You are not logged in.
Lolita (1962)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:824838296e="skoskima"]Lolita (1962)
Tykkään enempi uudemmasta.
EDIT: Se vangitsee kirjan piinaavan tunnelman paremmin ja Jeremy Irons [/quote:824838296e]
Ihanaa, et joku muukin on tota mieltä. Ei sillä etteikö Kubrickin oma olisi hyvä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihanaa, et joku muukin on tota mieltä. Ei sillä etteikö Kubrickin oma olisi hyvä.
Yksi Kubrickin huonoimpia leffoja ja mun mielestä aivan liian sievistelevä kuvaus syntiä tihkuvasta kirjasta.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:cee3095055="hrmunoita"]Ihanaa, et joku muukin on tota mieltä. Ei sillä etteikö Kubrickin oma olisi hyvä.
Yksi Kubrickin huonoimpia leffoja ja mun mielestä aivan liian sievistelevä kuvaus syntiä tihkuvasta kirjasta.[/quote:cee3095055]
Totta tuokin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7a9c20fb7b="forssto"][quote:7a9c20fb7b="hrmunoita"]Ihanaa, et joku muukin on tota mieltä. Ei sillä etteikö Kubrickin oma olisi hyvä.
Yksi Kubrickin huonoimpia leffoja ja mun mielestä aivan liian sievistelevä kuvaus syntiä tihkuvasta kirjasta.[/quote:7a9c20fb7b]
Totta tuokin.[/quote:7a9c20fb7b]
Ette oo vissiin nähneet Fear and Desirea tai Killer's Kissiä? Paths of Glorykin on paljon huonompi kuin Lolita...
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:08ea2dfe9a="skoskima"]Lolita (1962)
Tykkään enempi uudemmasta.
EDIT: Se vangitsee kirjan piinaavan tunnelman paremmin ja Jeremy Irons [/quote:08ea2dfe9a]
Olen joskus nähnyt sen uudemmankin mutta pitäis nyt kyllä varmaan zoomailla uudemman kerran muistin virkistykseksi ja vertailun vuoksi.
Humbert Humbert ok.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:8724d8ccb8="hrmunoita"][quote:8724d8ccb8="forssto"][quote:8724d8ccb8="hrmunoita"]Ihanaa, et joku muukin on tota mieltä. Ei sillä etteikö Kubrickin oma olisi hyvä.
Yksi Kubrickin huonoimpia leffoja ja mun mielestä aivan liian sievistelevä kuvaus syntiä tihkuvasta kirjasta.[/quote:8724d8ccb8]
Totta tuokin.[/quote:8724d8ccb8]
Ette oo vissiin nähneet Fear and Desirea tai Killer's Kissiä? Paths of Glorykin on paljon huonompi kuin Lolita...[/quote:8724d8ccb8]
paths of gloryhan on loistava! tykkään kyl lolitastakin. en oo nähny tuota uudempaa versiota
Lolita on kyl kaiketi huonoin näkemäni Kubrick. Tai ehkä Spartacus oli viel huonompi.
taitaa barry lyndon olla huonoin kubrick. se oli vaan yksinkertasesti tylsä. kaikista muista tykkään
taitaa barry lyndon olla huonoin kubrick. se oli vaan yksinkertasesti tylsä. kaikista muista tykkään
Ei vittu.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:16f7c764b0="ydinaukio"]taitaa barry lyndon olla huonoin kubrick. se oli vaan yksinkertasesti tylsä. kaikista muista tykkään
Ei vittu. [/quote:16f7c764b0]
edit: eikun sori, en muistanu että sähän tiedät elokuvista ihan vitusti
2 Days in Paris oli mainio. Paluumatkalla junassa katsoin vielä L´ Enfant (The Child). Ihan pl seki.
[quote:560c46f017="ydinaukio"]taitaa barry lyndon olla huonoin kubrick. se oli vaan yksinkertasesti tylsä. kaikista muista tykkään
Ei vittu. [/quote:560c46f017]
arvasub. börjelle
Mangojauhe goddamn.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Epämiellyttävä totuus just tuolla entisessä Dianassa. Pitääkin käydä kattomassa muitakin näitä euron "ympäristö"leffoja. Leffateatterissa on vaan maailman parasta. Niin ja olihan se, no, sellainen amerikkalainen, mutta asiallinen, joten toivottavasti jengi tajuu jotain ja niin edelleen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Katottiin eilen Team America. Ihan viihdyttävä, ja paikoin mentiin hyvinkin samoilla linjoilla, kuin South Parkissa...
Parissa kohtauksessa putosin täysin... siis täysiin. Leffan nähneet varmaan arvaakin ne...
Eka oli tää:
Toinen oli sit se melko totaalinen laatta-kohtaus, mutta sitä ei nyt youtubesta löytynyt...
Erittäin kypsää ja aikuista... ja haenkin takkini!
hostel II
ei tietenkään lähellekään yhtä mahtava kuin ykkösosa, mutta kyllähän tästäkin mojovat naurut sai. parasta
no tämä tuli katsottua:
Nauroin pari kertaa, oli sen verran pöhelö elokuva.
Oon käyny Cattyshack-nimisessä baarissa-späm!
Mangojauhe goddamn.
Snakes on a Plane eilenillalla
Oli liian vähän olutta.
eilen hot fuzz. olin vaan liian väsynyt joten nukahdin poikkiksen syliin lopussa
Irréversible eilen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ympyrä eilen
sitä j.lo:n leffaa eilen katoin, enkä oikeen tajunnu mitään ku leivoin pitsaa ja kävin suihkussa samalla. jännä tais olla.
Mangojauhe goddamn.
Tää Maximissa aamupäivällä. Tykkäsin tosi paljon. Lätkäsen viisi tähteä! Islantilaiset vaan osaa
Unelmien sielunmessu.
Enpä nyt sano mitä tästä leffasta ajattelen.
Irréversible eilen.
Sama, mutta tänään.
"A repo man's always intense"
Pakko katsoa tänään Gigli! Sitä haukuttiin aikoinaan niin paljon Conanissa että oon siinä uskossa että se on joku mystinen maailman paskin elokuva.