You are not logged in.
Pages: 1
Joo ni siis oon meinannut tehdä tälle topikkia jostain viime vuodesta asti, mut enpä oo näköjään saanut aikaiseksi.
Kyseessä on siis Japanilainen jamppa joka tekee aikas mukavaa musaa!
Laitoin yhden biisin levyraatiinkin joskus, akustiseen.
Tänä vuonna on julkaistu Kolmas levy joka kantaa nimeä Exit. Oon nyt kuunnellut "sitä" tässä puolitoista kertaa ja tää vaikuttaa ihan helvetin hyvältä!
Aiempia julkaisuja ovat Night Piece (2004) ja L.S.T. (2005). Vaikka levyjen nimet ovatkin englantia, niin lauluna toimii vahvasti Japani.
Panampa nyt vielä myspace-linkkiä ja pari youtube-linkitystä.
http://www.myspace.com/shugotokumaru
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
exit kerran kuunneltu ja ihan ok menoa oli. en ihmeemmin vaikuttunut.
Joo ni siis oon meinannut tehdä tälle topikkia jostain viime vuodesta asti, mut enpä oo näköjään saanut aikaiseksi.
luulin että sait mut enpä kuule tiijä
l.s.t. löytyy, en kyllä paljoa "siitä" musita.
L.S.T. on näistä kolmesta pitkäsoitosta mun ehdoton suosikki. Vaikka noi kaksi muuta ovat myös ihan sairaan hyviä, ni tässä jotenkin lähtee ihan ekasta biisistä asti ihan täydellisesti ja jatkuu myös loppuun asti yhtä ihanasti
Tuuppas PÄPÄ asiakirjoittamaan tänne kun selkeesti diggailet!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
L.S.T. on näistä kolmesta pitkäsoitosta mun ehdoton suosikki. Vaikka noi kaksi muuta ovat myös ihan sairaan hyviä, ni tässä jotenkin lähtee ihan ekasta biisistä asti ihan täydellisesti ja jatkuu myös loppuun asti yhtä ihanasti
tuokin oli muuten siellä boa melody barin alessa, yhden punnan tais kustantaa.
Joo, ihanaa musiikkiahan tämä. Oon vasta hiljattain löytänyt Shugon, mutta sen perusteella mitä on nyt ehtinyt kuulla, niin kyllä tuo L.S.T on levyistä paras. Sen jälkeen ehkä Exit ja sitten Night Piece. Kaikki tosin aivan loistavia. Tykkääntykkääntykkään.
Nuo Youtubesta löytyvät videot on kyllä hienoja. Metrionille ja sen videolle etenkin . Youtubea selaamalla löytyi myös muita Shugon projekteja, joihin pitäisi perehtyä paremmin. Ainakin Vapour Trail kuulosti erittäin hyvälle.
Shugo ja tuore Daytrotter Session:
Pages: 1