You are not logged in.
[quote:266977f24d="leposi"]MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.[/quote:266977f24d]
No siis kai sen saa ite päättää....en nyt ymmärrä että miksi se niin haittaa jossei biisilistaa oo kääk.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
emmäkää.. joku tekee tästä nyt liian vaikeeta
[quote:30324159e7="HUIG"][quote:30324159e7="leposi"]MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.[/quote:30324159e7]
No siis kai sen saa ite päättää....en nyt ymmärrä että miksi se niin haittaa jossei biisilistaa oo kääk.[/quote:30324159e7]
mitä jos tykkääkin jostain tosi paljon ja sit ei tiedä et APAU mitä nää on?
eiks sitä yleensäkin pistä biisilistaa kun tekee mixtapen? jos ajatus on myös tutustuttaa ihmisiä uusiin artisteihin
mä sanoisin, et biisilista mukaan (jos mitään auttaa mätlokkailua) toki kait omassa päätettävissä, mut ottakaa ees talteen, et pynnnöstä saa sen vähintään
nyt on liian myöhäistä tehdä mitään "haluatko biisilistan vai ei" vaihtoehtoa kun just sain parituksen valmiiksi.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
EDITTIÄ:
Luinpa huonosti tän, ni kirjottelin mitä sattuu. Ite en aatellu, että täs ois arvuutteluelementtiä mukana, mut eihän se pahaakaan kai tee. Kunhan sen biisilistan nyt jossain vaiheessa saa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:8f05af1e8a="mitten"][quote:8f05af1e8a="HUIG"][quote:8f05af1e8a="leposi"]MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.[/quote:8f05af1e8a]
No siis kai sen saa ite päättää....en nyt ymmärrä että miksi se niin haittaa jossei biisilistaa oo kääk.[/quote:8f05af1e8a]
eiks sitä yleensäkin pistä biisilistaa kun tekee mixtapen? jos ajatus on myös tutustuttaa ihmisiä uusiin artisteihin
mä sanoisin, et biisilista mukaan (jos mitään auttaa mätlokkailua) toki kait omassa päätettävissä, mut ottakaa ees talteen, et pynnnöstä saa sen vähintään
nyt on liian myöhäistä tehdä mitään "haluatko biisilistan vai ei" vaihtoehtoa kun just sain parituksen valmiiksi.[/quote:8f05af1e8a]
no toki piisilista saataville, mut ite just aattelin et voi kertoo sen sit jälkeenpäin....mut ihan sama kai. ite ainaki kuitenkin kurkkaisin ekana sitä listaa ja osa jännityxestä katois höm
Lepsu sai varmaan käsityksen et nää pitäs jotenkin arvostella? Ei kai semmosesta oo kysymys, shänksi kai viittas siihen et jotain kommentointia kuitenki varmaan tulee.
En saanut. Mutta näissä jutuissa on mulla aina tiettyjä sääntöjä. No oon tällänen indiepoppari vaan, joten älkää minusta välittäkö. Kun mulle mixtapen teko on suurimmaksi osaksi askartelua ja sellaista, että mukana on paperilappusella biisit jne. Tuntuu niin kylmältä katsoa listaa sitten jostain netistä. Sen takia en myöskään tykkää cd:lle tehdyistä mixtapeista, koska niistä puuttuu se lämpö. Kasettisoittimen puuttumisen vuoksi joutuu tekemään cd:n.
jos mulle tulee lepso, laitan biisilistan mukaan comic sansilla
jos mulle tulee lepso, laitan biisilistan mukaan comic sansilla
[quote:20a3da8e01="paise"]Lepsu sai varmaan käsityksen et nää pitäs jotenkin arvostella? Ei kai semmosesta oo kysymys, shänksi kai viittas siihen et jotain kommentointia kuitenki varmaan tulee.
En saanut. Mutta näissä jutuissa on mulla aina tiettyjä sääntöjä. No oon tällänen indiepoppari vaan, joten älkää minusta välittäkö. Kun mulle mixtapen teko on suurimmaksi osaksi askartelua ja sellaista, että mukana on paperilappusella biisit jne. Tuntuu nin kylmältä katsoa listaa sitten jostain netistä. Sen takia en myöskään tykkää cd:lle tehdyistä mixtapeista, koska niistä puuttuu se lämpö. Mutta kasettisoittimen puuttumisen vuoksi joutuu tekemään cd:n.[/quote:20a3da8e01]
Tajusinkin jo käsittäneeni väärin. Ja ymmärrän hymistelypointit. Mut älä anna teknologian häiritä liikaa ja jätä meitä, jooko?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tajusinkin jo käsittäneeni väärin. Ja ymmärrän hymistelypointit. Mut älä anna teknologian häiritä liikaa ja jätä meitä, jooko?
No en tietty.
En o romantikko
Ja kyllä mä oon niin onnellinen kun saan paketin, vaikka ilman biisilistaa
[quote:0d95f723df="HUIG"][quote:0d95f723df="mitten"][quote:0d95f723df="HUIG"][quote:0d95f723df="leposi"]MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.[/quote:0d95f723df]
No siis kai sen saa ite päättää....en nyt ymmärrä että miksi se niin haittaa jossei biisilistaa oo kääk.[/quote:0d95f723df]
nyt on liian myöhäistä tehdä mitään "haluatko biisilistan vai ei" vaihtoehtoa kun just sain parituksen valmiiksi.[/quote:0d95f723df]
no toki piisilista saataville, mut ite just aattelin et voi kertoo sen sit jälkeenpäin....mut ihan sama kai. ite ainaki kuitenkin kurkkaisin ekana sitä listaa ja osa jännityxestä katois höm[/quote:0d95f723df]
No jos vaikka mennään niin, et oletuksena uhri tahtoo listan mukaan tai vaikka kansiin jos semmoiset vääntää, mut sit ne jotka haluavat olla pimennös ainakin alkuun huudahtakaa tähän, niin teidän joulupukki pitänee ehkä toiveenne mieles?
eli HUIGin joulupukki huom!
Itse tahtoisin biisilistan, karkkia, kivat kannet THE WHOLE SHEBANG mut oon onnellinen kunhan jotain miksinomaista sieltä luukusta tipahtaa
pää ei sillä väliä lopulta onko sitä listaa vai ei, parempi vaan että kukin voi ite päättää mimmosen paketin meinaa plurpauttaa...!
elän epätietoisuudessa! unohduinko, vai vieläkö mittenin ouijapöytä arpoo?
joo tätä biisilistahommaa mietin itekin mut kaitpa "sen" vois vaik paperilapulle jos sit säätää jotku maalatut "taide"kannet tms... mut onhan se loppupeleissä kiva tietää mitä tuli kuunneltua
elän epätietoisuudessa! unohduinko, vai vieläkö mittenin ouijapöytä arpoo?
ar! miten jäit väliin?
jos joku muu ei ole saanut vielä tietoja, ilmoittakaa mulle!
Njoo pitänee kyl jonkunlainen kansitaideskydeemi väsätä.. biisilista jonnekki piiloon mukaa ni ei tarvi sit jälkikätee tiedustella.
Biisilista toki mukaan. Arvuuttelu on persiistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Taidan spiikata biisien alkuun, että kuka esittää ja mikä biisi, miltä levyltä ja julkaisuvuosi. Sit vähän hypetystä ja skippaus suoraan biisin kiimaisimpaan kohtaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taidan spiikata biisien alkuun, että kuka esittää ja mikä biisi, miltä levyltä ja julkaisuvuosi. Sit vähän hypetystä ja skippaus suoraan biisin kiimaisimpaan kohtaan.
jos laittaa samaa biisiä levyn täytee ni ei tarvi spiikata ku kerran.
onkohan mul ees tyhjii ceedeitä..
[quote:594c62f4f2="hrmunoita"]Taidan spiikata biisien alkuun, että kuka esittää ja mikä biisi, miltä levyltä ja julkaisuvuosi. Sit vähän hypetystä ja skippaus suoraan biisin kiimaisimpaan kohtaan.
jos laittaa samaa biisiä levyn täytee ni ei tarvi spiikata ku kerran.
onkohan mul ees tyhjii ceedeitä..[/quote:594c62f4f2]
Ja sit toki kaivaa suolesta jonkun promobiisin mihin on spiikattu "TIS IS Ö PROUMOU KOPYY OF HÅMÅHÅMÅHÅMÅHÅMÅ"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Smaa. Ei oikein varsinaista käsitystä musamausta.
aion tehdä just sellasen mitä suunnittelinkin, piti uhri "siitä" tai ei... toivottavasti kuitenkin pitää.
jospa vaa randomilla vetäis hyllystä levyjä alas ja valkkais niistä vaikka kutosbiisin.. VAIKEETA jo ajatuksen tasolla tää.
jospa vaa randomilla vetäis hyllystä levyjä alas ja valkkais niistä vaikka kutosbiisin.. VAIKEETA jo ajatuksen tasolla tää.
tehtiin mun serkulle kerran kasetti tällä tyylillä, aika sekava paketti tuli kyl.
aion tehdä just sellasen mitä suunnittelinkin, piti uhri "siitä" tai ei... toivottavasti kuitenkin pitää.
No joo sama. Mut tsekkailen nyt vielä, että onko joukossa jotain sellaisia biisejä, mitkä UHRI olisi mahdollisesti jo kuluttanut puhki.
Pitää kyl tapauskohtasesti miettiä silleen ettei vastaanottaja heti arvais keneltä paketti on, hankalaa! Mut antaapahan jotai freimwörkkiä.........aika kreisii kyl huhuu!
pelkään että vastaanottaja tietää heti kenen tekemästä on kyse mut sou not. olis vähän turhan friikkiä alkaa etsimään sellasia juttuja joista ei itse ole julkisesti koskaan maininnut tms.
[quote:613650affc="shanks"]Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Smaa. Ei oikein varsinaista käsitystä musamausta.[/quote:613650affc]
Joo, heti jo eilen yöllä piti stalkata.
[quote:3489f52355="hrmunoita"][quote:3489f52355="shanks"]Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Smaa. Ei oikein varsinaista käsitystä musamausta.[/quote:3489f52355]
Joo, heti jo eilen yöllä piti stalkata. [/quote:3489f52355]
Panampa stalkaten nyt kun oon töissä eikä oo muutakaan tekemistä.