You are not logged in.
olisko jo ajankohtaista listata ne parhaat joululevyt... tuli vaan mieleen kun eilen kokosin joululevyn joka ilmestyy ensi viikolla...
jos multa kysytään niin tätä ilman joulu ei tule:
muitakin hyviä toki on, ja beach boys joululevy pitäisi viimeinkin hankkia. vieläkö sitä on stupidossa?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ilman tätä joulu ei olisi yhtään hauska.
En ole mikään ekspertti tällä alalla, mutta tuon Leavingsin ohella ainakin Phil Spectorin joululevy vaikuttaisi kiinnostavalta. Mitä sesonkibiiseihin tulee, taitaa ehdoton ykkönen olla yhä Poguesin ja Kirsty MacCollin Fairytale of New York. Perinteisemmästä osastosta jotkin En etsi valtaa, loistoa ja Oi Jouluyö menettelevät, mutta niiden pirtsakampien rallatusten tekijät olisi kyllä pitänyt viedä ajoissa saunan taakse.
This must be what jail / I will scratch
En ole mikään ekspertti tällä alalla, mutta tuon Leavingsin ohella ainakin Phil Spectorin joululevy vaikuttaisi kiinnostavalta. Mitä sesonkibiiseihin tulee, taitaa ehdoton ykkönen olla yhä Poguesin ja Kirsty MacCollin Fairytale of New York. Perinteisemmästä osastosta jotkin En etsi valtaa, loistoa ja Oi Jouluyö menettelevät, mutta niiden pirtsakampien rallatusten tekijät olisi kyllä pitänyt viedä ajoissa saunan taakse.
ostin sen spectorin joululevyn viime vuonna mutta aika vähälle kuuntelulle jäi. nummisen ja kumppaneiden joulupukin juhannusyö on mainio. nythän on taas joku jouluradio, mutta siellä soi vaan vakavat joulubiisit, ei niitä pirtsakampia.... ja minä kun haluaisin kuulla tonttujen vahtiparaatin ja muita riemuisia klassikoita... niiden vakavampien seassa tietty.
fairytale of new york on tosiaan parhautta, ja jos minäkin yhden biisin vielä mainitsen niin james potkukelkan & apuva-kvintetin "joulukirkkoon" on aika mainio...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nummisen ja kumppaneiden joulupukin juhannusyö on mainio.
Niin joo, tuokin ois varmaan kuulemisen arvoinen.
Hyväksytäänkö Sparksin Thank God It's Not Christmas joululauluksi
Hyvä topicci, just palasin kirjastosta ja tein havainnon että kaikki joululevyt olivat jo menneet. Olisin tarvinnut muutaman imelän erästä proggista varten. Noh, eiköhän jostain vielä löydy. Beach Boysin ja Phil Spectorin joululevyjä minäkin haluaisin käsiini, olisi mukava kuulostella miten herkkä joulutunnelma välittyy Philin ruoskaniskujen tehdessä rytmiä taustalla.
Sparksin Thank God It's Not Christmas on muuten minusta ainakin joululaulu, kyllä!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
koitappas vetää tää juolu selwinpöwin?
Ei varsinaisesti joululevyjä, mutta joulun aikaan tulee aina jostain syystä kuunneltua Nick Caven No More Shall We Partia ja CMX:n Aionia. Hilpeetä. Viikatteen joululevy on hyvä myös.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mites tuo Low'n Christmas? En oo ite kuullu mut yks hyvänpäiväntuttu väitti siinä olevan kovastikin joulupotentiaalia.
Älä päästä painiks sitä
Ehottomasti!
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
Mites tuo Low'n Christmas? En oo ite kuullu mut yks hyvänpäiväntuttu väitti siinä olevan kovastikin joulupotentiaalia.
Ooh, hyvä kun tuli mainittua. Tätä en ole ikinä kuullut, mutta lähiviikkoina voisi korjata.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
siinon jouluinen musiikkivideo, tehtynä talon jouluvaloilla http://members.cox.net/transam57/lights.wmv
aika meininkivä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuon haluaisin ostaa jo pelkästään kannen perusteella.
1. Xmas Curtain (James)
2. I Just Wanted to Say (James)
3. Xmas Time Is Here Again (Blandford, Givan, James)
4. New Morning (Cave)
5. Santa Claus Is Back in Town (Presley)
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
aika meininkivä
varsin pirteää! Täytyy nostaa hattua tuollaiselle suunnittelulle ja viitseliäisyydelle. Montakohan stilliä on otettu, joista tuo on koostettu, paljon joka tapauksessa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tässä viimeisin joululevy, ilmestyy ensi viikolla:
http://www.dlc.fi/~hhaahti/267lattajjaa/ltj-xmas.htm
jos joku haluaa niin kyselee meilillä. ei ehkå maksa mitään...
(huh tosta sivusta tuli törkeen värinen...)
fairytale of new yorkiin en kyllästynyt edes dublinissa...
nyt soi
sufjanin joululevyt http://www.chattablogs.com/quintus/archives/019666.html
nämä yllättäen pieksevät nuo perinteiset...
kohta soi
eli kyllä tästä vielä joulumusiikkiahdistus väistetään!
tänx!
nummisen ja kumppaneiden joulupukin juhannusyö on mainio.
Joulu on jo ohi, mutta pitää vielä vähän hehkuttaa tätä osastoa, varsinkin kun itse vedin eilen jälleen amatööriteatteritaidoillani varsinaisen joulupukkispektaakkelin. Varsinkin Nummisen vetämät levyn nimikkobiisi ja "Joulupukki puree ja lyö" ovat vallan mainioita ralleja.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Conan lauleskeli jonkun irkkuäijän kanssa Fairytale of New Yorkia Late Nightin tilataksi-insertissä iltana muutamana. Tämä siis tilastonikkareille.
Conan lauleskeli jonkun irkkuäijän kanssa Fairytale of New Yorkia Late Nightin tilataksi-insertissä iltana muutamana. Tämä siis tilastonikkareille.
Samassa ohjelmassa Jim Carrey tulkitsi jotain joululaulua rokkiversiona ja uusilla sanoilla. Jim on hassu.
se olin minä matkalla lentokentälle eikä mikään conan
mutta miksi se oli telkkarissa?
"se"
sinatran joululevy lähti tilaukseen
tässä kans hyvä levy jos joltain puuttuu:
"Joulupukki puree ja lyö"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Eläkeläisten Joulu-ep tulee joka joulu soitettua.
Sinut parrasta lattiaan naulaan
Ja hanuriisi sädetikun tuikkaan
Tonttuja turpaan painan
Ja poroista käristystä laitan
:jouluhymiö:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Leevi and the Leavingsilla on muutama täydellisen ironinen joulubiisi, etunenässä Jouluaattona kännissä. Qöstalta sujuivat joululaulutkin ihan suvereenisti.
Kellään kuulohavaintoa tästä?
Track List:
01. Nothing Else Matters
02. For Whom the Bell Tolls
03. One
04. The Unforgiven
05. Fade to Black
06. Welcome Home (Sanitarium)
07. Wherever I May Roam
08. Master of Puppets
09. Battery
10. The Call of Ktulu