You are not logged in.
EI KU ONHAN MULLA NE, UNOHTAKAA KOKO JUTTU
pullo pois. ja capsit.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
psykokarkki wrote:EI KU ONHAN MULLA NE, UNOHTAKAA KOKO JUTTU
pullo pois. ja capsit.
EI PYSTY, NYT ON CÄPSLOCK-DAY
Mulle tuli yhden tilauksen kanssa M.I.A. KALA juliste, tahtooko kukaan? Pistä YV:tä niin postitan tai törmätään jossain kadunnurkalla jos asut helsingissäpäin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mulle tuli yhden tilauksen kanssa M.I.A. KALA juliste, tahtooko kukaan? Pistä YV:tä niin postitan tai törmätään jossain kadunnurkalla jos asut helsingissäpäin
oishan se kiva mut jos joku haluu tota enemmän niin miten vaan... mut siis voisin huolia.
mitten wrote:Mulle tuli yhden tilauksen kanssa M.I.A. KALA juliste, tahtooko kukaan? Pistä YV:tä niin postitan tai törmätään jossain kadunnurkalla jos asut helsingissäpäin
oishan se kiva mut jos joku haluu tota enemmän niin miten vaan... mut siis voisin huolia.
it's yours!
HALUUN ENEMMÄN
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
KOSKA MIA ON MAAILMAN KUULEIN
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Psykokarkki vaihda dubstepmixtapeen?
en mä osaa tämmösii päätöxii
jos ei oo vielä matkalla tänne niin mitten saa päättää
tai kerro millanen on, minkä kokonen jne.
tiedän myös yhden 12-vuotiaan moronican kaiman joka ehkå haluis sen seinälleen
meni jo postiin. jos saan moronica toisen niin laitan sen sulle
Anna sille, 12-vuotiaat tarvitsevat M.I.A.:n kaltaisia esikuvia.
Anna sille, 12-vuotiaat tarvitsevat M.I.A.:n kaltaisia esikuvia.
siellä pelaa
nyssoi hussel ja just se kohta mikä kuulostaa carolinerilta.
Mulla taasen soi Paper Planes. Aivan citun kaunis biisi. Kuulin tän Doriksessa ekaa kertaa, ja meni niin paljon kylmiä väreitä, etten voinut enää empiä uuden levyn hakemista. En oo vielä kuullut muita biisejä, mut ihan kiinnostavalta toi albumikin vaikuttaa.
I Got more records than the Key Gii Bii.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
eilen tuli ylexiltä m.i.a:n haastattelu mut en kerenny kuuntelemaan. tuli vaan mieleen et jostain syystä ärsyttää kun ne sanoo suomessa emaiei, sanoisivat vaan reilusti miia niinq meitsi
eilen tuli ylexiltä m.i.a:n haastattelu mut en kerenny kuuntelemaan. tuli vaan mieleen et jostain syystä ärsyttää kun ne sanoo suomessa emaiei, sanoisivat vaan reilusti miia niinq meitsi
Luulin, että kaikki sanoo sen miana?
bzort glorf bööth
POLLI: Kuinka sanot "M.I.A."?
Mia
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mia
bzort glorf bööth
äm piste au piste i piste a
em ai ei!
"paskaa"
AJA
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
käytän kaikkia satunnaisesti, em ai ei, mia ja jopa äm ii aa tulee joskus suusta ulos.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
vai em sii ei!!!
HUIG vois lisätä tähän pollin ääntämisestä.
tai no, MIIA se kuitenki on
hoo uu ii gee
hoo uu ii gee