You are not logged in.
[quote:34533ced8e="noiseidea"][quote:34533ced8e="shanks"][quote:34533ced8e="forssto"]Toi Arrested Developmentin levy on tosi hyvä, jos lievä ysäriys ei haittaa, eli ostakaas se pois!
mietin koko ajan pitäskö venyä..[/quote:34533ced8e]
Veny![/quote:34533ced8e]
no otappa "se" sit sivuun, eikai toi tässä konkurssissa enää tunnu..[/quote:34533ced8e]
Gotcha.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.
Ymmärtäkäähän nyt joku napata tuo Kirlian Crossing talteen, mainio levy. Ääninäytteitä täältä: http://www.verdurarecords.com/kirliancrossing/
organizing the boy scouts for murder is wrong
Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.
Mä jotenkin kuvittelin, että sulla toi on? Mutta käyhän tuo. Huomenna voitais treidailla keskustassa jossain.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Noisishan on varsinainen myyntimies Mynttinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:2e1764d872="janne m."]Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.
Mä jotenkin kuvittelin, että sulla toi on? Mutta käyhän tuo. Huomenna voitais treidailla keskustassa jossain.[/quote:2e1764d872]
Mulla on vaan ne kaks aiempaa, Mötet med flygfolket ja En världsomsegling. Joo, jos olet keskustassa liikenteessä niin törmätään.
Noisishan on varsinainen myyntimies Mynttinen
![]()
![]()
Tavara on niin hyvää, että se myy itsensä.
WOW
Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...
Kumma juttu, kun toi KC ei näytä kenellekään kelpaavan. Itsekin sen ostaisin, jos ei vaan olisi jo kokoelmissa.
Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean cd-julkaisu eurolla. Jokseenkin hämmentävää.. [edit, tosiaan toi on Metro Arean ainoa cd:llä julkaistu täyspitkä, 12-tuumaisina sen sijaan julkaisuja piisaa enempikin]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Voisin ottaa jos kukaan ei oo ehtiny aiemmin varata.
Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..
Aika todennäköisesti promokappaleita moiset hetipia julkaisun jälkeen kirppareilta/divareista löytyvät. Ei me ainaskaan pistellä mitään 'vaan promokäyttöön' tarroja levyihin, erikseen lähetellään cdriä jos sellasille on tarvetta, muutoin ihan normaaleja levyjä.
joo, kai sitä vois ottaa noi 2 viimeistä sitten
eli Kirlian Crossing ja Ass Ponys mulle
ed: enpäs huomannutkaan että anzut ehti ensin
[quote:d02f9ae83c="noiseidea"]Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...
Voisin ottaa jos kukaan ei oo ehtiny aiemmin varata.[/quote:d02f9ae83c]
Sinne män. Katsellaan viikolla luovutuksia.
Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..
Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on... Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.
[quote:d2ff232e3b="sheino"]Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..
Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on... Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.[/quote:d2ff232e3b]
Sä et vaan osaa.
Metro Area on nähdäkseni aika kaukana turhahkosta easylistening-electronicasta. Joku elektroniseen musiikkiin erikoistunut forumilainen varmaankin voi kompata mua tässä?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:460861cad8="sheino"]Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..
Aika todennäköisesti promokappaleita moiset hetipia julkaisun jälkeen kirppareilta/divareista löytyvät. Ei me ainaskaan pistellä mitään 'vaan promokäyttöön' tarroja levyihin, erikseen lähetellään cdriä jos sellasille on tarvetta, muutoin ihan normaaleja levyjä.[/quote:460861cad8]
Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää.
[quote:f1019f2d3c="upsetter"][quote:f1019f2d3c="sheino"]Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..
Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on... Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.[/quote:f1019f2d3c]
Sä et vaan osaa.
?[/quote:f1019f2d3c]
Toi on niin totta...
Syväluotaava diagnoosi syntyi tosiaan parin ekan myspace-biisin perusteella, enkä enempää malttanut jaksaa sit kuunnellakaan.
Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää, jota hamstrasin euron kappalehinnalla ihan TOLKUTTOMIA määriä
En tiä huomasitko, mutta sulla katkes toi viesti kesken, korjasin sen.
Nykyiskelmä on kyllä pelottavan harmaa alue. Pitäs jotenkin koittaa hamstrata sieltä erinäisiä valioita talteen. Ei vain tiedä mistä aloittaa. Ei uskalla.
[quote:bd886b1190="sheino"]Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää, jota hamstrasin euron kappalehinnalla ihan TOLKUTTOMIA määriä
En tiä huomasitko, mutta sulla katkes toi viesti kesken, korjasin sen.
Nykyiskelmä on kyllä pelottavan harmaa alue. Pitäs jotenkin koittaa hamstrata sieltä erinäisiä valioita talteen. Ei vain tiedä mistä aloittaa. Ei uskalla.[/quote:bd886b1190]Aikamoinen tasapaksuus tuntuu vaivaavan, mitä nyt välillä jotain Radio Suomea kuuntelee. Tai on ainakin vaivannut pitkään, en nyt tiedä ihan viimeisistä. Joku Anna Eriksonkin, en muista siltä yhtään biisiä. Jari Sillanpään Bum Bum Bum on yksi ainoista post-1988 hiteistä, mitä on jäänyt mieleen. Ville Leinonen nyt on melkein enemmän verrattavissa johonkin Kohdusta hautaan ajan Hantta Nurmioon, kuin muihin oman aikansa iskelmänikkareihin. Siis vaihtoehto, ei valtavirtaa.
Olen iloinen, jos joku todistaa luuloni vääräksi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olen iloinen, jos joku todistaa luuloni vääräksi.
Jep, sama. Just ton takia tavallaan tekis mieli ottaa (tai mikä parempaa, laittaa joku muu ottamaan puolestaan) selvää mitä iskelmäskenessä tapahtuu. Sävelradiota tuli vielä pari vuotta sitten kuunneltua satunnaisesti kerran viikossa, ja oli kyllä umpitylsää se nykyiskelmätarjonta. Mut siis pitäähän siellä olla helmiäkin joukossa?! Pitäähän?
mutta hinnoittelulle
.
Sä olit tässä mun esikuva.
[quote:319b509492="lintumies"]mutta hinnoittelulle
.
Sä olit tässä mun esikuva.[/quote:319b509492]
Ei kai käytetyistä levyistä paljoa tuosta enempää kannata pyytääkään, jos päätarkoitus on päästä levyistä eroon ja saada vaivanpalkaksi edes vähän rahnaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Jep, sama. Just ton takia tavallaan tekis mieli ottaa (tai mikä parempaa, laittaa joku muu ottamaan puolestaan) selvää mitä iskelmäskenessä tapahtuu. Sävelradiota tuli vielä pari vuotta sitten kuunneltua satunnaisesti kerran viikossa, ja oli kyllä umpitylsää se nykyiskelmätarjonta. Mut siis pitäähän siellä olla helmiäkin joukossa?! Pitäähän?
kyllä siellä helmiä on seassa. ainakin sanoitusten puolesta. kannattaa luukuttaa iskelmäradiota kun ajelee tuolla korvessa. ainakin p.koivuniemen "sata miestä tanssii keskenään" on mahtava -hitti. ja juhannuksen tienoilla tuli kuultua semmonen riipaiseva itsemurhaviisu. "kroisos rakkauden" tais olla viisun nimi, kertoo kuinka itsemurhan jälkeen "vakuutusrahoilla elatusmaksut kuittaisin, olen kroisos rakkaudeeeeeeen". aika liikkistä. lähes göstä-sfääreissä liikutaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
azoo. pitihän tuo googlailla... seppo alvari ja mamboo kings oli kyseessä...
tässä noi lyriikaat:
Rakkauden kroisos
Räntää sataa, selkään tuulee, kaukaa bussin äänen kuulen
pysäkille on jo lokakuu
sieluun särkee ikävästä, eletystä elämästä
sydän tyhjiin kuivunut
sä et tuu mun pysäkille, olet jäänyt kaupungille
ylitöihin siwan kassaksi
niin kuin sairas kulkukissa, vietät yösi mun nurkissa
tyynyn märän jätät jälkeesi
kanssani et koskaan, onnellinen oo
yöllä tehdään rikos
aamu on, tuomion
tulet yöksi kotiin
aamulla lähdet, valut sateeseen
töitä etsiä en jaksa joskus takaisin mä maksan,
tän kaiken, olen kroisos rakkauden
koska luvannut en mitään, sanani mä pystyn pitään
syyllisyys mut joskus herättää
katsoo silmiin sängynpäästä, edes yöllä ei se säästä
uskollista ystävää
surullisten, lottovoittajien maa
kaksin yksinäisyyttämme
haudataan
tulet yöksi kotiin
aamulla lähdet, valut sateeseen
töitä etsiä en jaksa, joskus takaisin mä maksan,
sinä olet aurinkoni, avaruuden kuuma kivi
sinulta mä lainaan valoni
kauan valaista et jaksa, liikaa kaikki täällä maksaa
aion tehdä kaiken helpoksi
huomenna mä lähden, lapset pienen kirjeen saa
kun taivaalla näät tähden
siellä isä odottaa
auto suistuu ojaan
ja loppuu kaikki, jää vain hiljaisuus
henkivakuutuksellani maksan takaisin velkani,
sanat: Marko Pulkkinen
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto