You are not logged in.
En ehtiny taaskaan mukaan
Mangojauhe goddamn.
MYÖHÄSTYN ARVIOIDEN KANSSA, mUTTA AAMUUN MENNÄSSÄ TULEE! IHAN KOHTA.
Kertakuuntelulla siis nämä arviot. En tiedä kenen on mikäki, mutta yhteenvetäjä tajutkoon sitten:
Herska Rok - Nu-Skweee like Putin
Hyi vittu mitä paskaa. Tällä on hyvä aloittaa. Kuulostaa venäläiseltä. Emmä tiiä. Jotain sellasta, että yrittää olla trendikkäästä modernii ysärii, ja sitä kai tää onki, mutta ei uppoo muhun yhtään. Kokkeleissa nämä. Voi luoja.
2
Gemeerderdo,Cypriot_Slayer
Hitto ku säikähdin. Onneks oon nuori ja hyvä sydäminen. Luoja paratkoon. Njoo. Kyllä mun pää nyökky ja pallo lensi lujaa ku oli niin raju meno. Tykkäsin. Niin siis, mä pomputtelen biisien ajan palloa ja sitten istun kirjoittamaan sontaa. Mitä muuta tästä nyt sanoisi? Vois kuunnella lisääki!
7
humoristinen peitenimi
Kikkeliheviskeittipunkkia? Aika paskaa tämäkin. Tulee mieleen joku jännä autopeli Play Stationilla. Liian pitkä biisi, vaikka alle kolme minuuttinen. Lopun hulinaki vaan lähinnä nauratti. En vois kuvitella kuuntelevani tätä bändiä koskaan.
3
Komia Huuveri - Tuossahan tuo hyrrääpi
Meinasin nukahtaa puolessa välissä. Onks tää jotain Chick Chick Chikiä? Ei vaan jaksa tällästä rummuttelua kotona. Hyvä meno, mutta plaah. Harvoin torvettimet vituttaa, mutta tässä ne vitutti. Puolen välin torkahtelun jälkeen kyllä toi laulu pelastaa paljon. Diggaan ihan vitusti siitä. Paha biisi, kun alkua ei jaksais enää ikinä kuulla. Mut sitten taas, että toimiiko loppu ilman paskaa alkua. Onko tämä sitä keskivertoa, eli semi-paskaa? Mitä tämä on? Hyrrääpä tosiaan. Ei pompi. JUMP!
6
Vamppi Turonen - melodica-hits of the universe
VOI LOLLERO, TEIDÄN HÖPÖNASSUJEN KANSSA! (Onneks ei ole mitään hajua, että kenen nää biisit on.)
2
moerkoe_boeoej
SHIKA BOOOOOO HUUUHUUU. Aika outo biisi. Periaatteessa tykkään tosi paljon, mutta silti ärsyttää ihan liikaa. Mutta mikä? Laulu? Kaiku? Pimputus? Tuun hulluks. Ei se oo kivaa. Ilman hulluutta antaisin seiskan. PIPIIPIPIPIPPIPIPIIPPIIPIPIPIPIPPIPIIP
5
Matti Virmanen - Näillä Mennään
Mahtava alku. Mahtava biisi. Iih, ja siellä oli tyttöki. Tollaset saa aina mut ihan pumputi pum pum. Kamalan tuttu ääni sedällä. En saa päähäni, että mitä tää on. Emmäkää oikein tiedä, että olenko saarella vai kuusessa. Mut sitten kuitenkin vähän ärsyttää toi laulutyyli. Tuo mieleen sen Anthonyn, jonka laulusta en oikeesti pidä yhtään, vaikka niistä lauluista kuitenkin välillä hullaannun. Sekavat tunteet, täksi kasi vaan.
8
Niks Naks Nikkelimarkka
No nyt! Dogi dogi walkie talkie Räppii, yak! Sori, mä en vaan osaa. Mut kuuntelin kuitenkin loppuun saakka... Kyllähän tän biisin kerran elämässä kuunteli. Ei suurempia tunteita heräile. Väsyttää.
4
tunnelbana lumikola
Haistappa kuule vittu! Hirveetä kikulia. Mut kuitenkin ihan kivaa. Haistappa kuule vittu. Tätä musaa vois kuunnella samalla ku läpsis tän laittajaa turskalla poskille, läpä läpä heijaa. Paskaahan tämäkin. Pituuden vuoksi tipahtaa pari pojoa pois. Lopussa tietty toi kuuntelu palkitaan hassuttelulta, mutta perseestä sekin.
1
sikatrio - sikamaista sikailua (natsimode remix)
Kadonnut biisihän on loistava. Ehkä kuitenkin toi laulu ärsyttää hivenen liikaa, mutta toki voi johtua siitä, että päätäni särkee jo ennestään. Ei siis krapulamusiikkia. Tosi magee biisi. Viileetä. Elefantteja.
8
#######
Ja tämä siis se bonusarvio
seemesmile
Tää on tosi hämy biisi. Tykkään paljon. Hyvä rytmi. Sumunen laulu. Unelmia. Oi oi. Kävelen Pohjois-Italiassa. Tyttö kulkee vierellä. Joki. Hehe. Oi tätä runoutta. Emmä osaa sanoa mitään järkevää näistä. Kiva biisi. Paras tähän mennessä.
9
[quote:134f692192="leposi"]seemesmile
Tää on tosi hämy biisi. Tykkään paljon. Hyvä rytmi. Sumunen laulu. Unelmia. Oi oi. Kävelen Pohjois-Italiassa. Tyttö kulkee vierellä. Joki. Hehe. Oi tätä runoutta. Emmä osaa sanoa mitään järkevää näistä. Kiva biisi. Paras tähän mennessä.
9[/quote:134f692192]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:764ed689e1="HUIG"][quote:764ed689e1="leposi"]seemesmile
9[/quote:764ed689e1]
[/quote:764ed689e1]
Lollero. Tää oliki yhden mun nettitutun bändin demo tms. Hehe. Sokkona hyväksi todettu siis. Mennyt jotenkin väärään kansioon. Pannan viel äarvioiden HUIGin biisi!
[quote:2399e5271e="leposi"][quote:2399e5271e="HUIG"][quote:2399e5271e="leposi"]seemesmile
9[/quote:2399e5271e]
[/quote:2399e5271e]
Lollero. Tää oliki yhden mun nettitutun bändin demo tms. Hehe. Sokkona hyväksi todettu siis. Mennyt jotenkin väärään kansioon. Pannan viel äarvioiden HUIGin biisi![/quote:2399e5271e]
Niin eikö tämä ollut jonkun indiepop-listalaisen bändin demo? Itsellänikin lojui nimittäin työpöydällä, enkä ole tainnut edes kuunnella.
Bonusbiiseille sinällään
Niin eikö tämä ollut jonkun indiepop-listalaisen bändin demo? Itsellänikin lojui nimittäin työpöydällä, enkä ole tainnut edes kuunnella.
Jpp. Oon sen kaa jotain sähköpostin vaihtoo homoilumielessä joskus harrastanut.
Jokos kaikki oli arvostellu?
Tulokset sit ku pääsen himaan jos näin on..
Mun biisi oli Butcher Boy'ta.
En muista enää, että mikä biisi se oli. Orkl. Editoin tässä kohta.
Joku vois lähettää sen mulla
Ei ollut oikein popparin heiniä tämänkertainen raati. Alkoi vähän hävettää kun oma maku vaikutti niin rajoittuneelta. En ollut kyllä muutenkaan vastaanottavaisimmassa tilassani kuunteluhetkellä.
Oma biisi oli Ulviksenkin ylistämä Spoonin The Ghost of You Lingers, udelta Ga Ga Ga Ga Ga -albumilta.
Oma raatiin just sopivan pitunen kappale oli jenkkiläisen progressiivista-tekniikka-metalcorea soittavan Between the Buried and Men Colors levyn vitosraita "Ants of the Sky". Omassa mahottomuudessaan jostain syystä kolahtanu toi levy ja oikeastaan ton biisin kautta avautu koko levy. Eli ei todellakaan ole levyn heikoimpia tekeleitä. Joskin allekirjotan sen, että ei ehkä levystä irrotettuna toimi.
Mun valinta oli Tes La Rokin Santa Claus is Lost
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Gang Gang Dance - Nicoman
senki hassut, ei Lizin ääni VOI ärsyttää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pig Destroyerin uudelta Phantom Limbiltä valittu... öö... vitosraita, Cemetery Road.
Vuoden ehdotonta kärkeä tähän mennessä.
Älä päästä painiks sitä
Komia huuveri = Chrome Hoof
Kappale oli Pre-Emptive False Rapture -levyn kakkosraita Tonyte.
Sent from my iPhone 16
Nonni, siis mun biisi, SHa MAOS OSI - ILLAn HuMPESATI, oli Butcher Boy'n Profit In Your Poetry. Keväällä tuli samaa nimeä kantava albumi ulos. Glasgow'sta nämä. Vuoden ylivoimaisesti hienon albumi. Klassikon ainesta. Teen näille kohta topikin.
mun ralli oli yoonkee meets dennis bovell-platalta "Corean-jamaican Connection" biisi "A-YO (Dennis Bovell Mega Mix)". mahtavaa vanhan koulun dubia. huippulevy. toi styge on sieltä juustoisimmasta päästä mutta mulla on joku perverssi viehtymys melodica-anthemeihin. tietty noi steelrummut on tosi törkee lisä mihin tahansa biisiin...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tietty noi steelrummut on tosi törkee lisä mihin tahansa biisiin...
Niitten kanssa otti tosi vaikeesta.
[quote:218260cfd6="silvawhale"]tietty noi steelrummut on tosi törkee lisä mihin tahansa biisiin...
Niitten kanssa otti tosi vaikeesta.[/quote:218260cfd6]ei kyllä kuulu munkaan lempi-instrumentteihin mutta tollai bovellin itse soittamana jotenkin mahtavaa sikailua...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nikkelimarkka oli Aesop Rockin uudelta None Shall Pass -levyltä singleksikin napattu Coffee. Lopussa kehiin astunut mimmi oli Mountain Goatsin John Darnielle.
Tuossa vielä video:
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Nikkelimarkka oli Aesop Rockin uudelta None Shall Pass -levyltä singleksikin napattu Coffee. Lopussa kehiin astunut mimmi oli Mountain Goatsin John Darnielle.
[quote:65eeda7c51="paise"]Nikkelimarkka oli Aesop Rockin uudelta None Shall Pass -levyltä singleksikin napattu Coffee. Lopussa kehiin astunut mimmi oli Mountain Goatsin John Darnielle.
Tuossa vielä video:
http://www.youtube.com/watch?v=lrsj653088E[/quote:65eeda7c51]
Olipa hyvä biisi. Täytyy sittenkin hankkia tuo levy. Varjopisteitä yhdeksän.
Huonompi kuin Francis?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!