You are not logged in.
Tätä on aika paljon eri medioissa hehkutettu. Myspace-biisit kuulostaa ihan hyvältä, onko kukaan tota levyä kuunnellut? Tai nähnyt livenä? Onko tässä Suomen seuraava "big thing" vai eikö tyttörokki kanna pitkälle? Ajattelin aluksi, että nämä on jotain Sahara Hotnights tai Micragirl -menoa, mutta näillä on minusta vähän omaperäisempi meininki.
Ja on mulla lehmäkin ojassa.
Livebändihän tää hyvin pitkälti vaikuttaisi olevan muutaman keikan perusteella. En mä tätä jaksa kyllä levyltä kuunnella yhtään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, nää oli tossa taannoin viime keväänä meidän klubilla Dommalla esiintymässä. Tykkäsin ihan jees. Mutta ei näitä silti oikein kotona jaksa kuunnella. Hyvä meno keikalla. Kandee mennä sinne Bellyn Image-klubille, jos on vaan massii maksaa lippu. Toivottavasti jaksavat vääntää juttuaan. Pelottaa vaan, että paskaksihan tääki nopeesti muuttuu. Mutta tosiaan, pitkästä aikaa jotain uutta ja mielenkiintoista kotimaista, joista vois mediakin innostuu, ja hiljalleen itse kyllästyä.
[quote:95c7fc1e81="Junkieman"]Ajattelin aluksi, että nämä on jotain Sahara Hotnights tai Micragirl -menoa, mutta näillä on minusta vähän omaperäisempi meininki.
[/quote:95c7fc1e81]
a) Sahara Hotnightsia ja Micragirlsiä ei todellakaan voi edes mainita samassa lauseessa. Suomigirlsien hervottomuus vie voiton 6-0.
b) Pinttarit vaikuttaa pikemminkin Micragirlsin kevyemmältä PMMP-versiolta, mut ilman räkää tai biisejä. Ihan kiva silti.
Livebändihän tää hyvin pitkälti vaikuttaisi olevan muutaman keikan perusteella. En mä tätä jaksa kyllä levyltä kuunnella yhtään.
Juuri näin. Varsin mukava myös katsella kaikkia vanhoja "skeneäijiä" keikoilla kuolaamassa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja on mulla lehmäkin ojassa.
mulla pyöriny jonkun verran ne demo mp3:t. mahtavaa räpellystähän ne. se mitä oon kuullu sitä "oikeaa" levyä niin saundien tukevoituminen on vähän tasapäistänyt menoa. ihan kiitettävän särmikäs meno kyl silti.
mukavaa myös kuinka jotkut perustavat bändejä muullakin "kyl me ollaan tosissamme panostamassa tähän meidän yhtyeeseen ja tää on meille ehdoton ykkösjuttu jaarin jaarin [insert rokkiläppä here] mussun mussun"-meiningillä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Näin nämä ilman ennakkovarautumista ja lumosivat minut täysin! Ns. mahtava meno.
Varsin mukava myös katsella kaikkia vanhoja "skeneäijiä" keikoilla kuolaamassa.
Mun mielestä Feggy / Hartsa-Irkku tyttöbändien keikalla ei ole enää vuosiin ollut hauskaa. Nyt se alkaa olla jo traagista.
Tero saatana, s'olet gay!
NÄKEMÄTTÄ PASKAA
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:dbf928e16e="Ylitarkastaja Tolonen"]Varsin mukava myös katsella kaikkia vanhoja "skeneäijiä" keikoilla kuolaamassa.
Mun mielestä Feggy / Hartsa-Irkku tyttöbändien keikalla ei ole enää vuosiin ollut hauskaa. Nyt se alkaa olla jo traagista.[/quote:dbf928e16e]
Tsot tsot. Olen nähnyt Micragirlsit kerran ja ne oli silloin Heavy Trashin lämppäreinä. En ole kyllä muutenkaan skeneäijä.
Livenä ehkä vielä parhaimmillaan, mutta kyllä niillä jo muutama hiton hyvä, levyltäkin toimiva sävellyskin on plakkarissa. Totaalisen nerokkaan What Is Sharkin lisäksi That X-Box, Angela Brown ja John the Seahorse ovat hyvää shittiä. Eikä Somewhere I'd Be Worshipped (se Poets of the Fall -ralli) huono ole sekään. Silti, ei tuo deby missään nimessä 3/5:a kovempi tapaus ole.
On varsin ymmärrettävää että Micragirls aina muistetaan mainita näiden yhteydessä, mutta kyllä tämä mielestäni hieman monipuolisempi tapaus on. Lyriikoista löytyy myös aivan omanlaista otetta.
Sent from my iPhone 16
On varsin ymmärrettävää että Micragirls aina muistetaan mainita näiden yhteydessä, mutta kyllä tämä mielestäni hieman monipuolisempi tapaus on. Lyriikoista löytyy myös aivan omanlaista otetta.
No ainahan nää mimmiaktit niputetaan kimppaan, vaikka yhteistä ei olisi juuri nimeksikään. Tää Pintit vs. Micrat on just hyvä esimerkki, kun toinen soittaa reteetä karakee ja toinen hutiloivaa (jälki-)punkkia, niin mistä rinnastus?!
Aika älytöntä paskaahan tämä. Kavereillani oli parempia riot grrrl-bändejä joskus vuonna ysikyt jotain jo. Mut niil ei ollu naamioita.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Aika älytöntä paskaahan tämä. Kavereillani oli parempia riot grrrl-bändejä joskus vuonna ysikyt jotain jo. Mut niil ei ollu naamioita.
En mä näitä kyl mihinkään riot grrrrrl-hommiinkaan suoraan niputtaisi. Enempi sellaista hölmöilyä ja hassutteluahan tuo PAWF on.
Mä en suoraan sanottuna vieläkään osaa muodostaa pätevää mielipidettä näistä. Asennetta, huumoria ja aineksia tuntuisi olevan, mutta silti kaikki kosketukset näihin toistaiseksi ovat jättäneet aika kylmäksi. Haluaisin kovasti digata, mutta ei vaan oikein lähde. Ehkä vielä jossain vaiheessa.
[quote:0c584e2a81="Moronica"]Aika älytöntä paskaahan tämä. Kavereillani oli parempia riot grrrl-bändejä joskus vuonna ysikyt jotain jo. Mut niil ei ollu naamioita.
En mä näitä kyl mihinkään riot grrrrrl-hommiinkaan suoraan niputtaisi. Enempi sellaista hölmöilyä ja hassutteluahan tuo PAWF on.
[/quote:0c584e2a81]
Juu, ei näissä tosiaan ole mitään riot grrrl-hommiin viittaavaakaan.
Sent from my iPhone 16
Tää Pintit vs. Micrat on just hyvä esimerkki, kun toinen soittaa reteetä karakee ja toinen hutiloivaa (jälki-)punkkia, niin mistä rinnastus?!
Japanilainen 5, 6, 7 8:s on ainakin jossain määrin yhteinen vaikute. Ehkä syy on siinä.
Sent from my iPhone 16
[quote:9352c5795c="Moronica"]Aika älytöntä paskaahan tämä. Kavereillani oli parempia riot grrrl-bändejä joskus vuonna ysikyt jotain jo. Mut niil ei ollu naamioita.
En mä näitä kyl mihinkään riot grrrrrl-hommiinkaan suoraan niputtaisi. Enempi sellaista hölmöilyä ja hassutteluahan tuo PAWF on.[/quote:9352c5795c]
Mut ne kuulosti aika samalta paitsi paremmalta kun nuo.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kesti hetki bändin nimi (olenko hieman yksinkertainen). Mitään en ole kuullut, mutta jonkinverran kiinnostaisi ainakin livenä nähdä.
Koska kukaan ei vielä ole maininnut Stalingrad Cowgirlsia täällä niin minä teen sen. En tiiä onko näillä mitään yhteistä, muuta kuin se, että aika uusia bändejä ovat ja molemmissa soittelee nuoria naisia/tyttöjä. Joka tapauksessa en osaa musiikillisista yhteneväisyyksistä mitään sanoa kun en ole Pintandwefallia kuullut tipan vertaa. Stalingrad Cowgirlsilta olen sentään kuullut sen radiossa soineen biisin ehkä 2 kertaa ja ei se nyt aivan paskaakaan ole.
Innolla odottelen vihaisia reaktioita siitä miten näitä bändejä ei saisi mitenkään niputtaa tai edes samassa otsikossa puhua...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:a451fe2092="Alxity"]Koska kukaan ei vielä ole maininnut Stalingrad Cowgirlsia täällä niin minä teen sen. En tiiä onko näillä mitään yhteistä, muuta kuin se, että aika uusia bändejä ovat ja molemmissa soittelee nuoria naisia/tyttöjä. Joka tapauksessa en osaa musiikillisista yhteneväisyyksistä mitään sanoa kun en ole Pintandwefallia kuullut tipan vertaa. Stalingrad Cowgirlsilta olen sentään kuullut sen radiossa soineen biisin ehkä 2 kertaa ja ei se nyt aivan paskaakaan ole.
Innolla odottelen vihaisia reaktioita siitä miten näitä bändejä ei saisi mitenkään niputtaa tai edes samassa otsikossa puhua... [/quote:a451fe2092]
Stalingrad Cowgirls oli ainakin Aawastockissa aivan käsittämättömän hyvä. Sen sinkunkin ostin, mutten kauheasti tykännyt. Ei ollut energisyys ja hyvä meininki siirtyneet ihan levylle asti. Siitä voinee syyttää isoa ja pahaa levy-yhtiötä.
Pintandwefallia olen kuullut sen Poets of the Fall -biisin ja tykkäsin kyllä. Levy kiinnostaa vähän ja live paljon enemmän.
huoria naisia/tyttöjä
tsot tsot...
Stalingrad Cowgirls on kyllä niin totaalisen kamalaa paskaa, ettei tosikaan. Hyi saatana. Musiikkinsa on pliisua haara-asentopaskaa ja laulajan englannin ääntäminen on jotain vitun Ilkka Alanko -tasoa. Hasitaisivat. Livenä ihan vitun väsynyttä pönötystä.
[quote:914c1ba7a9="Alxity"]huoria naisia/tyttöjä
tsot tsot...
[/quote:914c1ba7a9]
Piti oikein tarkistaa, etten ole vahingossa kirjoittanut noin...
Annan Stalingrad Cowgirlseille ainakin huonon englanninääntämyksen anteeksi sillä, että ovat Sallasta kotoisin. Voisin kuvitella, että kyseisen paikan "skene" kalpenee ainoastaan Peräseinäjoen "skenelle"... Eli sympatiat kyllä sen puolestä, että joutuvat asumaan melkein Jäämerellä ja Sallassa edes maisemat eivät pelasta mitään kun niitä ei ole. Hyvä meno noilla kuitenkin tuntuu olevan ja toivottavasti pääsevät pois asuinpaikaltaan jos niin haluavat.
<@DBGene> senkin karkki
Islantilaiset on kyllä pärjänneet ihan kohtalaisesti musabisneksessä, vaikka asuvatkin aika eristyksessä.
PAWF on ihan hauska ja musakin toimii. SC sen sijaan on ihan väsynyt.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Islantilaiset on kyllä pärjänneet ihan kohtalaisesti musabisneksessä, vaikka asuvatkin aika eristyksessä.
Niillä on sentään hienot maisemat... Eiku joo. Eihän tuo oikeasti mikään kestävä peruste sinällään ole, mutta silti jostain syystä suhtaudun myönteisemmin hieman keskinkertaisempaankin bändiin, joka tulee jostain niinkin masentavan oloisesta paikasta kuin Salla. Tosin saattaahan joku sielläkin tykätä asua. Jopa joku nuori.
<@DBGene> senkin karkki
Mutta ei ne englantia osaa lausua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mun mielestä Feggy / Hartsa-Irkku tyttöbändien keikalla ei ole enää vuosiin ollut hauskaa. Nyt se alkaa olla jo traagista.
Sen sijaan mummiälest tommoset HOMOpopparit esim Veneen kaltaisten pikkupoikien keikoilla on aina yhtä hauskaa.
PS. Micratyttöjen keski-ikä on muuten kolkytä -- miten vanhojen leidien keikoilla mä sit saan enää käydä?
PS. Micratyttöjen keski-ikä on muuten kolkytä -- miten vanhojen leidien keikoilla mä sit saan enää käydä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
No kyl tietty Mystère Des Voix Bulgares aina kelpaa!
Tänään tulee Radio Noisesta uusintana viime viikon Voimasointu, jossa on Painttareita vieraana. Arvioisin että about 19:30 kohdalla tytöt saapuvat studiolle. Ohjelmassa soi tietty myös uuden levyn biisejä.
Sent from my iPhone 16