You are not logged in.
[quote:09547cffaa="psykokarkki"][quote:09547cffaa="aqzu"]Rokkaava bändilevy täynnä mukavia veisuja joiden paremmat versiot kuultiin sinkuilla:
[/quote:09547cffaa]
tosta täytyy kyl sanoa että eihän siinä ollu kun yksi sinkku... no joo, cd:lle lätkäistynä toki toinenkin. paradisestäkin joku remixi tietty jossain...
sinkkulista olis kyl mielenkiintoinen seuraavaksi, vaikka vain top-10 [/quote:09547cffaa]
oho sori mitäs mää nyt sekoilin. ja vielä painottaen jenkkien cd-versiolle.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
monesko tää olis?
toki olis perusteluitakin voinu lukea mutta sou not. ja onnea 2000 viestistä
1. Perfect Kiss
Täydellinen kappale jossa todellinen draaman kaari ja toki sammakkoäänille aina plussaa. Täydellistä. Ihanaa.
2.True Faith
Loistava pop-kappale, New Orderia parhaimmillaan ja jos listamusiikin pitää joltain kuulostaa niin True Faith on sellainen. Todellinen kesän 87 anthem.
3. Blue Monday
Toi tanssimusiikin lädeille ja listoille.
4. Temptation
Hienon hieno kappale joka tuntuu koko ajan kippaavan yli mutta pysyy kasassa kuin Varsovan liitto kuusikymmenluvulla.
5. Ceremony (kermakansi)
Gilbertin tultua New Order levytti tämän tunnetumman version ensisinglestään ja kiteytti paljon maailman kauneutta siihen nostoon ennen viimeistä kertsiä. Morrisin rummut, puspus.
6. Bizarre Love Triangle
Seiskatuumaisella ja levyllä olevat versiot eivät saa samanlaista tunnelmaa aikaan kuin maxin venytetty versio, jonka aikana ikäänkuin irtoaa maasta ja alkaa leijailla noissa syntikkalinjojen suurissa tuulissa.
7. Confusion
NYC-hoppi ja Arthur Baker jättivät lähtemättömän vaikutuksen meidän lädinelikkoomme ja kaikki kiteytyy tässä loistavassa klubiklassikossa.
8. Regret
Tämä on kaikkea ja ei mitään, rakkautta ja vihaa, olemista ja lähtemistä. Aikuinen jälleenkasattu yhtye teki pop-kappaleen jonka vertaista ei löydy.
9. Round&Round
Maxilla oleva seitsenminuuttinen versio on jostain syystä kolissut todella lujaa - rakastan sitä nostoa kolmen minuutin jälkeen kun itse kappale pärähtää.
10. Everything's Gone Green
Tuo kappale joka myöhemmin muuntautui EGG:ksi ja Temptationiksi oli loistavaa pohjamateriaalia kahdelle tanssittavalle klassikolle. EGG näistä rosoisempi ja todella primitiivinen rumpupaukkeineen ja syntikoineen. Kaunista.
11. Krafty
Pojat näyttivät miten tehdään täydellinen popkappale näiden vuosienkin jälkeen, maxilla oleva Glimmersin extented-versio on nerokkaan yksinkertainen.
12. Thieves Like Us
Barney ei koskaan ole kuulostanut niin jumalalliselta kuin tämän kappaleen kertosäkeessä. puspus..
13. Touched by the Hand of God
Tämä kappale, tämä video, tämä hulina. Aah.
14. Shellshock
Jos suoraan sanon niin tykkään enemmän vielä b-puolen Shellcock:sta. Sekavaa sekavaa namnam.
15. Crystal
Hieno paluu, kunnon pompitaan ja törmäillään -ralli pitkine introineen.
Nää on vaikeita, pelkkiä parhauksia!
vaikeeta kyl olis listata kun kaikki niin hyviä, ite toki fine timen heittäisin aika ylös, samaten world in motionin. regret 12" olis kiva, eikös siinä oo ihan eri versiot mitä cd:llä. vaikka toki se alkuperäinen on ylittämätön
samaten world in motionin.
SMAAAA!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
vaikeeta kyl olis listata kun kaikki niin hyviä, ite toki fine timen heittäisin aika ylös, samaten world in motionin. regret 12" olis kiva, eikös siinä oo ihan eri versiot mitä cd:llä. vaikka toki se alkuperäinen on ylittämätön
joo, siinä on remixejä, mutta tässä hain sinänsä siitä kyl tuota alkuperäistä. fine time jäi roikkuun jpp ja world in motion nerokkuudessaan ja world ja run2 ja jnejne.
Pakko oli taas kaivaa Singles esiin...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ow nerder
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ow nerder
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
control-soundtrack saapunee mulle tänään tai huomenna, pääsee kuulemaan ne uudet instrumentaalit. eipä kyllä odotukset mitenkään katossa ole, ja filmikin pitäis käydä katsastamassa.
hooky löysi tän ekan painoksen levymessuilta:
Video 586 lenght: 22:25
Video 586 was recorded for the opening of the Hacienda Club, Manchester, in 1982. Two sections appeared on the very first Touch release, Feature Mist (T1), in 1982, and an extract appeared on the CD Touch. sampler 2 (T_ZERO_2). It is available here in its entirety for the first time.
The track was a blue print for Blue Monday, the best selling 12 record, which helped to invent techno and kick-started the idea of rock bands being remixed by dance producers.
Todellista hypnoottista parhautta kyllä!
hooky löysi tän ekan painoksen levymessuilta:
On mullakin. Vinyylipainoskin tosta on tehty, muttei tietenkään oo koskaan näkynyt.
Sen verta että ei tossa niinkään BM kuulu, enemmän 586 (yllätys) ja Ultraviolence. Ja onpa tolle oikea videokin eräällä Factoryn VHS-kokiksella. DVD-versiosta kiinnostuneet spämmikööt privaan.
"No more mistakes, like the last one."
onks tosta montakin painosta? cd löytyy multakin, ei oo kyllä tullu aikoihin kuunneltua. hämärästi muistelen että ostin ton diskeristä samalla ku fallin levitaten tuplapainoksen, koska se nyt ilmestyikään, 90-luvun loppua. nyt en edes saa päähäni missä diskeri tuolloin sijaitsi... eiq kluuvissahan se taisi olla. jeps.
onks tosta montakin painosta?
joo siis toka painos on normi jewelcase ja eka digipak... ja vinnyl olemassa kuten cramp kertoikin. samaa mieltä kyllä että ei siinä oikein BM kuulu.
digipack siis löytyy
joo ei munkaan mielestä ole black metallia eiq mitäs