You are not logged in.
[quote:21a1fd8360="anzut"]Nyt on neljäs kausi kokonaan katsottu. Seuraavaksi pitäis varmaan ottaa selvää onko äitillä jo 5. kausi vai pitääkö käydä ostamassa.
Mä voin lainaa 5., paitsi se on Mittenillä, mutta voit diilaa sen kaa. Kutonen on Yoshimilla ja 7. on koneella täällä kotona.[/quote:21a1fd8360]
vitonen on jo katsottu ajat sitten olen vaan laiskistunut sen palauttamisessa. anzut voit hakea sen suoraan multa jos leposille käy
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
vitonen on jo katsottu ajat sitten olen vaan laiskistunut sen palauttamisessa. anzut voit hakea sen suoraan multa jos leposille käy
Jpp, suoraan Mitteniltä vaan.
Tokassa kaudessa mennään. Pirun matkailu piti erossa tv-touhuista ym, mutta nyt olen päässyt taas pariin ja katsonut parin päivän sisällä monta jaksoa. Saan palautettua boksit ikävöivälle omistajallekin ja ehkä ryövättyä kolmannen kauden?! Saanko ryövätä?
Luke.
Ja Lanen äiti
Kaamein hahmo GG:ssa on kyllä silti Jess. En pysty ees kirjottaan siitä ku kädet tärisee raivosta liikaa jo nimen kohdalla.
[quote:1b1c006bff="nametaken_"]Saanko ryövätä?
ei oo kolmatta kautta boxina [/quote:1b1c006bff]
No minkäs sitten tilasit tässä kesän alussa? Toki jos yhteistä aikaa on, niin voin tulla katsomaan tietokoneelta, jos sieltä löytyy?
[quote:435916eaf4="aqzu"][quote:435916eaf4="nametaken_"]Saanko ryövätä?
ei oo kolmatta kautta boxina [/quote:435916eaf4]
No minkäs sitten tilasit tässä kesän alussa? Toki jos yhteistä aikaa on, niin voin tulla katsomaan tietokoneelta, jos sieltä löytyy? [/quote:435916eaf4]
Se oli nelonen...
Joo, kohtahan ei oo muuta kun aikaa...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Gilmoren tyttöjen startti aikaistuu! Alkaa jo kymmenen minuutin kuluttua TÄNÄÄN - onneksi satuin huomaamaan lehdestä, muuten olisin ollut hyvin vihainen ensi viikolla.
Tuliko GG:n kuudes kausi loppuun viime keväänä vai milloin se loppui ylellä? En o varma oonko nähny ihan kaikkia 6. kauden jaksoja, harmittaa.
Kiinnostaisiko ostaa multa noi Gilmore Girls -boxit? En oikein osaa heti sanoa, että paljo niistä pyytäisi. Kerran kaikki katottu läpi. Mut jos kiinnostusta on niin voisin miettii hintaa. Jotain muutakin dvd-paskaa voisin heivata paremmille vesille. Varmaan puolet joutais. Levyjäki tekis mieli survoo vittuun ja heti sen jälkeen Lundian hylly hiuksista vittuu. Paljastuksissa nämä.
Kiinnostaisiko ostaa multa noi Gilmore Girls -boxit? En oikein osaa heti sanoa, että paljo niistä pyytäisi. Kerran kaikki katottu läpi. Mut jos kiinnostusta on niin voisin miettii hintaa. Jotain muutakin dvd-paskaa voisin heivata paremmille vesille. Varmaan puolet joutais. Levyjäki tekis mieli survoo vittuun ja heti sen jälkeen Lundian hylly hiuksista vittuu. Paljastuksissa nämä.
Mua vois kiinnostaa. Paljo kamu haluu ?
Tero saatana, s'olet gay!
Kiinnostaisiko ostaa multa noi Gilmore Girls -boxit?
Mua kiinstaa seasonit 3- etiäpäin.
Mä en oikein osaa sanoa just nyt. Pitää vähän miettiä tänään. Hitto, että juttujen myyminen on vaivalloista. Ei ihme, etten ole ikinä jaksanut tehdä tätä.
Kiinnostaisiko ostaa multa noi Gilmore Girls -boxit?
JOO!
100 eurolla kaikki kuusi kautta? Vai oliks niitä nyt kuus? orkl.
[quote:5c6bd42939="forssto"]Mua vois kiinnostaa. Paljo kamu haluu ?
100 eurolla kaikki kuusi kautta? Vai oliks niitä nyt kuus? orkl.[/quote:5c6bd42939]
Eli sulla on kaudet 1-6?
Vopite olla, että kelpaa, mutta mietin pari päivää.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:325f67b6a4="leposi"][quote:325f67b6a4="forssto"]Mua vois kiinnostaa. Paljo kamu haluu ?
100 eurolla kaikki kuusi kautta? Vai oliks niitä nyt kuus? orkl.[/quote:325f67b6a4]
Eli sulla on kaudet 1-6?
Vopite olla, että kelpaa, mutta mietin pari päivää.[/quote:325f67b6a4]
Mulla on ne kaikki mitä Anttilasta saa. Eiks toi viimeinen, eli seiska tule nyt telkasta eikä sitä saa viel kaupasta?
Yksittäin mietin, että 20 kappale, mutta kaikki tosiaan satasella. Ei ne sinänsä turhia ole, joten ei viitti ilmaiseksi antaa pois. Vähän kai tossa säästää että jos ostais kaupasta kaikki. Mielellään tosiaan myyn sillai kaikki pois, vaikka parille tyypille, että en lähde myymään vaan yhtä. Mut Tomskis oli eka niin katotaan mitä päätät ja pannan sitten Loorikselle ja adsfvadsnrtwenvrt:lle (sori en nyt muista tuota SCBEBE-nikkiä ). Jpp.
Niin, kiinnostaako tollanen sadan euron paketti ketään?
alkoi sataa syksyn ensilumi ja tuli sellainen Lorelai Gilmore -fiilis.
alkoi sataa syksyn ensilumi ja tuli sellainen Lorelai Gilmore -fiilis.
mulle tuli kanssa se jakso mieleen missä Lorelai meni ikkunaan ihastelemaan ensilumisadetta, jonka oli aavistellut
Niin, kiinnostaako tollanen sadan euron paketti ketään?
Mä haluaisin ekan, tokan ja kuudennen kauden!!
[quote:5585782549="aqzu"]alkoi sataa syksyn ensilumi ja tuli sellainen Lorelai Gilmore -fiilis.
mulle tuli kanssa se jakso mieleen missä Lorelai meni ikkunaan ihastelemaan ensilumisadetta, jonka oli aavistellut [/quote:5585782549]
no toki ajattelin sitä aamulla
[quote:6117acf63b="nametaken_"][quote:6117acf63b="aqzu"]alkoi sataa syksyn ensilumi ja tuli sellainen Lorelai Gilmore -fiilis.
mulle tuli kanssa se jakso mieleen missä Lorelai meni ikkunaan ihastelemaan ensilumisadetta, jonka oli aavistellut [/quote:6117acf63b]
no toki ajattelin sitä aamulla [/quote:6117acf63b] Mulla taas tuoreemmassa muistissa se kun Lorelai raahaa Luken pihalle koska on haistanut ensilumen satavan kohta. Joo vitoskausi on suunnilleen puolessavälissä ja tekis mieli hidastaa katselutahtia kun kohta loppuu jaksot kesken
[quote:564577d398="kri"][quote:564577d398="nametaken_"][quote:564577d398="aqzu"]alkoi sataa syksyn ensilumi ja tuli sellainen Lorelai Gilmore -fiilis.
mulle tuli kanssa se jakso mieleen missä Lorelai meni ikkunaan ihastelemaan ensilumisadetta, jonka oli aavistellut [/quote:564577d398]
no toki ajattelin sitä aamulla [/quote:564577d398] Mulla taas tuoreemmassa muistissa se kun Lorelai raahaa Luken pihalle koska on haistanut ensilumen satavan kohta. Joo vitoskausi on suunnilleen puolessavälissä ja tekis mieli hidastaa katselutahtia kun kohta loppuu jaksot kesken [/quote:564577d398]
me tytöt
[quote:72e5ecb48b="leposi"]Niin, kiinnostaako tollanen sadan euron paketti ketään?
Mä haluaisin ekan, tokan ja kuudennen kauden!! [/quote:72e5ecb48b]
Emmä noita lähden myymään erikseen, kaikki tai ei mitään. Ei jaksa säätää, koska en tee mitään yhdellä kaudella jne.
[quote:76a81dd2ed="nametaken_"][quote:76a81dd2ed="leposi"]Niin, kiinnostaako tollanen sadan euron paketti ketään?
Mä haluaisin ekan, tokan ja kuudennen kauden!! [/quote:76a81dd2ed]
Emmä noita lähden myymään erikseen, kaikki tai ei mitään. Ei jaksa säätää, koska en tee mitään yhdellä kaudella jne.[/quote:76a81dd2ed]
Asia on selvä. Uhraan sitten niihin bokseihin erikseen. Niistä kolmesta tulee jo melkein tuo satanen. Mutta joo, jos ei ois jo noita muita, niin ostaisin heti nuo sillä on ihan sikahyvä tarjous tuo!
[quote:13bf81465c="forssto"]Lespooo! Myy sitte mulle, okei? Jos jaksat ventata 17. päivään asti, ku on palkkapäivä.
Ota osa hinnasta levyinä, plplplplpl? [/quote:13bf81465c]
Hehe, eiku just sen takia myyn, että olisi rahaa niin sanottuun normaaliin elämiseen, eli ruokaan ja jänniin junamatkoihin jne. Jaksan veneta. Tuleekohan noita ikävä?
nii nyt kun toi tokavika jakso ikinä tuli eilen telkkarista Suomessakin niin eiköhän nyt voida alkaa keskustelu siitä, että tekikö Rory oikein antaessaan pakit Loganille?