You are not logged in.
Lisää asiakirjoittelua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo, näitä pitäis hommata joskus. WFMU:n jotain Hototogisu-liveä on tullu pari kertaa kuunneltua. Tosi hyvä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
suosikkilevyt:
sunroof! - bliss
skullflower - orange canyon mind
hototogisu - ghosts from the sun
ehkä... pitäis taas kuunnella. uusi sunroof! cd lieneekin jo matkalla tänne...
spämmätääs sen verran että skullflowerin orange canyon mind löytyy, ihan kivaa jumitusta, käy kyl pidemmän päälle vähän tylsäksi
sunroofilta oon jotain levyjä kuullut, mut en muista niistä mitään eli tuskin on mitään kovin ihmeellistä ollut
hototogisulta on jäänyt mieleen ainakin prayer rug excorcism joka muistaakseni oli oikein mainiota meteliä...
SPAM!
Löytyy Skullflowerilta Evel Knievel seiska ja Totalilta Here the Time is Space 2lp. Lisäksi Skullflowerilta erinäisiä biisejä kassulla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ainakin Xaman ja Orange Canyon Mind on kovia tapauksia, mutta nyt ei kuule oikein tiijä miten jatkaisi, kun diskografia on pituudeltaan tapnan kullin luokkaa.
This must be what jail / I will scratch
Ainakin Xaman ja Orange Canyon Mind on kovia tapauksia, mutta nyt ei kuule oikein tiijä miten jatkaisi, kun diskografia on pituudeltaan tapnan kullin luokkaa.
Ihan v***n pitkä...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
kerroppa foppa sitten kun tätä saa pitkämiehestä
törmäsin tuohon jossain blogissa enkä ees jaksanu ladata
späm!
välitön emohupailu
törmäsin tuohon jossain blogissa enkä ees jaksanu ladata
späm!
Ostin ton yli viikko sitten ja olen näköjään unohtanut kuunnella
späm!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ostin pari vuotta (?) sit IIIrd Gatekeeperin todnäk slugpacen distrosta, hyvähän se on. Luulen, että diggaisin Carved Into Rosesista paljon, ku siinä on niitä pillejäkin.
Hello! Tällänen levy julkaistaan pian... oon "salaa kuunnellu" jo ennakkoon, kuullostaa paremmalta
kuin viimeisimmät Skullflowerit. Kuten nimikin sanoo, on vähän kuin Sunroofia mustempana...
jee! pitäis sunroofiakin kuunnella pitkästä aikaa...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
wonderfüll:
ja viimeisin:
en oo aikoihin kuunnellut, mutta nyt näiden tuoreempien perusteella vaikuttaa siltä, että ollaan taas hyvissä maisemissa.
Ostin pari vuotta (?) sit IIIrd Gatekeeperin todnäk slugpacen distrosta, hyvähän se on. Luulen, että diggaisin Carved Into Rosesista paljon, ku siinä on niitä pillejäkin.
Päivitys: Nyttemmin löytyy Carved ja myös Last Shot at Heaven. Sit joku 12"
JA SIIS HELVETIN KOVIA KAIKKI
:PEUK: