You are not logged in.
[quote:3a7bfb56c3="HUIG"][quote:3a7bfb56c3="Juge"][quote:3a7bfb56c3="silvawhale"]
käykääpä teinit lukemassa wiki-sedän ansiokas artikkeli:
http://en.wikipedia.org/wiki/Techno
tekno nyt on yhtä hyvä nimike asialle kuin "rock". kattaa niin hitonmoisen kasan kakkaa ja kukkasia että huh huh. et säkään juge varmaan kaikkea diggaa joka kulkee nimikkeen "soul-musiikki" alla?[/quote:3a7bfb56c3]
Olin juuri postittimassa tota samaa wikipedia-juttua ja etenkin sen ekan kappaleen kahta vikaa lausetta.[/quote:3a7bfb56c3]
Kannattaa lukee siitä muitakin lauseita; kuten jo aiemmin postaamastani artikkelista näet, tekno nimenomaan ei oo sitä Darudea miksi sitä luulet. Moni on tekno-sanan ottanut sellaiseen käyttöön mutta jos mikäli tuntee tarvetta laajentaa tietämystään tältä alalta niin kannattaa lukea vähän aiheesta, tietää sitten mitä haukkua ja mihin ehkä tutustua paremmin...[/quote:3a7bfb56c3]
No eiköhän se tekno-käsite ole jo tullut selväksi. Ei ole Darudea ei. Olen valaistunut jo useampaan kertaan
mut voi se olla myös darudea
mut voi se olla myös darudea
yx ex-duunikaveri sai rytmihärön tanssiessaan Sandstormin tahdissa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
sandstorm on oikeesti mahtava piisi
sandstorm on oikeesti mahtava piisi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hevi just voitti:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1450663&ap=1
Tero saatana, s'olet gay!
En pysty palauttamaan mieleeni miten sandstorm oikein meni. Hienoa
Varikset komentavat
Vahva eri
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
dididididiidididididididiididididii ad nauseam...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mulla on sama selviytymisen kannalta tärkeä defenssi Yön Joutsenlaulun suhteen. Unohdan biisin reaaliajassa sen soidessa. En koskaan muista miten se meni.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d203a301d4="kraakku"]En pysty palauttamaan mieleeni miten sandstorm oikein meni. Hienoa [/quote:d203a301d4]
Mulla on sama selviytymisen kannalta tärkeä defenssi Yön Joutsenlaulun suhteen. Unohdan biisin reaaliajassa sen soidessa. En koskaan muista miten se meni.
Sama "vika"!
Paljastuksissa nämä, mutta minut on kerran raahattu karaokeen Joutsenlaulun alkaessa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
STOP HATIN'!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ylös!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Olen valaistunut jo useampaan kertaan
sama
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
äänestys on kadonnut mut eiköhän tulokset ollu jo selvillä
Molempi parempi
michael monroe:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tekno, koska hevi hajoittaa äänentoiston jo huomattavasti matalemmilla äänenvoimakkuuksilla kuin muu musiikki. Asia selvisi minulle tiedustellessani koulumme vahtimestarilta, miksi koulumme oppilailta on kielletty hevin soittaminen liikuntasalin sukkadiskoissa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho