You are not logged in.
Lippu salkoon,
kuitti alkoon
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 03:37)
Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vähän alusta oon kuullu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
saax jostain vielä halvalla sitä ekaa 20 hittiä -kokista? se on itse parhuus.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mut sitä ekaa en oo pitkään aikaan nähnyt, se missä on ne kaikki oikeat hitit (dirlandaa, lippu salkoon, peräpohjola, kurki yms.)
En mä tällaiseen topicciin osaisi muuta vastata kuin, että "rempseää musiikkia".
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
onhan niitä, jotain väärää on näkyny parilla eurolla anttilassa, olisko sen nimi ollu volare...
BANZAI
KuPSin matsi alkaa, keltapaidat hyökkää
vankka voitontahto rinnoissaan
pallo haltuun vaan ja pikkunätti kulkee
KuPSin katsomo on innoissaan
Banzai Banzai Hei Hei Hei
KuPSi säikähdä ketään ei
KuPS kun pinnat kotiin vei
Muistaa jotkut menneen polven Hyväristä,
Hiltus Hilimaa ja Aalista
yhtä hyvin yhä KuPSi potkii
hankkii taaskin suurta maalisaalista
KuPSi säikähdä ketään ei
KuPS kun pinnat kotiin vei
Lentää laita sekä yskii moottori
ja potkii puolustaja tontillaan
pyörtyy valmentaja, sylkee sentteri
ja taas on vastustaja kontillaan
KuPSi säikähdä ketään ei
KuPSi maaleja...
KuPSi maaleja...
KuPSi maaleja...
Voittoon taas!
Sanat Jukka Virtanen,
sävellys Antti Hyvärinen,
esitys Kai Hyttinen (1975)
PS. Jostain käsittämättömästä syystä tästä sydämiä sykähdyttävästä iskusävelmästä tilattiin 80-luvulla uusi versio Mikko Alatalolta, joka sit raiskasikin koko kunniakkaan perinteen. En voi käsittää saati hyväksyä, että vielä nykyäänkin KuPSin matseissa soi juuri tämä raiskausversio -- ette kai tekään?
ylös!
kuju täytti eilen 60 vuotta
NOSTA jIPPU SALKOON bez
M.I.A. olle vähe paras!
Nään tutun tien nyt edessäin, ja se mutkitellen johtaa kotiin päin.
Me kolme vuotta "skene" sitten erottiin, nyt kirjoitin: shaun ryder eiq Jos onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku vain enpä kuule tiijä vapaa oot sä niin
luokses saapuisin. Luokses saapuisin.
Jos sä jipun nostat salkoon, lol tiedän sen, hooky että turhaan enpä kuule tiijä luoksesi tullut hehe en.
Mut jos mä näänkin ultravox salon aivan tyhjillään, on parempi, kun caroliner sä visage unohdat mun,
sua barney mä vaivaa en. "skene" Mä enpä kuule tiijä lähden pois, mut jos vain jipun nään, mä luokses jään.
Caroliner olle vähe paras!
Mä kertaan enpä kuule tiijä menneen mielessäin ja sen tiedän, onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku etten enää tekis näin.
On vankilassa aikaa aatoksiin. Mä hehe aattelin: barney jos mun lol huolit vielä, niin
toiveet "skene" täyttyiskin. - Toiveet täyttyiskin. fall
Jos sä jipun nostat enpä kuule tiijä salkoon, tiedän sen, että turhaan luoksesi tullut lol en.
Mut jos mä näänkin salon aivan tyhjillään, hehe on parempi, kun enpä kuule tiijä sä "skene" unohdat mun,
sua mä vaivaa en. Mä hehe lähden pois, mut jos vain jipun nään, mä lol luokses jään.
BUSSI PYSÄHTYY, JA LOL ULOS ENPÄ KUULE TIIJÄ SIITÄ VIHDOINKIN MÄ JÄÄN.
NYT KOKO SALON LIPUIN KORISTELLUIN NÄÄN.
Åhå mistä capsit
Jos sä fall jipun hehe nostat, luokses "skene" jään.
Jos bez eiq sä lol jipun nostat, luokses jään.
Jos sä jipun nostat, luokses jään.
visage
[quote:d3eaa0569d="Ulvilan pikkunatsi"]Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa![/quote:d3eaa0569d]
smaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:8b59367738="psykokarkki"]Mut jos mä näänkin ultravox salon aivan tyhjillään, on parempi, kun caroliner sä visage unohdat mun,
mut jos vain jipun nään, mä luokses jään.[/quote:8b59367738]
[quote:65da5fbd5d="psychocandy"][quote:65da5fbd5d="Ulvilan pikkunatsi"]Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa![/quote:65da5fbd5d]
smaa [/quote:65da5fbd5d]
Joo se Roger That-versio siis
Mangojauhe goddamn.
[quote:3d59a350f4="tigrushka"][quote:3d59a350f4="psychocandy"][quote:3d59a350f4="Ulvilan pikkunatsi"]Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa![/quote:3d59a350f4]
smaa [/quote:3d59a350f4]
Joo se Roger That-versio siis [/quote:3d59a350f4]
Smaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:2b96ff6309="tiptoo"][quote:2b96ff6309="tigrushka"][quote:2b96ff6309="psychocandy"][quote:2b96ff6309="Ulvilan pikkunatsi"]Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa![/quote:2b96ff6309]
smaa [/quote:2b96ff6309]
Joo se Roger That-versio siis [/quote:2b96ff6309]
Smaa [/quote:2b96ff6309]
Smaa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
teille
ja itelleni samanlainen siitä hyvästä, et kohta spämmäilen vertsin ohite
Mangojauhe goddamn.
Etkä :twisted:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4230897788="HUIG"](16:04) [pirate666] you like ariel pink?
[HUIG] i'm not sure
[16:05) [pirate666] some dude like him KAI HYTTINEN is coming to play dublin
[HUIG] oh yeah?
(16:05) [pirate666] have his album here if you wanna check him out
[16:06) [pirate666] like a more accessible ariel pink
[/quote:4230897788]
njaah, musta tuo ariel pink on kyl paljon helpommin lähestyttävämpää kuin tää...
[quote:c22ae435ad="Neuvostoliitto"]Jokainen aika kai omia lauluja luo
vuosien mukana menevät sävelet nuo
niistäkin parhaimmat takaisin palata voi
silloin kun tuulahdus menneiltä,
menneiltä vuosilta soi:
Volare!
Cantare!
Taas niin kuin ennenkin soi
ja elää ne tunnelmat voi
Lavatanssit ja yöt kun sut pyöräni rungolla
saattelin myöhemmin pois
Annoit suudelman niin kuin se rakkaudentunnustus ois
Kun sen muistan niin tuntuu kuin vieläkin taustalla sois:
Volare!
Cantare!
ja elää ne tunnelmat voi
Mieleeni jäänyt on kauniita muistoja vain
Lauantain Toivotut kanssasi kuunnella sain
matot vain rullasin syrjään ja tanssiin sun hain
kuorona yhdyit kun soi levy soittimestain:
Volare!
Cantare!
ja elää ne tunnelmat voi
Nel blu dipinto di blu,
felice di stare lassu`[/quote:c22ae435ad]
Saanhan olla hän :peuk:
[quote:9a2b8633a5="Moronica"][quote:9a2b8633a5="tiptoo"][quote:9a2b8633a5="tigrushka"][quote:9a2b8633a5="psychocandy"][quote:9a2b8633a5="Ulvilan pikkunatsi"]Nosta lippu salkoon
toi on aina ollut mun suosikki. kuju rulettaa![/quote:9a2b8633a5]
smaa [/quote:9a2b8633a5]
Joo se Roger That-versio siis [/quote:9a2b8633a5]
Smaa [/quote:9a2b8633a5]
Smaa [/quote:9a2b8633a5]
Smaa
jos joku tietää mistä noita kujun 20 suosikkia -kokiksia saa halvalla, saa vihjata / ostaa mulle, sillee esim. femman kpl olis hyvä.
näköjään on myös 30 suosikkia -tähtisarjassa ilmestynyt tupla, onkohan paremmat soundit mutta kun peräpohjola puuttuu
[quote:2f57522a94="psykokarkki"]jos joku tietää mistä noita kujun 20 suosikkia -kokiksia saa halvalla, saa vihjata / ostaa mulle, sillee esim. femman kpl olis hyvä.
näköjään on myös 30 suosikkia -tähtisarjassa ilmestynyt tupla, onkohan paremmat soundit mutta kun peräpohjola puuttuu [/quote:2f57522a94]
Ne kauppakeskukset jotka 20 suosikkia -kamaa myyvät, niin niissä on yleensä hinta kohdillaan. Ei nää ikinä kalliita ole. Tai sitten divareita koluamaan. Stupidosta en kävisi kysymässä!
Täällä ei ole ollut muuten puhetta siitä, että Kujuhan teki ikäänkuin combackin 2007. Vakavamielinen puolituntinen, hieno paluuteos "Lauluja Timo K. Mukan runoihin". Tässä huomaa taas, miten huomio valuu aina väärään paikkaan. Edelleen lehdissä saatetaan kirjoittaa siitä, että Leonard Cohen oli vuosia munkkiluostarissa ja palasi sieltä uudistuneena, mutta Hyttisen runoalbumin huomasin vasta äskettäin. Missä median huomiokyky menee?
En muuten tiennyt sitäkään, että marraskuussa 2008 ilmestyi uusin albumi, "Lappi sydämeni vei".
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Hellevi Pouta ja Seppo J. J. Sirkka
Lapin lumo – Eräoppaana Kai Hyttinen
Luonto on ollut aina tärkeä osa laulaja ja näyttelijä Kai ”Kuju” Hyttisen elämää. Hän oli jo yli viisikymppinen mies, kun Lapin kutsu kävi vastustamattomaksi. Muutama vuosi sitten Kuju yllätti monet kouluttautumalla eräoppaaksi ja muuttamalla Kilpisjärvelle.
Tämä jokamiehen eräopas vie lukijan Kai Hyttisen mukana Lapin luontoon. Kalastamaan, metsästämään, vaeltamaan, nauttimaan hiljaisuudesta ja rauhasta. Lähde mukaan erämaiden taikapiiriin.
Lapin karunkauniit maisemat ovat Seppo J. J. Sirkan tallentamia.
– Ihastuin Kilpisjärvellä aikoinaan sen taivaan kauneuteen. Varsinkin iltataivaan estetiikka on aivan uskomaton. Hienointa on elää maisemassa, jossa voi kaiken aikaa haltioitua.
–
Täällä ei voi paeta ketään, ei edes itseään. Täällä elämä on totta, siinä ei ole mitään lumetta.
Huomisella kirjastoreissulla olisi tarkoitus tsekkailla, että löytyiskö noin asiallisen oloista teosta hyllystä.. Haluan Kujun mukaan erämaiden taikapiiriin.
kesä jonka kerran elää sain :´)
lainasin eilen 2 kujun kokoelmaa kirjastosta
lainasin eilen 2 kujun kokoelmaa kirjastosta
Eikö niistä löytynyt muka muuta mainittavaa? :mad2:
Dirlanda-kappaleen viuluilu lienee huiminta svengiä mitä kotimaisessa musiikissa on aikaan saatu.
ne oli näitä 20 suosikkia sarjan juttuja, se ekahan on aivan mahtava mutta toi oli vähän naarmuinen. pitäis ostaa omaksi joskus,
[quote:d58b09ad9b="Neuvostoliitto"]
Onko kellään hallussa Kai Hyttisen kappaletta "Tanssikeikka"? Kyseistä Private Dancer -coveria en ole koskaan kuullut, ja olisin valmis maksamaan maltaita tai tekemään suurehkoja palveluksia sille, joka kyseisen kappaleen jossain muodossa haltuuni saattaa.[/quote:d58b09ad9b]
Pistin tämän tännekin. Kuulemattakin on selvää, että toi on maailman paras biisi ja coveri, mutta luulen lyöväni kirveen tässä kohtaa kiveen. Biisiä ei löydy Kujun 20 Suosikkia-kokoelmilta = biisiä on todella vaikea löytää mistään.
Ettei tää ihan sooloiluksi mene, niin laitetaan linkkiä Kujun kotisivuille: http://www.vihreaviikuna.fi/. Tuolta löytyy niin tapahtumakalenteria kuin kuvagalleriaakin, kannattaa ihmeessä tutustua!