänään! CD:nä siis..
Uutta levyä tulossa. Lähtisivätpä kiertueelle ja tulisivatpa Roskildeen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tai jopa Suomeen..
En uskalla tuollaisesta edes haaveilla
My Morning Jacket kuuluu minulla niiden 3 bändin joukkoon, jotka kovin mieluusti livenä näkisin. Harmittaa vaan perkeleesti, että yksi noista top3:sta olisi kohta keikalla Tanskassa, mutta aivan tajuttoman kalliit liput... (ette ikinä arvaa kenestä on kyse)
Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy. Useamman kerran olen sen jo kuunnellut, eikä mikään biisi ole oikein noussut esiin eikä levyltä muutenkaan ole löytynyt kauheasti sydämen iloa.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:8c7ddb4020="Alxity"]
Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy. Useamman kerran olen sen jo kuunnellut, eikä mikään biisi ole oikein noussut esiin eikä levyltä muutenkaan ole löytynyt kauheasti sydämen iloa.[/quote:8c7ddb4020]
Hehe, meikälle taasen ehdoton ykköslevy tältä bändiltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy. Useamman kerran olen sen jo kuunnellut, eikä mikään biisi ole oikein noussut esiin eikä levyltä muutenkaan ole löytynyt kauheasti sydämen iloa.
Outoa, koska tuohan on ihan ensi tahdeista lähtien parhautta ja luulisi sinullekin upoavan. Ehkei sitten rokkaa niinku muu MMJ mitä olet kuullut ja olet siitä vielä hämilläsi? Kyllä se siitä vielä lähtee. Tai sitten se vaan yksinkertaisesti on liian pappakantria sinulle.
Uuh noiden teidän avatarten kanssa... Katsoin ensin, että DJ Tupou on kommentoinut kahdesti...
Mutta ehkä minä siitä levystä vielä innostunkin.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:913373d62e="shanks"]
pitäs varmaa itekki jotai muuta ku tota Z yrittää saada kuunteluun.[/quote:913373d62e]
sama.
anytime
Menetetty peli
[quote:c87a1b3e12="PrivateJoy"][quote:c87a1b3e12="shanks"]
pitäs varmaa itekki jotai muuta ku tota Z yrittää saada kuunteluun.[/quote:c87a1b3e12]
sama.
anytime [/quote:c87a1b3e12]
ooh! totaalisamis!
[quote:c1ba278476="shanks"][quote:c1ba278476="Alxity"]Katsoin ensin, että DJ Tupou on kommentoinut kahdesti...
[/quote:c1ba278476]
smaa ja sit ihmettelin, että mitä cittua...[/quote:c1ba278476]
Nuuh. Meinaan itse kyllä sekoittaa aina Feggyn ja Alxityn avataret.
Piti vielä sanoa että enpä tuosta ylemmästä hehkutuksesta huolimatta ole Tennessee Firea jaksanut kuunnella pitkään aikaan. Saati hankkia fyysistä kappaletta.
Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy.
Alxity on väärässä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:7fb7753a81="Alxity"]Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy.
Alxity on väärässä. [/quote:7fb7753a81]
Ehkä, mutta se on sanottava ettei tuo Tennesee Fire rokkaa yhtään kun vertaa noihin muihin levyihin eli luultavasti DJ Tupou on tässä asiassa oikeassa. Ehkä olen suhtautunut siihen väärällä tavalla ja lähestymistapaa vaihtamalla alankin tykätä siitä. Tai ehkä en.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4b579c8a96="Bedderi"][quote:4b579c8a96="Alxity"]Tennesee Fire on muuten yllättävänkin mielenkiinnoton levy.
Alxity on väärässä. [/quote:4b579c8a96]
Ehkä, mutta se on sanottava ettei tuo Tennesee Fire rokkaa yhtään kun vertaa noihin muihin levyihin eli luultavasti DJ Tupou on tässä asiassa oikeassa. Ehkä olen suhtautunut siihen väärällä tavalla ja lähestymistapaa vaihtamalla alankin tykätä siitä. Tai ehkä en.[/quote:4b579c8a96]
Ehkä tässäkin vaikuttaa, minkä levyn kuuli ensimmäisenä. Sanoisin, että kahteen seuraajaansa verrattuna Tennessee Firelta puuttuu ne vähän tyhjänpäiväiset täytebiisit. Ja jos yhtyeen biiseistä pitäisi joku Top 10 -lista vääntää, debyytiltä ottaisin mukaan varmaan eniten biisejä (The Bear, By My Car ja I Thik I'm Going to Hell ainakin).
turston wrote:
Taas on soundi vaihtunut aika lailla. Jotkut biisit pistää kyllä aika WTF-reaktion :confused::peuk: Nopeasti kuvattuna aika helvetin skitsoileva levy ottaen huomioon että tää voi olla vaikka läpimurto. Mutta yhä hyvä..kai. Hämmentävä.
rapidshare.com/files/109289413/MMJ_EU.rar
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Nää levyn 4 viimeistä biisiä on muuten jo ekalla kuuntelulla ihan vitun kovia
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Vai uutta levyä! Pitänee ottaa ennen kesän keikkaa kuunteluun, että saa maksimaalisen tyydytyksen keikkakokemuksesta.
<@DBGene> senkin karkki
Vai uutta levyä! Pitänee ottaa ennen kesän keikkaa kuunteluun, että saa maksimaalisen tyydytyksen keikkakokemuksesta.
Kolmas kuuntelu alkaa just. Tää on aika vahvan oloinen. "Highly Suspicious" on kyllä.. Jossain funk-metallin, Princen, yleisen perversion ja sosiopaatti-elektro-robottien välimaastossa lojuu tyhjiä kondomeja.
Pitääpä kuunnella.
turston wrote:
Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana.
turston wrote:
[quote:e3de1b966e="Bedderi"]Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana. [/quote:e3de1b966e]
Oliko? Outoa, ei mulla kysynyt vaikken ole edes rekisteröityny. Et kai sitä kissakuviosekoilua tarkoita, se on kyllä aika kryptinen
[quote:3649ee84de="Bedderi"][quote:3649ee84de="Bedderi"]Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana. [/quote:3649ee84de]
Oliko? Outoa, ei mulla kysynyt vaikken ole edes rekisteröityny. Et kai sitä kissakuviosekoilua tarkoita, se on kyllä aika kryptinen [/quote:3649ee84de]
No en sentään sitä tarkoita, vaan ihan tuossa .rar-paketissa on joku salasana.
turston wrote:
[quote:ffab5d0287="Bricolage"][quote:ffab5d0287="Bedderi"][quote:ffab5d0287="Bedderi"]Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana. [/quote:ffab5d0287]
Oliko? Outoa, ei mulla kysynyt vaikken ole edes rekisteröityny. Et kai sitä kissakuviosekoilua tarkoita, se on kyllä aika kryptinen [/quote:ffab5d0287]
No en sentään sitä tarkoita, vaan ihan tuossa .rar-paketissa on joku salasana.[/quote:ffab5d0287]
Salasana löytyi, se on "ira"
[quote:507050dac1="Bedderi"][quote:507050dac1="Bricolage"][quote:507050dac1="Bedderi"][quote:507050dac1="Bedderi"]Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana. [/quote:507050dac1]
Oliko? Outoa, ei mulla kysynyt vaikken ole edes rekisteröityny. Et kai sitä kissakuviosekoilua tarkoita, se on kyllä aika kryptinen [/quote:507050dac1]
No en sentään sitä tarkoita, vaan ihan tuossa .rar-paketissa on joku salasana.[/quote:507050dac1]
Salasana löytyi, se on "ira" [/quote:507050dac1]
Enpä edellisenkään MMJ-levyn kohdalla malttanut odottaa ostohetkeen (mutta ostoon tämä toki menee).
turston wrote:
[quote:ad6c4990f5="Bricolage"][quote:ad6c4990f5="Bedderi"][quote:ad6c4990f5="Bricolage"][quote:ad6c4990f5="Bedderi"][quote:ad6c4990f5="Bedderi"]Pitääpä kuunnella.
Tuossa Bricolagen paketissa oli vaan joku salasana. [/quote:ad6c4990f5]
Oliko? Outoa, ei mulla kysynyt vaikken ole edes rekisteröityny. Et kai sitä kissakuviosekoilua tarkoita, se on kyllä aika kryptinen [/quote:ad6c4990f5]
No en sentään sitä tarkoita, vaan ihan tuossa .rar-paketissa on joku salasana.[/quote:ad6c4990f5]
Salasana löytyi, se on "ira" [/quote:ad6c4990f5]
Enpä edellisenkään MMJ-levyn kohdalla maltanut odottaa ostohetkeen (mutta ostoon toki menee).[/quote:ad6c4990f5]
Smaa, ostan kyllä heti kun ilmestyy. Tuo levyn keskimmäinen kolmannes ei vielä hirveästi aukea mutta ekat kolme ja vikat neljä biisiä iskee. "Evil Urges" "Highly Suspicious" "Aluminum Park" ja "Remnants" eniten
Paskimmat bändinnimet -topikkiin nämä.
e:yhdysviiva
turpa kii ja laula