You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänäänkö se sit selviää kelle pääsee tekemään.. jännittää!
JÄNNITTÄÄ!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jännäkakkaa pukkaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
JÄNNITTÄÄ!
ilmoitusaika jatkuu kello 21.00 asti - mukaan mahtuu siis vielä. En ennen iltaa kuitenkaan ehdi selvitellä kuka tekee mitä.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Jännää! Oon jo vähän miettinyt ja salaa toivon omani saajaa
KAKKAAA PUKKAA
Kai sieltä on osoitetietojen lisäksi tulossa myös uhrin nimimerkki?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kai sieltä on osoitetietojen lisäksi tulossa myös uhrin nimimerkki?
Uskoisin näin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:df2eb49747="ginipoika"]Kai sieltä on osoitetietojen lisäksi tulossa myös uhrin nimimerkki?
Uskoisin näin.[/quote:df2eb49747]
khyl!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
eli heti saa kuulla uhrin nimen? ei siinä mitään, tiedän jo suunnilleen millaisen teen, tulee oleen oikeesti aivan tajuttoman hyvä kasetti
jännäkakka tuli jo.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:fa1e351c66="mitten"]Tuuuurkeleeee
Vastaapa mun yksityisviestiin niin saan ihmiset "pariteltua" loppuun [/quote:fa1e351c66]
[quote:164be7e9e6="leposi"][quote:164be7e9e6="mitten"]Tuuuurkeleeee
Vastaapa mun yksityisviestiin niin saan ihmiset "pariteltua" loppuun [/quote:164be7e9e6]
[/quote:164be7e9e6]
olikin laittanut jo facebookin kautta mulle tiedot
kaikki ilmoittautuneiden tiedot siis kasassa, kohta alkaa poksahtamaan joulupukeille pukitettavat!
ANAAM!
:hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax:
Muistakaa horot sitten, että kukaan ei paljasta julkisesti kenelle tekee eikä laita pakettiin mitään tyyliin omaa osoitetta tms. Kivaa sitten matlokkailla jouluna, että mitäs paskaa ja keneltä onkaan tullut. Sovitaanko, että jouluaaton jälkeen saa paljastaa oikeat vastaukset?
Mut biisilistat kandee muistaa. Mulla on tapana unohtaa ne aina kun paketoin levyjä
[quote:92654ba450="leposi"]
Mut biisilistat kandee muistaa. Mulla on tapana unohtaa ne aina kun paketoin levyjä [/quote:92654ba450]
paperille ylös vaa samalla ku nauhottaa
mä kelasin, että pistän vaan mukaan linkin mistä voi tsekata pari viikkoa myöhemmin biisilistan, että on jotain mielenkiintoa kuunnella alusta loppuun ettei tuu spoilatuksi.
Iih! Juuri tulleen viestin mukaan saan tehdä mixteippini HUIGille! Taidan laulaa tätä varten ihan uusia biisejä juuri hänelle
mä kelasin, että pistän vaan mukaan linkin mistä voi tsekata pari viikkoa myöhemmin biisilistan, että on jotain mielenkiintoa kuunnella alusta loppuun ettei tuu spoilatuksi.
Paskin idea ikinä.
Emmäkää aio laittaa biisilistaa mukaan...kivampi vaan arvailla että mitähän tämä nyt sitten, kehtaako sanoa tykkäävänsä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Emmäkää aio laittaa biisilistaa mukaan...kivampi vaan arvailla että mitähän tämä nyt sitten, kehtaako sanoa tykkäävänsä
En olisi tullut mukaan jos tämän olisin tiennyt.
nii siis emmä sitä biisilistaa mukaa toki laita, mut pyynnöstä sit esille.. veikkaan, että ite saan ainakin KUULEMATTA PASKAA koko levyn täydeltä..
mietin kans, että sit ku postitan ni parin mutkan kautta ettei näy mistä kaupungista tulee. vai näkyykö postileimassa just se paikkakunta mistä lähettää?
MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.
[quote:0450c62f9e="leposi"]MITÄ IHMETTÄ!? Tehdäänkö me siis jotain vitun levyraatimixtapeja? uuuh.
Jätän.[/quote:0450c62f9e]
?