You are not logged in.
INTTIJUTTUJA!
Jokainen kunnollinen intin käynyt spämmäri on varmasti joutunut tupakavereiden henkisen kidutuksen kohteeksi, kun listapoppi tai hevi on soinut. Topikin perustamiseen toimi pontena lintumiehen Movetron-topicissa sanoma:
Kyllähän tästä tulee paljon huonoja muistoja, armeijassa sai kuulla yli oman tarpeen.
Mun ykkönen on aika yllättävä, eli Vintiöt-kasetti. Jumalauta, sitä kuunneltiin. Ja sitten veijot hoki niitä juttuja intissä, kun tiesivät, että en voi sietää niitä. Hmm, aika vähän tulee mitään muuta mieleen, Spice Girls oli kyllä silloin just "alkanut", mutta ei sitä meidän tuvassa kai kauheasti kuunneltu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Haavat auki. :twisted:
Yks skinhead kuunteli natsipunkkia, joka ei ihan ole mun juttu.
Sit yks molopää soitti akustisella kitaralla YÖtä ja lauloi mukana. Ja lauloi vieläpä päin vittua.
Aarne Tenkanen ja Jope Ruonansuu soivat muistaakseni joka päivä.
Kyllähän siellä kaikenlaista muutakin paskaa joutui kuuntelemaan, mutta eipä tuo laitos nyt muutenkaan positiivisia fiboja tarjonnut.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Olen sivari.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sain vapautuksen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
heviähän siellä taidettiin lähinnä soittaa, ja naapurituvassa pink floydin the wallia, johon en tosin ehtinyt kyllästyä. ja loppuviikot soi nonstoppina klamydian 'mä lähden himaan'
itse soitin joskus nirvanaa, sonic youthia ja jesus & mary chainia, mut ei kaikki ihan niitä tajunneet tuolloin (1990), paitsi jälkimmäisestä tuli kerran yx alikessu intoileen ja lainas saman tien mun kasetin.
ei jääny mitn musiikillisia traumoja
Mulla on tulevaisuudessa keikkamatkoja forsston kanssa... Lasketaanko ne? Saanko mä marista niistä traumoista sitten täällä?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eipä mullekaan suuria traumoja jäänyt. Ainoastaan kotiutuspäivinä joutui kuuntelemaan Klamydiaa ja niitä muita junttibiisejä, mutta muutoin meidän tuvassa kuunneltiin korvalappustereoita. Omana kotiutuspäivänä se Klamydiakaan ei kuulostanut niin pahalta.
Laitetaan ny pakollinen "vähänkö nykyään on helpompaa" avautuminen vielä. Hiukan on iPod-sukupolvella helpompaa, kun ei tarvitse kantaa c-kasetti / cd-levykasoja armeijaan mukaan. Varmaan marssit ja leiritkin menee mukavammin, kun mp3-soitin kulkee kätevästi paikasta toiseen.
Laitetaan ny pakollinen "vähänkö nykyään on helpompaa" avautuminen vielä. Hiukan on iPod-sukupolvella helpompaa, kun ei tarvitse kantaa c-kasetti / cd-levykasoja armeijaan mukaan. Varmaan marssit ja leiritkin menee mukavammin, kun mp3-soitin kulkee kätevästi paikasta toiseen.
Kandee lukaista uusi Pelit-lehti. Sieltä voi tsekata miten intissä nykyään vaan pelataan videopelejä. Ainakin panssariprikaatissa tämä. Siellä ne vaan vääntään Steel Panthersia sen sijaan, että jyrisyttelisivät pansukeilla menemään.
Vittu ku pääsis ajamaan pansukilla. Saisikohan sivari anoa jotain täydennyskoulutusta, jossa voisi vähän jyrisyttää pansukilla?!?!
Tero saatana, s'olet gay!
Vittu ku pääsis ajamaan pansukilla. Saisikohan sivari anoa jotain täydennyskoulutusta, jossa voisi vähän jyrisyttää pansukilla?!?!
Justhan niitä myytiin, oisit ostanut pois.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Justhan niitä myytiin, oisit ostanut pois.
En tajunnut
Ostitko itsellesi? Myytkö sen mulle? SAANKO AJAA SUA EIKU SIIS SUN PANSUKILLA?!
mä haluisin vielä ampumaan. pum pum.
nm. "3 viikkoa viestissä 91"
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:45d9ee2370="silvawhale"]mä haluisin vielä ampumaan. pum pum.
nm. "3 viikkoa viestissä 91"[/quote:45d9ee2370]
Mennäänkö joku päivä jengillä tonne Albertinkadun ampumakerhoon pyssyttelemään? Se ei edes maksa kauheasti, mutta on ehkä siisteintä!!!
II/95 ei kotiudu koskaan.
Aikakone oli tietysti kova sana Movetronin ohella. Muistan kun kerran ennen iltalomaa joku huudatti jommankumman jotain biisiä kymmenen kertaa putkeen. Aika sinnikästä, kun joutui joka kerta kelaamaan kasetin alkuun.
Tuossa kaikkein paskimman musiikin tuvassa jouduin onneksi olemaan vain pari-kolme kuukautta. Sitä ennen oli parempi meininki, mm. Prodigy ja Therapy? soivat silloin tällöin. Ja loppuaikoina leireillä sun muualla soi lähinnä Mafia, joka siihen aikaan kuulosti vielä ihan hyvältä. Yksi voimasoitossa ollut Wilman biisi tosin meni vähän pilalle: Muistan aamujen tuoksun...
Ei mitää traumoja jääny, vaikka muutama tupalainen aina tahto NRJ:tä kuunnellakki.
[quote:e07ca6aea9="forssto"][quote:e07ca6aea9="silvawhale"]mä haluisin vielä ampumaan. pum pum.
nm. "3 viikkoa viestissä 91"[/quote:e07ca6aea9]
Mennäänkö joku päivä jengillä tonne Albertinkadun ampumakerhoon pyssyttelemään? Se ei edes maksa kauheasti, mutta on ehkä siisteintä!!![/quote:e07ca6aea9]
saatampa olla messissä. olikos toi vielä se kerho missä oli se lahtaus aikoinaan? lisäsävärit galore.
saatampa olla messissä. olikos toi vielä se kerho missä oli se lahtaus aikoinaan? lisäsävärit galore.
Joo! Sanna Sillanpää, never forget!!!
[quote:1c23ca7bad="noiseidea"]Justhan niitä myytiin, oisit ostanut pois.
En tajunnut
Ostitko itsellesi? Myytkö sen mulle? SAANKO AJAA SUA EIKU SIIS SUN PANSUKILLA?![/quote:1c23ca7bad]
Saat ajaa ja laueta!
System Of A Downin toka levy on se, joka suurimmat traumat aiheutti. Tai ei siis itse levy vaan tyhmä uusnatsi joka sen mukana jatkuvasti lauloi ja samalla matki South Parkin Timmya, koska vammaiset on niin hassuja. Sillä oli vissiin jäänyt parikin asiaa ymmärtämättä oikein... Vieläkään en pysty muuten tuota levyä kuunnella, vaikka bändin muista levyistä tosiaan tykkäänkin.
Kiss FM myös piinasi, mutta se oli pientä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:8c0b3d1192="ginipoika"]Olen sivari.
Sama [/quote:8c0b3d1192]
Niin.
Enempi musatraumoja tais jäädä kesäleiriltä joskus 1993 - Gunnarit ja Metallica oli bueno, mutta kun joku äänitti Dur dur d'être bébéä kassun täyteen ja soitatti sitä koko ajan niin meni maku pitkäks aikaa tästäkin klassikosta.
"No more mistakes, like the last one."
ALEXIA - Summer Is Grazy
PUNASET MESSIAAT - Kesä 96
KLAMYDIA - Mä lähen himaan
FIKURE
DOORS
TYPE O NEGATIVE
Noi ny ainakin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ALEXIA - Summer Is Grazy
parasta ikinä -topicissa nämä
Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
bailando
nerouttahan toi. Ja parhautta!
[quote:2c25b5e9f3="shanks"]Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
nerouttahan toi. Ja parhautta![/quote:2c25b5e9f3]
Sama!!!!!!
[quote:0d597d5ebf="shanks"]Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
bailando [/quote:0d597d5ebf]Samat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mä en enää muista. Alikessutuvassa raikui välillä mun poppis, joka kyllä nopeesti kaikkos...
[quote:bcd707dc92="cramp"]
Enempi musatraumoja tais jäädä kesäleiriltä joskus 1993 - Gunnarit ja Metallica oli bueno, mutta kun joku äänitti Dur dur d'être bébéä kassun täyteen ja soitatti sitä koko ajan niin meni maku pitkäks aikaa tästäkin klassikosta.[/quote:bcd707dc92]
Dur dur d'être bébé
I love you and dream about the Führer