You are not logged in.
Viimeks tuli tanssittuu Twin Peaksin tunnaria, ei mikään perinteinen valinta vikaks hitaaks mut toimi!
Varikset komentavat
BILL MEDLEYn versio "He Ain't Heavy...He's My Brotherista" Rambo III:n lopputeksteissä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
jugen piitles-höpinöille yllättäen eri, onhan paulilla hyviäkin balladeja mut ei kyl mikään noista mainituista yllä huippuihin. the long and winding road on sokerikuorrutuksineenkin paljon parempi ja jos she's leaving home lasketaan palladiosastoon niin mainitsen "sen"
Mille höpinöille? Ihan tosissani mä olin. Musta Paul ei ole Johnia kovempi jätkä, mutta parempi säveltäjä kyllä- sen miehen melodiataju on vaan niin erehtymätön. Sitä on ihailtava. Eri-tulva tulossa.
siis sitä vaan yritin sanoa että hieman eri linjoilla siitä mitkä on paulin parhaita. toki kyseessä hyvä säveltäjä ja osaa muutakin kuin balladeja, esim. helter skelter
Erin-vulva tulossa.
In C:llä ja tiptoolla unettaa-topicissa nämä
[quote:6eeaae0cf1="Juge"]Erin-vulva tulossa.[/quote:6eeaae0cf1]
In C:llä ja tiptoolla unettaa-topicissa nämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
siis sitä vaan yritin sanoa että hieman eri linjoilla siitä mitkä on paulin parhaita. toki kyseessä hyvä säveltäjä ja osaa muutakin kuin balladeja, esim. helter skelter
Ja Eleanor Rigby!
ei oo paljon kokemusta slovarihommista, joskus entisessä elämässä pääsin tanssiin tämmöstä yhen kivan likan kaa, tosin biisinä oli sinatran my way enkä kehannu puristella persettä vaikka ois kai tehny mieli
mut joo, tää on ehkä vähän turhan hyperaktiivinen biisi slovariksi mut olis silti aika siistii
on sen verta pitkäkin et ehtis nojailla oikein kunnolla
Last edited by bernardblack (04.04.2016 21:47)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Omiin muistoihini on painautunut ala-asteella tanssittu hidas Sam Brownin Stop biisin tahtiin ja itseasiassa kuulin sen biisin juuri tänään radiosta. Ei se ihan paska biisi ole. Kädet varovasti vyötäröllä, ei mitään perseen puristeluja.
mut joo, tää on ehkä vähän turhan hyperaktiivinen biisi slovariksi mut olis silti aika siistii
on sen verta pitkäkin et ehtis nojailla oikein kunnolla
Tänne on näköjään linkitetty Jim Steinmanin säveltämä biisi enkä minä ole sanonut mitään! Jos tekisin listan maailman hienoimmista slovareista, niin Steinman dominoisi sitä listaa aika vahvasti. Ykkösenä olisi luultavasti tämä:
(Youtubesta ei löytynyt täysimittaista versiota. Mutta tässä on Ken Russellin ohjaama melko hillitön video.)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Bangles - Eternal Flame.
Asia loppuunkäsitelty.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tomsk wrote:Bangles - Eternal Flame.
Asia loppuunkäsitelty.
juuh, topikki lukkoon
Stand By Me (eka ja ainoa mikä tuli tässä mieleen)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
OI! slovarit
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
SCORPIONS - STILL LOVING YOU
SCORPIONS - STILL LOVING YOU
VOI KYLLÄ.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.