You are not logged in.
Tänään vois yrittää lenkille ja jos jalat kipeytyvät pitänee hoitaa itteni fysioterapeutille tai johonki. Hermi menee
Varikset komentavat
Läskistyminen menossa jo toista viikkoa. Kesän futiskirmailu on takana. Nyt vois yrittää sitten vaikka lentistä, futsalia ja lenkkeilyä. Vaikeampi kyllä kerätä motivaatiota noihin.
"A repo man's always intense"
Sählyä vois pelata useamminki ku nykyiset kaks kertaa viikossa + turnaukset.
Varikset komentavat
Käväsimpä uimassa kilsan. Muuten uinti on kivaa puuhaa, mut aina samalle radalle osuu joku törppö. Tänään osui semmonen hemmo, joka näytti ihan siltä, et ois hukkumassa kokoajan ja "ui" keskellä rataa.
Halli oli vaan parin ratikkapysäkin päässä
Mangojauhe goddamn.
Vois oikeesti kyl ruveta jotain liikuntaa harrastamaa. Eilen joutu pelaa tunnin futista ja lopulta seurauksena oli pohkeen kramppaaminen ja nyt joka paikkaa särkee. Puuskutus oli jo alkulämpöjen aikaan kova.
Ei täs mitään liikuntaa ehri ny harrastaan kun pitäis kattoo sata matsia futista ja vielä juodakin!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tunnin vuoro futsalia Kumpulassa, aah
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tunnin vuoro säbää Kumpulassa, uuh
perse revähti
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Firmasarjan matsi Liikuntamyllyssä, 6-0 voitettiin. Mulla oli valehtelematta kymmenen maalipaikkaa, kerran yksin läpi, kerran ohjasin tolppaan, mutta ei tänään osunut. Hämmentävä paikka toi Liikuntamylly kyllä.
Tullut nyt parin viikon aikana urheiltua aika paljon, alkaa kuntoa löytyä. Vasemmassa sääressä nyt kyllä jotain kipua, oisko orastavat penikat. Pistetään lepoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vasemmassa sääressä nyt kyllä jotain kipua, oisko orastavat penikat.
Luin ensin "Oras Tynkkysen penis"
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tein muutaman naispuolisen luokkakaverini kanssa ryhmätyötä pari tuntia. Sen kälätyksen ja tappelun kuuntelu kyl nosti sykettä sen verran, että ihan liikunnasta kävi...
Tein muutaman naispuolisen luokkakaverini kanssa ryhmätyötä pari tuntia. Sen kälätyksen ja tappelun kuuntelu kyl nosti sykettä sen verran, että ihan liikunnasta kävi...
Onneksi jätin koulun
luulin eka et kyse oli ryhmäseksistä eiq mitäs
Ai niin joo, toi Liikuntamyllyn salibandykentän alusta oli kyllä niin paska, että ei siinä taitopelaajan voi olettaa saavankaan mitään aikaan. Sellainen kova muovialusta, joka lienee tarkoitettu koripalloon alunperin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo, futsalia on tullut pelailtua. Hieno laji, mut muut pelurit on sen verran kovia, että jäädyn aina 1-1-tilanteissa sen verran, etten kykene suorittamaan kikkoja, jotka yksin olohuoneessa sujuu...
Niin, kukas muu kikkailee pitkin kämppää pallon kanssa?
"A repo man's always intense"
[quote:4e92b1fcdf="Leif Erikson"]Joo, futsalia on tullut pelailtua. Hieno laji, mut muut pelurit on sen verran kovia, että jäädyn aina 1-1-tilanteissa sen verran, etten kykene suorittamaan kikkoja, jotka yksin olohuoneessa sujuu...
Niin, kukas muu kikkailee pitkin kämppää pallon kanssa? [/quote:4e92b1fcdf]
Aika harvoin kun levyt/pienen kämpän rajoitteet tulee aika nopeasti vastaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilen tunti futsalia, tänään futista. AAAAHHHHHH
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:d373f98a01="hrmunoita"][quote:d373f98a01="Leif Erikson"]Joo, futsalia on tullut pelailtua. Hieno laji, mut muut pelurit on sen verran kovia, että jäädyn aina 1-1-tilanteissa sen verran, etten kykene suorittamaan kikkoja, jotka yksin olohuoneessa sujuu...
Niin, kukas muu kikkailee pitkin kämppää pallon kanssa? [/quote:d373f98a01]
Aika harvoin kun levyt/pienen kämpän rajoitteet tulee aika nopeasti vastaan.[/quote:d373f98a01]Sama molemmille
Ai niin joo, toi Liikuntamyllyn salibandykentän alusta oli kyllä niin paska, että ei siinä taitopelaajan voi olettaa saavankaan mitään aikaan. Sellainen kova muovialusta, joka lienee tarkoitettu koripalloon alunperin.
Miks muovialusta koripalloon, eiks korista parketilla?
Futsaliin toi sopii ihan jees, kun pitoa on. Paitsi enpä tiedä sitäkään, mikä on futsalin ihannealusta.
[quote:45e82ddc36="anzut"]Oli selkä ja hartiat niin jumissa että jumppailin Pilates-videon tahtiin!
latailin tollasia videoita läjän tässä alkuviikosta ja oonkin nyt joka aamu harrastanu niiden tahtiin liikuntaa! kiva tapa herätä muuten! oon päättänyt olla ihanavatsainen jouluun mennessä.[/quote:45e82ddc36]Mulla on Pilates for Dummies
Perustetaanko ssjr-pilatesrinki, kevinsorbo vetäjäks?
[quote:ba5dea1840="kri"][quote:ba5dea1840="anzut"]Oli selkä ja hartiat niin jumissa että jumppailin Pilates-videon tahtiin!
latailin tollasia videoita läjän tässä alkuviikosta ja oonkin nyt joka aamu harrastanu niiden tahtiin liikuntaa! kiva tapa herätä muuten! oon päättänyt olla ihanavatsainen jouluun mennessä.[/quote:ba5dea1840]Mulla on Pilates for Dummies
Perustetaanko ssjr-pilatesrinki, kevinsorbo vetäjäks? [/quote:ba5dea1840]
Ei teillä taviksilla olis kuitenkaan varaa maksaa mulle yli viidestä minuutista
oho, voin postata tänne kun oltiin juoksemassa kämppisten kanssa hatanpäänrantoja pitkin. tekipä hyvää, nyt tuli kuntoilut varastoon ensi maaliskuulle asti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pakko mainostaa, facebookkilainen kun olen:
Curling-housuista tunnisti välittömästi
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:250abecc56="Ulvis"]Pakko mainostaa, facebookkilainen kun olen:
http://areena.yle.fi/toista?id=932422[/quote:250abecc56]
Tekis mieli aloittaa miekkailu. Kiinnostaisko ketään alottaa yhtäaikaa, koska en kuitenkaan osaa mennä yksin. Miten ees uusi harrastus aloitetaan? Viimeksi, ja ainoata kertaa ikinä, miekkailin vuonna 1993 Virossa. Meitä opetti Viron maajoukkuevalmentaja. Se oli tosi kivaa, vaikka hävisin tytölle, ja se oli aika kova pala 12-vuotiaalle pojalle. Yllärriksi vielä juuri se ottelutulos tuli lehteen. IHAN KAUHEET TRAUMAT!
Kävin miekkailun alkeiskurssin muutama vuosi sitten. Oli ihan jännää mutta lopetin kun olisi pitänyt ostaa varusteita eikä oikein raaskinut. Eikä kaverinikaan ollut jatkamassa. Vähän harmittaa että homma jäi kun se oli ihan kivaa kuitenkin.
Mutta voisin melkein harkita jos haluisit niinku kaverin sinne.
Mulla kuumottaisi mennä jonnekin seinäkiipeilykurssille.
Mutta voisin melkein harkita jos haluisit niinku kaverin sinne.
Puhutaanpa tästä sitten myöhemmin, jos vaikka keväälle sais jotain
Mä tykkään just näistä yksilöottelulajeista.
Kävin tänään ensimmäistä kertaa luistelemassa tälle talvelle. Nyt on jalkapohjat kipeänä.
Kaukalossa oli pelit menossa, mutta keskityin kaverin kanssa syöttelyyn ja laiskahkoon luisteluun.
Pelituntuma on enemmän hukassa kuin Cole Jarrettilla ja kiekkokontrolli huonompi kuin Heleniuksella, mutta eiköhän tämä tästä.
Pienehkön porukan kanssa varattiin koko talveksi kaukalovuoron sunnuntaille. Ens viikonloppuna alkaa.