You are not logged in.
paras tekkno piisi on se pitsa perjantai grandioossa äänestän tekknoo
nikke t-laatua tämä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
paras tekkno piisi on se pitsa perjantai grandioossa äänestän tekknoo
Ripan viestit on nykyää ihan ku se ois koko aja kännisä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tekkkno.
Tekno vai punkki olisikin sitten vaikeampi skaba.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Näistä Tekno. Sehän jo kuulostaa enemmän monimutkaiselta legopaketilta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Näistä Tekno. Sehän jo kuulostaa enemmän monimutkaiselta legopaketilta.
Se on tekkno
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
tekno tietty
Menetetty peli
tekno tietty
Kirjotetaan tekkno
Siis tilanne täl hetkel
Darude 67%
Slayer 32%
[quote:733884cdf1="harry-irene"]Siis tilanne täl hetkel
Darude 67%
Slayer 32%
[/quote:733884cdf1]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c7c2b850c2="harry-irene"]Siis tilanne täl hetkel
Darude 67%
Slayer 32%
[/quote:c7c2b850c2]
Orbital 65%
Ari Koivunen 34%
Menetetty peli
[quote:81e9645233="harry-irene"]Siis tilanne täl hetkel
Darude 67%
Slayer 32%
[/quote:81e9645233]
näin :peuk:
Derrick May 64%
Sabbath (70-75) 35%
"No more mistakes, like the last one."
piripäissään tekno, muuten hevi
Annoin heviille ääneni. Mutten armokorttina, tekknosta ei vaan löydy mitään hyvää, kun taas heviistä löytyy ainakin Sabbath. Mut 999.9.9.99. prosenttia hevistäkin paskaa.
molempi parempi
Annoin heviille ääneni. Mutten armokorttina, tekknosta ei vaan löydy mitään hyvää, kun taas heviistä löytyy ainakin Sabbath. Mut 999.9.9.99. prosenttia hevistäkin paskaa.
homo
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mitä sä oikein kuuntelet?
Enpä kuule tiijä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Äänestin teknoa. Seppo Räty-tyyliin, ihan vaan vittuillakseni.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Äänestin teknoa. Seppo Räty-tyyliin, ihan vaan vittuillakseni.
[quote:339528d24d="Juge"]Annoin heviille ääneni. Mutten armokorttina, tekknosta ei vaan löydy mitään hyvää, kun taas heviistä löytyy ainakin Sabbath. Mut 999.9.9.99. prosenttia hevistäkin paskaa.[/quote:339528d24d]
mitä sä oikein kuuntelet?
Olet siis sitä mieltä, että hevistä löytyy paljonkin hyvää? Antaa tulla. No voi löytyäkin, enhän mä siitä paljon ymmärrä, mutta mitä ymmärrän on se, että useimmiten se on hyvin mustavalkoista ja yksipuolista musiikkia. Ei mitään tasoja tai sävyjä, balladitkin on sitä samaa paskaa. Karkea yleistys tietenkin, mutta silti. Tekno on sen sijaan ihan ala-arvoista paskaa aina ja se ei ole yleistys vaan fakta. Joten valitsin heviin.
Mutta voin olla väärässä ja todennäköisesti olenkin. 30 vuoden päästä mä olen myynyt kaikki nykyiset levyni ja kuuntelen vain heviiä ja tekknoa. Valaistus on tapahtunut. Tällä hetkellä:
[quote:3232478549="silvawhale"][quote:3232478549="Juge"]Annoin heviille ääneni. Mutten armokorttina, tekknosta ei vaan löydy mitään hyvää, kun taas heviistä löytyy ainakin Sabbath. Mut 999.9.9.99. prosenttia hevistäkin paskaa.[/quote:3232478549]
mitä sä oikein kuuntelet? [/quote:3232478549]Olet siis sitä mieltä, että hevistä löytyy paljonkin hyvää? Antaa tulla. No voi löytyäkin, enhän mä siitä paljon ymmärrä, mutta mitä ymmärrän on se, että useimmiten se on hyvin mustavalkoista ja yksipuolista musiikkia. Ei mitään tasoja tai sävyjä, balladitkin on sitä samaa paskaa. Karkea yleistys tietenkin, mutta silti. Tekno on sen sijaan ihan ala-arvoista paskaa, aina ja se ei ole yleistys vaan fakta. Joten valitsin heviin.
Mutta voin olla väärässä ja todennäköisesti olenkin. 30 vuoden päästä mä olen myynyt kaikki nykyiset levyni ja kuuntelen vain heviiä ja tekknoa. Valaistus on tapahtunut. Tällä hetkellä:
Siistiä, että saatiin Rene tännekin asiakeskustelemaan!
Tero saatana, s'olet gay!
Rene??
tekkno johtaa 22 - 13