You are not logged in.
The Crow. En ollu aiemmin nähny. Siinähän tuo meni.
"A repo man's always intense"
Yö Casablancassa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olihan se tyylikäs tai jopa tyylipuhdas, mutta siihenpä se jäi.
vähän sama kyl joo. hiton hienon näkönen elokuva kyllä.
Tykkäsin siitä Tarantinon ohjaamasta kohtauksesta, eli kun päähenkilö sekoaa automatkalla piilottamaan kuolleen poliisin ruumista.
Tykkään niistä sarjakuvista tosi paljon mutta leffasta en :?
Varikset komentavat
Ocean's Twelve tuli just katsottua. Kelpo viihdettä. Ei toki niin hyvä kuin ensimmäinen.
Sin City näytti kivalta, jonkun aikaa. Ja kuten todettua, siihen se sitten jäikin. Ekalla kerralla nukahdin, mutta lainasin uudelleen ihan vaan tsekatakseni, onko hurjan hypen arvoinen. Sarjakuviin perustuvista leffoista esim. eka X-Men kepittää Sin Cityn, joka kertoo kaiken. Sekä leffana, että sarjakuvaversiona aiheestaan. Tai sanotaan, että jos pitäisi nyt jompi kumpi katsoa, X-Men olisi soittimessa aika nopeasti. En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hiroshima Mon Amour. Marguerite Duras
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
X-Men
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Sin City näytti kivalta, jonkun aikaa. Ja kuten todettua, siihen se sitten jäikin. Ekalla kerralla nukahdin, mutta lainasin uudelleen ihan vaan tsekatakseni, onko hurjan hypen arvoinen. Sarjakuviin perustuvista leffoista esim. eka X-Men kepittää Sin Cityn, joka kertoo kaiken. Sekä leffana, että sarjakuvaversiona aiheestaan. Tai sanotaan, että jos pitäisi nyt jompi kumpi katsoa, X-Men olisi soittimessa aika nopeasti. En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
eikähän toi kerro kaiken tarpeellisen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Meen varmaan huomenna kattoon Rottatouillen toistamiseen..
[quote:db8059e375="noiseidea"]Sin City näytti kivalta, jonkun aikaa. Ja kuten todettua, siihen se sitten jäikin. Ekalla kerralla nukahdin, mutta lainasin uudelleen ihan vaan tsekatakseni, onko hurjan hypen arvoinen. Sarjakuviin perustuvista leffoista esim. eka X-Men kepittää Sin Cityn, joka kertoo kaiken. Sekä leffana, että sarjakuvaversiona aiheestaan. Tai sanotaan, että jos pitäisi nyt jompi kumpi katsoa, X-Men olisi soittimessa aika nopeasti. En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
eikähän toi kerro kaiken tarpeellisen.[/quote:db8059e375]
Voihan se olla näinkin. Mutta The Hard Goodbye oli hyvä, ja nyt kun aloin miettiä, niin voi olla, että A Dame to Kill For onkin ainoa sitä seurannut jonka luin, tai osan siitä. Oli niin tylsää, että ei pystynyt. Nämä siis 10+ vuotta sitten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Meen varmaan huomenna kattoon Rottatouillen toistamiseen..
Et se kandee oikeesti mennä katsomaan, vai mitä hä?
The Science of Sleepin katsoin eilen ja viime yönä tuli nähtyä sitten aika ihmeellisiä unia. Kai se sitten jollain alitajuntatasolla vaikutti. Elokuvakin oli hyvä, vaikka en tätä nostaisi sen kummemmalle jalustalle, mutta tajuan kuitenkin miksi jotkut pitävät ESoTSM tai tästä niin paljon.
En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
Voihan se olla näinkin.
jeps. vähän niinku allek. valittaisi et h.potter-leffat on ihan paskoja (kun en siedä kirjanakaan).
[quote:eeb0ec53ef="noiseidea"]En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
eikähän toi kerro kaiken tarpeellisen.[/quote:eeb0ec53ef]
Voihan se olla näinkin.
jeps. vähän niinku allek. valittaisi et h.potter-leffat on ihan paskoja (kun en siedä kirjanakaan).
Opetellaas lukemaan, eli alku oli mun mielestä hyvä. Missään vaiheessa en sanonut niitä paskoiksi? Eikä Spiderman (tai X-Men) todellakaan ole mitään sarjakuvasuosikkeja, mutta kelvolliset leffat niistä saatiin. Opetellaas siis lukemaan. Ja quottaamaan.
[quote:d06f2043be="silvawhale"][quote:d06f2043be="noiseidea"]En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
eikähän toi kerro kaiken tarpeellisen.[/quote:d06f2043be]
Voihan se olla näinkin. [/quote:d06f2043be]
Opetellaas lukemaan, eli alku oli mun mielestä hyvä. Missään vaiheessa en sanonut niitä paskoiksi? Eikä Spiderman (tai X-Men) todellakaan ole mitään sarjakuvasuosikkeja, mutta kelvolliset leffat niistä saatiin. Opetellaas siis lukemaan. Ja quottaamaan.
Just hyvät nää quotet
Tero saatana, s'olet gay!
Mike Leigh'n tyly tv-draama 70-luvulta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
forssto wrote:noiseidea wrote:silvawhale wrote:noiseidea wrote:En ole Sin Citystä sarjakuvana kyllä suuremmin ikinä pitänyt. Meni aika nopeasti hyvän alun jälkeen totaalisen ojaan ja jäi mun osalta siihen.
Voihan se olla näinkin.
Just hyvät nää quotet
kuka sano ja mitä sano?
quotejen perusteella skippaisin tän filmin
kuka sano ja mitä sano?
minun muistikuvissani sin cityssä jo yksistään sen huikea visuaalisuus tekee siitä hyvän leffan, ja kun sisältökin on kumminkin ok, niin
mainittu eka X-men on yllättävänkin hyvä leffa, mutta se on kumminkin aika tavanomainen sarjakuvaan pohjautuva pläjäys, kun mielestäni taas sin cityssä sarjakuvan ja elokuvan suhteessa saavutettiin jotain ihan merkittävää uutta.
en oo leffaa kyllä katsonut sitten elokuvateatterinäytöksen, pitäis ehä katsoa ja toivoa ettei tuu
Menetetty peli
Tähtisumua
Oletko stratum lukenut kirjan? Leffassa De Nirolta loistava suoritus ja Claire oli tietty
Vähän olisin silti kaivannut enemmän, en kyllä osaa sanoa että mitä
Varikset komentavat
[quote:bd4a9a7981="stratum"]Tähtisumua
Oletko stratum lukenut kirjan? Leffassa De Nirolta loistava suoritus ja Claire oli tietty
Vähän olisin silti kaivannut enemmän, en kyllä osaa sanoa että mitä [/quote:bd4a9a7981]
En o lukenu. Claire oli kyllä enkä osannut kaivata oikein mitään. Sille Fast Show -tyypille vuohena tuli repsähdeltyä.
Sille Fast Show -tyypille vuohena tuli repsähdeltyä.
JÅÅÅ
Varikset komentavat
the elephant man
Toi Pyrstötähti vai mikä tuli Teemalta. Mainio satu, mut kauheen surullinen lopux.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Toi Pyrstötähti vai mikä tuli Teemalta. Mainio satu, mut kauheen surullinen lopux.
perustuko korennon blogiin eiq
[quote:fa00795ad0="Jean-Babtiste"]Toi Pyrstötähti vai mikä tuli Teemalta. Mainio satu, mut kauheen surullinen lopux.
perustuko korennon blogiin eiq [/quote:fa00795ad0]
Ainakin kuvaus täsmää.
Tero saatana, s'olet gay!