You are not logged in.
Pages: 1
Niin että kumppaas pannan eiku mitäs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tico vie, jos ei muuten niin Always-biisin avantgarden portteja kolkuttelevalla alkufillillä sekä Runawayn kitarasooloon siivittävän kitara/rumpuiskujen nerokkaalla rytmityksellä!!!
Tero saatana, s'olet gay!
9-vuotiaana unelmissani otin sen kosketinsoittajan paikan. Toisinaan, jos oli ihan kuningas olo, myös itse Jonin paikan, mutta kyllä se kosketinsoittajan paikka oli realistisempi. Jätän siis äänestämättä, sillä halusin pitää kaikki ehdokkaat bändissäni.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Joo, kosketinsoittajan pitäisi olla äänestyksessä mukana.
Olen joskus leikitellyt ajatuksella triosta, jossa olisi mukana Stereophonicsin ex-rumpali, Bon Jovin kosketinsoittaja ja Toploaderin laulaja.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Äänestin Ticoa ku pomppas yllättävästi kolmantena ehdokkaana kehiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olen joskus leikitellyt ajatuksella triosta, jossa olisi mukana Stereophonicsin ex-rumpali, Bon Jovin kosketinsoittaja ja Toploaderin laulaja.
Tämän trion lehdistötiedotteen haluaisin nähdä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:557ec04d80="Bedderi"]Olen joskus leikitellyt ajatuksella triosta, jossa olisi mukana Stereophonicsin ex-rumpali, Bon Jovin kosketinsoittaja ja Toploaderin laulaja.
Tämän trion lehdistötiedotteen haluaisin nähdä. [/quote:557ec04d80]
Mä taas promokuvat.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pages: 1