You are not logged in.
Kaksi kaikkien aikojen brittibändiä vastakkain. Kaikkien aikojen bändien-vastakkain-asettelu-musiikki-ikuisuuskysymys. Mitä mieltä?
Rollarit taitaa olla vähemmän kuraa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sent from my iPhone 16
[quote:767c8664d0="stratum"]:snore:
[/quote:767c8664d0]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Helposti Beatles näistä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Typerä äänestys, mutta helppo. Beatles on paras.Kaikista.
Beatlesilla ei pahemmin paskaa ole kun eivät ehtineet tehdä levyjä 80-luvulla... Tosin Rollarit tekivät paskaa jo vähän ennen sitä. Jätän äänestämättä. Niin ja määrällisesti Rollareilla on enemmän hyviä biisejä/levyjä myös.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Rollareilla on pelkästään paskoja levyjä.
Aika lailla sama.
"A repo man's always intense"
piitlesieltä oon kuullu enemmän, joten äänestän sitä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
STOP HATIN'!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En ole katkera lainkaan koska uskon Biitleksiin...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aika selkeetä näyttäs olevan.
Joo, mut Rollarit jyrää silti.
Se vois olla ehkä vähän tiukempi ku tämä?
Se vois olla ehkä vähän tiukempi ku tämä?
Jpp.
Paskoja bändejä. Topikki lukkoon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, luin topikin "Beavis vai Butthead". Oisko tossa ainesta uudeksi gallupiksi?
Majis vai Persepää
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:426fde01df="shanks"]Se vois olla ehkä vähän tiukempi ku tämä?[/quote:426fde01df]
Jpp.Paskoja bändejä. Topikki lukkoon
STOP HATIN'
[quote:1b12ec970d="hrmunoita"][quote:1b12ec970d="shanks"]Se vois olla ehkä vähän tiukempi ku tämä?[/quote:1b12ec970d]
Jpp.Paskoja bändejä. Topikki lukkoon [/quote:1b12ec970d]
STOP HATIN'
wow
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hantta palas
olix ikävä?
no ei kyl
Kuulematta paskaa olisi oikea vastaus, ellen olisi kuunnellut vuonna -87 taukoamatta pelkkää Beatlesia.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:530b353ff5="Ulvis"]Rollareilla on pelkästään paskoja levyjä.[/quote:530b353ff5]
Aika lailla sama.
Hear hear.
Sent from my iPhone 16
Ois ollu Beatles vastaan Byrds, ni ois pitäny vaivata aivosoluja aika rutkastikin. Nyt liian helppoa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Äänestin Rollareita, koska heillä on musta enemmän munaa ja katu-uskattavuutta (tai oli) ja vielä enemmän hyviä biisejä. Beatlesin albumit ovat kyllä tasalaatuisempia yleisesti ottaen. En käsitä, miksi huippuvuosien jälkeen tehdyn paskan pitäisi vaikuttaa artistin kokonaiskuvaan. Jos Beatles olisi jatkanut tähän päivään saakka, niin olisihan sieltäkin tullut kuraa isossa määrin. Onneksi hajosi ajoissa, kuten ABBAkin, eikä sortunut reunionteihin, kuten ei ole ABBAkaan (ainakaan vielä).
munaa ja katu-uskattavuutta
No ERI! White Line Feverissä itse Lemmy tekee selkoa kuinka Rollarit olivat mukarankkoja hienoperseitä lontoolaispoikia, ja JPG&R oikeita ilkeitä ja likaisia työläisjannuja jotka oli vaan stailattu vähe tyhmästi jonkun håmån toimesta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:f1b09aa944="Juge"]munaa ja katu-uskattavuutta[/quote:f1b09aa944]
No ERI! White Line Feverissä itse Lemmy tekee selkoa kuinka Rollarit olivat mukarankkoja hienoperseitä lontoolaispoikia, ja JPG&R oikeita ilkeitä ja likaisia työläisjannuja jotka oli vaan stailattu vähe tyhmästi jonkun håmån toimesta.
Mukarankoille hienoperseille tapnan kullin kokoinen .
Lemmylle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.