You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Varikset komentavat
[quote:9b54477275="ydinaukio"]tommi liimatta: muovikorvo
[/quote:9b54477275]
Minkälainen oli? Tiirailin eilen tämän perään muutaman paikallisen kirjakaupan hyllyjä - turhaan.
Luvussa on Heikki Ylikankaan "Härmän häjyt ja Kauhavan herra", vanhan ajan katuväkivaltaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Juuri sain päätökseen Jeanette Winterson: Ihoon kirjoitettu. En jaksa ton Wintersonin yyberlesboilua. Voisitko kirjottaa joskus jostain muusta.
Ja nyt aloitan Toni Morrisonin The Bluest Eyeta, joka ois pitäny lukea jo vuosia sitten ku tein Morrisonista proseminaaria, mutta enpä lukenu.
Pitäs alottaa toi Anna Karenina, mut siivoon mielummin
Mangojauhe goddamn.
[quote:72a7d97791="tigrushka"]
[/quote:72a7d97791] Tuon sisko on mun koulukaveri.
Luin:
Luen:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Marx Engels Gesamtausgabe II: 5, Das Kapital 1867 Erster Band :angry::center:
Ja Asterixeja tietty.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:9b20ee6871="fassu"]Marx Engels Gesamtausgabe II: 5, Das Kapital 1867 Erster Band :angry::center:
Ja Asteriskeja tietty.[/quote:9b20ee6871]
onko s****roitu painos?
Diogenes Laertios: Merkittävien filosofien elämä ja opit
Michele de Certeau: The Practice of Everyday Life
Jack D. Douglas (toim.): Existential Sosiology
Sama: Investigative Social Research
Eri eiq siis Harry Crews: A Childhood
James W. Heizig: Philosophers of Nothingness
Terence McKenna: Archaic Revolution
Kuun elämänkerta
Long Strange Trip
jne.
jne.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tarpeeton opus, euklidinen + newtonilainen geometria on tuttua kauraa jo muualta ja sit toi vitun säieteoriaosuus ei mee oikeestaan hevon vittuakaan tätä syvemmälle:
:epuk2::peuk2::Puke2:
Älä päästä painiks sitä
Etenkin kertomus Samadista, musiikinopettajasta ja masturbaatiosta repsäytti pahemman kerran
Varikset komentavat
Et osannu
Varikset komentavat
Milan Kunderan Naurattavien rakkauksien kirja on vähän vielä kesken. Siinä on sellaisia novelleja, ainakin eka novelli on suhteellisen pätevä, yksi ei kiinnostanut juurikaan..katsotaan mitä mieltä olen lopuista.
Jean Rhysin Wide Sargasso Sea tuli luettua yhessä illassa, tai yön puolelle meni oikeestaan. Oli aika kyl aika A H I S T A V A eli just hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En enää koskaan nappaa mitään "tää on varmaan sellanen viihdyttävä aivot narikkaan-davincikode-tyylin-vapaamuurarien-muinainen-salaliiitto-ameriikan-hutturoska"- opusta nopeesti jostain. Nyt osui käteen kirjaston pikalainahyllystä niin totaalisen paska kirja (paskasti kirjotettu, ehkä vielä paskemmin suomennettu) että oli pakko jättää kesken. Mä en KOSKAAN jätä kirjoja kesken. Yyh. On likainen olo.
Ja se ehkä paskin kirja vuosikymmeneen on tää:
:kaka::kaka::kaka::kaka: / :kaka::kaka::kaka::kaka:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sama. Ostin Da Vinci-koodin lentokentältä aikaa tappaessani puolitoista vuotta sitten ja menihän se siinä matkasta toipuessa. Jäi vaan ällö olo ja tuntui kuin olisi katsonut kolme päivää jotain jenkkitv:tä putkeen.
"Lagerfeld, Saint Laurent, and Glorious Excess in 1970s Paris"
Marcel Proust: Kadonnutta aikaa etsimässä 4: Paikat ja paikannimet
McDonough: Shakey
Sama. Ostin Da Vinci-koodin lentokentältä aikaa tappaessani puolitoista vuotta sitten ja menihän se siinä matkasta toipuessa. Jäi vaan ällö olo ja tuntui kuin olisi katsonut kolme päivää jotain jenkkitv:tä putkeen.
Mä luin ton kans kai toissakesänä, ja sain raivareita läpi kirjan siitä vitun tietäväisestä tyylistä ja kököstä dialogista. Loppuun silti luin, empä kuule tiijä miks.
Mangojauhe goddamn.
[quote:258937c005="Feggy"]Sama. Ostin Da Vinci-koodin lentokentältä aikaa tappaessani puolitoista vuotta sitten ja menihän se siinä matkasta toipuessa. Jäi vaan ällö olo ja tuntui kuin olisi katsonut kolme päivää jotain jenkkitv:tä putkeen.
Mä luin ton kans kai toissakesänä, ja sain raivareita läpi kirjan siitä vitun tietäväisestä tyylistä ja kököstä dialogista. Loppuun silti luin, empä kuule tiijä miks.[/quote:258937c005]
Ehkä tuon mainitsemani kirjan kolossaalista paskuutta kuvastaakin se, että se oli vielä huomattavasti huonompi kuin dv-koori, jonka toki olen joskus riippumatossa lukaissut.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tasapainotellen:
"No more mistakes, like the last one."
Vasta ekat 70 sivuu takana mut aika
Äsken ratikassa luin sisäkannesta et verrattu mm. Da Vinci-koodiin, voe!
Mangojauhe goddamn.
[quote:cfbade1a72="tiptoo"][quote:cfbade1a72="Feggy"]Sama. Ostin Da Vinci-koodin lentokentältä aikaa tappaessani puolitoista vuotta sitten ja menihän se siinä matkasta toipuessa. Jäi vaan ällö olo ja tuntui kuin olisi katsonut kolme päivää jotain jenkkitv:tä putkeen.
Mä luin ton kans kai toissakesänä, ja sain raivareita läpi kirjan siitä vitun tietäväisestä tyylistä ja kököstä dialogista. Loppuun silti luin, empä kuule tiijä miks.[/quote:cfbade1a72]
Ehkä tuon mainitsemani kirjan kolossaalista paskuutta kuvastaakin se, että se oli vielä huomattavasti huonompi kuin dv-koori, jonka toki olen joskus riippumatossa lukaissut.[/quote:cfbade1a72]DVC leffa toki loistavaa viihdettä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:90111703f0="Pope"][quote:90111703f0="tiptoo"][quote:90111703f0="Feggy"]Sama. Ostin Da Vinci-koodin lentokentältä aikaa tappaessani puolitoista vuotta sitten ja menihän se siinä matkasta toipuessa. Jäi vaan ällö olo ja tuntui kuin olisi katsonut kolme päivää jotain jenkkitv:tä putkeen.
Mä luin ton kans kai toissakesänä, ja sain raivareita läpi kirjan siitä vitun tietäväisestä tyylistä ja kököstä dialogista. Loppuun silti luin, empä kuule tiijä miks.[/quote:90111703f0]
Ehkä tuon mainitsemani kirjan kolossaalista paskuutta kuvastaakin se, että se oli vielä huomattavasti huonompi kuin dv-koori, jonka toki olen joskus riippumatossa lukaissut.[/quote:90111703f0]DVC leffa toki loistavaa viihdettä.[/quote:90111703f0]
Sama. Mukavaa höttöä. Plussaa tiätty IHQ-Audreyn hunajaisesta läsnäolosta.
Tero saatana, s'olet gay!
Gogolia. Pirun hauskaa.
Dan Brown saattaa hyvin olla yksi huonoimista tällä hetkellä julkaistuista englanninkielen käyttäjistä. Hänen tekstinsä on niin käsittämättömän paskaa, että mun on vaikea uskoa yhdenkään kustannustoimittajan edes vilkaisseen sitä matkalla sen idiootin oksennuksen syövyttämistä aivoista lentokentän lehtikiskan hyllyyn toisten idioottien ostettavaksi.
Se oli shokeeraavaa.
Sai kaikki Grishamit ja jopa Crichtonin näyttämään ihan Nobel-materiaalilta. Tuon kokemuksen jälkeen pystyn ehkä jopa lukemaan kokonaisen Carl Hiaasen-kirjan, koska voin aina muistuttaa itseäni että ainakaan se ei ole Dan Brown.
Leffaa en ole nähnyt enkä aio. Tuo uuvatti on vienyt ihan tarpeeksi mun aikaa jo... Sitäpaitsi siinä on Tom Hanks, joka tekee siitä automaattisesti sietämätöntä paskaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan