You are not logged in.
[quote:bdc249f9f6="hrmunoita"]Voisin olla messissä. Oli kyl joku keikkakin, mut en just tähän hätään muista, että mikä.
Semissä taitaa olla Anssi8000 & Hot Cake. Eipä oo rahaa mennä.[/quote:bdc249f9f6]
Joo toihan se oli. Taidan jättää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onpas sittenkin töitä lauantaina
tulen silti
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:c0b1ae9c33="leposi"][quote:c0b1ae9c33="hrmunoita"]Voisin olla messissä. Oli kyl joku keikkakin, mut en just tähän hätään muista, että mikä.
Semissä taitaa olla Anssi8000 & Hot Cake. Eipä oo rahaa mennä.[/quote:c0b1ae9c33]
Joo toihan se oli. Taidan jättää.[/quote:c0b1ae9c33]
muistat väärin, jean s tulisuudelmassa, shinne
KIIMA KASVAA!!!
Varikset komentavat
KIIMA KASVAA!!!
eri
KIIMA KASVAA!!!
The National -topikissa nämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Täältä tullaan lujaa jaloille. Huippurefleksien lisäksi osasin pitää alueeni sekä osoitin kapteenin kykyjä. Kunnon metelillä yritin pistää muun joukkueen rotiin. Viimeisillä peliminuuteilla olin joukkueen selkäranka. Mä jätän noi turskan uhot noteeraamatta. Harrastelijajätkätkin vois rauhottaa vähän uhoaan. Jos lähdet läpiajoon, löydät itses puolapuista.
[quote:bac59175ad="Ulvis"]Hämeenlinnan poika löis mailansa paskaksi lämpöpatteriin, kun pallot kimpoilis takas. Pelasin myös paljon maskilla. Ei taida tuota mun Roy-amulettimaskia enää löytyä. Voi pojat sitä tunnetta, kun tuli jatkoajalla tekaistua muutama tärkeä torjunta ja kuinka se kaikki purkaantui voitonhurmaan. Jos jotain lyöntilaukausta jää virittelemään, niin siinä ollaan jo askeleen verran Ulvista jäljessä. Toisinaan pelasin myös mailalla. Silloin sai säbäjäbien lasinilkat kyytiä, kun vanhanaikaista yrittäessä tulikin Hextall-viikate jaloille. Perkele, matsi pystyyn!
Jottei kaikki pyri varman voiton toivossa mun puolelle, lupaan päästää muutaman kudin. Jos lapaa tulee näpeille, vedän turpaan.[/quote:bac59175ad]
Tuli tässä pohdittua hieman omaa peliä ja tulin siihen tulokseen, että melko lailla virheetöntähän se oli. Jos nyt ihan pakko on jotain kritiikkiä esittää, niin palloja ei tullut usein "liimattua". Tosin tällöin löin/potkaisin pallon vauhdilla eteenpäin. Längit oli kans toisinaan paha paikka, sillä pelasin aika pystyssä. Kykenin pystyssäkin nappaamaan läpiajoja nopeilla reflekseilläni sekä hyvä sijoittumisella. Näitä ominaisuuksia ei taida muilta rotsin veskoilta löytyä, mikä ei yllätä minua millään tasolla.
Oikeesti pusit rauhottukaa, en viitti kuunnella sitä kiukuttelua säbämatsin jälkeen, kun olen todistanut taitoni torjumalla lähestulkoon kaiken ( paitsi ne pari jotka päästän armosta ). Siinä sitten kyräillään ja vittuillaan vaikka teille ilmoitettiin jo hyvissä ajoin ettei teistä oo mua vastaan mihinkään.
Jotkut joutuu vaihtoon, toiset seisoo koko matsin tolppien välissä voiton tärkeimpänä lukkona
Varikset komentavat
Huomasko Noisis, että Kuokan Kimmo vois tulla kuokkimaan tonne vuorelle?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Huomasin joo, laitoin meiliä sille.
Ja yksi kaveri on vielä ainakin ilmoittautunut (plus lupasi kysellä muita), eli maaginen(?) tusina täyttynee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
KOHTA!
Tuhrin vielä innostuksesta alushousuni!!
Varikset komentavat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:b68e58fa35="noiseidea"]
Ja yksi kaveri on vielä ainakin ilmoittautunut (plus lupasi kysellä muita), eli maaginen(?) tusina täyttynee.[/quote:b68e58fa35]Maaginen tusina ja kraakun likaiset alushousut
Kukaan ei nyt vissiin sit kaipaa mun mailaa jos vuokraus on vaan 2e? En jaksais ylimäärästä raahata..
en ole kolmekybänen emoboy
Ota nyt varmuuden vuoksi. Mä tuon yhden ylimääräisen rightin kans.
Varikset komentavat
Voihan toki olla, että ne vuokramailat onkin jotain käsittämättömän paskoja. Ei tullu kokeiltua, ku viimeksi olin siellä (futsalia pelaamassa). Tuskin kuitenkaan. :peuk:
Kohta! Odottakaas kun näette peliasuni.
Taisin tehdä 3+1 tehot, kai Hukattuja paikkoja noin kymmenen. Tarjoilu oli aika hyvää kraakun ja noisetin vierellä.
10-9 hrmunoidan (hrmunoita, jean-babtiste, mä ja yks sakun kaveri) joukkueen voittoon siis päättyi. 1-4 taidettiin olla pahimmillaan tappiolla. Kivat höntsät oli, seuraavaksi kerraksi aion ainakin nostaa kuntoa että jaksaa paremmin. Ekan minsan jälkeen oli jo veren maku suussa. Tempo tais jossain vaiheessa sitten vähän laskea.
6 maalia taisin tehdä, syöttöpisteistä entiä.
[quote:f25aec5f16="turston"]10-9 hrmunoidan (hrmunoita, jean-babtiste, mä ja yks sakun kaveri) joukkueen voittoon siis päättyi. 1-4 taidettiin olla pahimmillaan tappiolla. Kivat höntsät oli, seuraavaksi kerraksi aion ainakin nostaa kuntoa että jaksaa paremmin. Ekan minsan jälkeen oli jo veren maku suussa. Tempo tais jossain vaiheessa sitten vähän laskea.
6 maalia taisin tehdä, syöttöpisteistä entiä.[/quote:f25aec5f16]Oltiin 0-4 tappiolla alussa.
Meitsi teki ainakin kolme. Yks tuli siitä kun yritin syöttää sulle maalin eteen kulmasta, mut menikin molarin kautta maaliin.
Tasapeli. Turbo-turskan viimonen oli laiton.
Tähän smaa.
Olikohan edes. En kyllä ite kattonu olinko alueella ja esahan siitä ehti itkeä vaan. Saatto keksiäkin
tähän ketjuun myös börjeslandetin selitykset
Joo pakarat aika hellänä eilisestä. Koska lisää?
Tu tänne homostelemaan eiqw.
[quote:6390cbf1c2="hrmunoita"]Joo pakarat aika hellänä eilisestä. Koska lisää?
Tu tänne homostelemaan eiqw.[/quote:6390cbf1c2]
Ei tänään.
Eiköhän ennen kevään tuloa oteta uusiks? Vois alkaa käydä pelailemassa vähintään kerran viikossa ni pääsis sakustakin ohi
[quote:fd20f15915="hrmunoita"]Joo pakarat aika hellänä eilisestä. Koska lisää?
Eiköhän ennen kevään tuloa oteta uusiks? Vois alkaa käydä pelailemassa vähintään kerran viikossa ni pääsis sakustakin ohi [/quote:fd20f15915]
Eilen tais olla jotain puhetta, että vielä tän vuoden puolella uusintaa.
[quote:2c09935bbb="turston"][quote:2c09935bbb="hrmunoita"]Joo pakarat aika hellänä eilisestä. Koska lisää?
Eiköhän ennen kevään tuloa oteta uusiks? Vois alkaa käydä pelailemassa vähintään kerran viikossa ni pääsis sakustakin ohi [/quote:2c09935bbb]
Eilen tais olla jotain puhetta, että vielä tän vuoden puolella uusintaa.[/quote:2c09935bbb]
Mulle kävis vaikka joka viikonloppu.
[quote:cf3c526848="hrmunoita"][quote:cf3c526848="turston"][quote:cf3c526848="hrmunoita"]Joo pakarat aika hellänä eilisestä. Koska lisää?
Eiköhän ennen kevään tuloa oteta uusiks? Vois alkaa käydä pelailemassa vähintään kerran viikossa ni pääsis sakustakin ohi [/quote:cf3c526848]
Eilen tais olla jotain puhetta, että vielä tän vuoden puolella uusintaa.[/quote:cf3c526848]
Mulle kävis vaikka joka viikonloppu.[/quote:cf3c526848]
Melkein sama. marras-joulun vaihteesta 10.12 asti ei oikein natsaa.