You are not logged in.
Minä ja suuri suuni. on pulassa.
Hartsis?
Vai onks se liian way beyond?
[quote:01866c186a="Ulvis"]Hartsis?
Vai onks se liian way beyond?[/quote:01866c186a]
Veikkaisin, että se on 80-luvun alussa voittanut kaikki mahdolliset musavisat, joten ei enää vaivaudu. Varmaan osallistunut pariin-kolmeen visaan saman illan aikana.
wow
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Veikkaisin, että se on 80-luvun alussa voittanut kaikki mahdolliset musavisat, joten ei enää vaivaudu. Varmaan osallistunut pariin-kolmeen visaan saman illan aikana.
Se tuli kerran kävellen Oulusta yhteen visaan, mutta sitten kun se visa oli, niin se olikin peruttu, mutta se voitti sen silti ja ehti vielä katsomaan John Coltranen salaista keikkaa Suomessa, jossa oli Hartsiksen lisäksi vain kolme muuta tyyppiä, mutta nekin on kuolleet.
Tero saatana, s'olet gay!
Se tuli kerran kävellen Oulusta yhteen visaan, mutta sitten kun se visa oli, niin se olikin peruttu, mutta se voitti sen silti ja ehti vielä katsomaan John Coltranen salaista keikkaa Suomessa, jossa oli Hartsiksen lisäksi vain kolme muuta tyyppiä, mutta nekin on kuolleet.
Röyhkeää panettelua!
Mä tulin tuona kesänä Oulusta hiihtäen.
[quote:67efa6de28="harry-irene"]Röyhkeää panettelua!
Mä tulin tuona kesänä Oulusta hiihtäen.[/quote:67efa6de28]
Hiihdäppä kuules ensi maanantaina meidän tiimiin, okei?
Tero saatana, s'olet gay!
Yritetään ehtiä, mutten ossoo vielä sanua.
Tosin tosa jenkkitestissäki olin vain 23 pisteen wiz.
[quote:1b05054a2a="mitten"][quote:1b05054a2a="hrmunoita"]Kiinnostaisko ketään lähtä tsekkaamaan Mascotin huominen visa?
monelta se on? saattaapi kiinnostaa![/quote:1b05054a2a]
Seiskaltahan tuo.[/quote:1b05054a2a]
en kyl tänään pääse kun meen illal kiipeileen, mut kerro minkälainen se on jos itse käyt?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:cfc59e2f4f="hrmunoita"][quote:cfc59e2f4f="mitten"][quote:cfc59e2f4f="hrmunoita"]Kiinnostaisko ketään lähtä tsekkaamaan Mascotin huominen visa?
monelta se on? saattaapi kiinnostaa![/quote:cfc59e2f4f]
Seiskaltahan tuo.[/quote:cfc59e2f4f]
en kyl tänään pääse kun meen illal kiipeileen, mut kerro minkälainen se on jos itse käyt? [/quote:cfc59e2f4f]
Joo voi kyllä olla, että jää multakin väliin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitäkääs Sheese nousussa huomenna Kannaksessa! Nähdään sitten maanantaina Om'pussa
Pitäkääs Sheese nousussa huomenna Kannaksessa! Nähdään sitten maanantaina Om'pussa
Joo pidetään
Kämppis saattaa tulla paikkaamaan huomenna.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei näkynyt mitteniä Kannaksessa. Anyways. Voitettiin.
juu. hyvä että tuli voitto kun ei maanantaina natsannu. minkäs visan sitä ens viikolla kävis voittamassa...
[quote:d769dac321="hrmunoita"]Ei näkynyt mitteniä Kannaksessa. Anyways. Voitettiin.
juu. hyvä että tuli voitto kun ei maanantaina natsannu. minkäs visan sitä ens viikolla kävis voittamassa...[/quote:d769dac321]
Vaikkapa saman.
Luin toki kannabiksessa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:dece362df0="hrmunoita"]Ei näkynyt mitteniä Kannaksessa. Anyways. Voitettiin.
Luin toki kannabiksessa.
*[/quote:dece362df0]
No sielläkään.
En muuten pääse varmaan ens viikollakaan, koska on festarimiittii ja sit Pia Fraus 6. linjalla ni ei ehkä jaksa juosta ympäriinsä.
Pääsekö Sheeplovelaiset tänään Ompuun? Tigrushka on flunssassa ja jättää. Mutta koitan hankia paikon.
taidan skipata tällä kertaa.. veto on ihan lopussa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
taidan skipata tällä kertaa.. veto on ihan lopussa.
smaa. vaikka ei oo veto lopussa niin yhden koulujutun dl tänään ja kun viikonloppu meni nii tää ilta pitää puurtaa.
Ok, paikkokaan ei lähtenyt eli jätetään ensi viikkoon.
Ketäs meidän jengistä on tulossa tänään?
Ketäs meidän jengistä on tulossa tänään?
Mitten sanoi tulevansa ja mä oon kans. M:sta en tiedä. Kyselen.
[quote:dd3661ee25="hrmunoita"]Ketäs meidän jengistä on tulossa tänään?
Mitten sanoi tulevansa ja mä oon kans. M:sta en tiedä. Kyselen.[/quote:dd3661ee25]
Maija ei pääse, joten tarvitaan joku neljäs. Vapaaehtoisia?
[quote:78d201f131="leposi"][quote:78d201f131="hrmunoita"]Ketäs meidän jengistä on tulossa tänään?
Mitten sanoi tulevansa ja mä oon kans. M:sta en tiedä. Kyselen.[/quote:78d201f131]
Maija ei pääse, joten tarvitaan joku neljäs. Vapaaehtoisia?[/quote:78d201f131]
ei ehdi tänään mut joskus voisin jopa harkita
en tosin osais mitään
[quote:5a28f23531="leposi"][quote:5a28f23531="hrmunoita"]Ketäs meidän jengistä on tulossa tänään?
Mitten sanoi tulevansa ja mä oon kans. M:sta en tiedä. Kyselen.[/quote:5a28f23531]
Maija ei pääse, joten tarvitaan joku neljäs. Vapaaehtoisia?[/quote:5a28f23531]
Voi ei No.. pitää koittaa värvätä joku.
Haluaisin taas pelata Ulviksen joukkueessa, niinkuin vuosia sitten!
Mangojauhe goddamn.
Haluaisin taas pelata Ulviksen joukkueessa, niinkuin vuosia sitten!
Tuuppa meidän jengiin!
Muuten vopis mut lupasin tehä risottoo seiskalta! Ehkä joku toinen kerta. Tai tuun kisaamaan vastaan.
Mangojauhe goddamn.
Muuten vopis mut lupasin tehä risottoo seiskalta! Ehkä joku toinen kerta. Tai tuun kisaamaan vastaan.
ja