You are not logged in.
Pitääkös Ompussa olla tunti etukäteen että istumaan mahtuu?
ohan toi aika suosittu ollut... ei varmaan oo ainakaan haitaksi. saatan itse keritä jo vähän aiemmin. nähdään tuolla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Unohdin selata rumbaa voeee
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei hätää, Feggy on kirjoittanu puolet niistä jutuista
Kunhan leikittelin. Tiedän että ootte eri tiimeissä. Sä oot kusessa
Ei taida auttaa mua juurikaan kun olen eri joukkueessakin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
wow
No en. Sitäpaitti mä olen jatkuvasti kolme rumbaa jäljessä, mulla on helvetin huono muisti ja olen hidas.
[quote:6b5ca41815="Ulvis"]Ei hätää, Feggy on kirjoittanu puolet niistä jutuista
No en. Sitäpaitti mä olen jatkuvasti kolme rumbaa jäljessä, mulla on helvetin huono muisti ja olen hidas.[/quote:6b5ca41815]
Kirjoitat jo ilmestyneisiin Rumbiin?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:e25df4d193="Feggy"][quote:e25df4d193="Ulvis"]Ei hätää, Feggy on kirjoittanu puolet niistä jutuista
No en. Sitäpaitti mä olen jatkuvasti kolme rumbaa jäljessä, mulla on helvetin huono muisti ja olen hidas.[/quote:e25df4d193]
Kirjoitat jo ilmestyneisiin Rumbiin? [/quote:e25df4d193]
.
[quote:0cedadf50f="noiseidea"][quote:0cedadf50f="Feggy"][quote:0cedadf50f="Ulvis"]Ei hätää, Feggy on kirjoittanu puolet niistä jutuista
No en. Sitäpaitti mä olen jatkuvasti kolme rumbaa jäljessä, mulla on helvetin huono muisti ja olen hidas.[/quote:0cedadf50f]
Kirjoitat jo ilmestyneisiin Rumbiin? [/quote:0cedadf50f]
.[/quote:0cedadf50f]
ko. lehden kohdalla en hämmästelisi tätä käytäntöä ollenkaan...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jälleen kerran Sheese oli viides. Tällä kertaa (jälleen kerran?) kaaduttiin niihin ns. Rumba-kysymyksiin. Ei vaan voi tietää Popedan juhlajulkaisun nimeä tai PMMP:n lastenlevyn nimeä
Joukkue meni heti ekayrittämällä finaaliin!
Mutta jaetun kolmossijan ratkaisuksi esitetty AC/DC-platinalevykysymys meni munilleen ja kolmas sija ja juomapalkinto sen mukana ohi suun...
Ktooksia Kri ja Silvis! Ilman tietämystänne oldies-osasto ei olisi pärjännyt näin hyvin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ihan kelpo visa, vaikka musanäytteitä olisi voinut olla enemmän ja oikeat vastaukset olisi voinut sanoa ääneenkin. Ja raflaan voisi hankkia kunnon PA, että jotain kuuliskin. Hauskaa oli ja visan pitäjä oikein kiitti osallistumisesta jostain syystä. Olikohan se kyllästynyt aina samoihin naamoihin?
Sheeplove oli kaunis symbioosi älyä ja viisautta, jossa raju tieto täydensi toisiaan. Tästä alkaa lampaan rakkauden aikakausi.
Siis nythän tuo mikki toimi täydellisesti, jos vertailupohjana käytetään paria edellistä kertaa Silloin taustasuhina oli niin voimakasta, ettei puheesta saanut mitään selvää. Joku on käännellyt vipuja
Siis nythän tuo mikki toimi täydellisesti, jos vertailupohjana käytetään paria edellistä kertaa Silloin taustasuhina oli niin voimakasta, ettei puheesta saanut mitään selvää. Joku on käännellyt vipuja
Jpp. Nyt pystyi jopa keskustella samaan aikaan ja silti saada selvää mitä se jamppa puhuu. Mieletöntä
Jengi vois vaan tajuta olla vittu hiljaa, kun Niksu puhuu.
Ennen mikkiä ihmiset hiljenivät. Tekniikka pilaa kaiken
Hitsi, pitää koittaa taas joku ilta tulla pitkästä aikaa. En ole visaillut aikoihin
No pankaas psykee-joukkue pystyyn Ulviksen ja Ylitarkastajan kanssa.
Miten on forssto ja Ylitarkistaja?
Kiinnostaisko ketään lähtä tsekkaamaan Mascotin huominen visa?
Kiinnostaisko ketään lähtä tsekkaamaan Mascotin huominen visa?
monelta se on? saattaapi kiinnostaa!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:e2f3b6c3ef="hrmunoita"]Kiinnostaisko ketään lähtä tsekkaamaan Mascotin huominen visa?
monelta se on? saattaapi kiinnostaa![/quote:e2f3b6c3ef]
Seiskaltahan tuo.
Mä voisin koettaa suoriutua Om'puun...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan