You are not logged in.
Tänän aamun t7ul just PR soiteettua läpi. Mahtagvaa musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Purple Rain valittu maailman kaikkien aikojen parhaaksi soundtrack-musiikkikokonaisuudeksi.
http://news.yahoo.com/s/nm/20071024/lf_ … dtracks_dc
No luonnollisesti.
Mun tennismailan merkki on Prince
Mun tennismailan merkki on Prince
Oi! Paljolla myyt!!?:D
Onko ollut muuten puhetta Purple Rain -DVD:n ekstrojen I Would Die 4 U/Baby I'm a Star -jameista? Yksi parhaista live-pätkistä mitä olen nähnyt!!
Menetetty peli
[quote:83aba0c86d="Juge"]Purple Rain valittu maailman kaikkien aikojen parhaaksi soundtrack-musiikkikokonaisuudeksi.
http://news.yahoo.com/s/nm/20071024/lf_ … dtracks_dc
No luonnollisesti.[/quote:83aba0c86d]Tennismailan kokoinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d5192367d3="Junkieman"]Löysin kuvan PrivateJoysta ja sen uudesta tatskasta:
Oikein hulinax pistänyt.[/quote:d5192367d3]
nyt kun vielä näkyis..
Menetetty peli
[quote:7fc80426dc="PrivateJoy"][quote:7fc80426dc="Junkieman"]Löysin kuvan PrivateJoysta ja sen uudesta tatskasta:
Oikein hulinax pistänyt.[/quote:7fc80426dc]
nyt kun vielä näkyis..[/quote:7fc80426dc]
Sulla on joku kakka kone, mulla ainakin näkyy.
[quote:624c3facc2="Junkieman"]Sulla on joku kakka kone, mulla ainakin näkyy.
http://kalleboo.mirror.waffleimages.com … faf929.jpg[/quote:624c3facc2]
Forbidden
You don't have permission to access /files/fc/fc34fe998aa934448dd1d29e1451e4292efaf929.jpg on this server.
no ei näy, etkä osannut linkittääkään..
Menetetty peli
Menetetty peli
Käykää äänestämässä Pariisia seuraavaksi keikkakaupungiksi.
http://www.3121.com/blog/
Menetetty peli
Äänestin.
Prince = kuspo!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eihän näistä Princen ulkomusiikillisista sekoiluista ole ottanut selvää enää puoleentoista vuosikymmeneen. Mitä helvettiä sekin oli, että ensin jaetaan 3 miljoonaa levyä lehden mukana ja sitten ollaan vihaisia Youtubessa olevista omista musiikkivideoista? Ristiriita? Mutta eihän noilla ole paskaakaan väliä, kun musiikki on nerokasta.
ylex:llä tulee joku prince-systeemi just.
Menetetty peli
ylex:llä tulee joku prince-systeemi just.
Piru, avasin vasta kun ilmotit. Mitä muita biisejä sieltä tuli kuin The Most Beautiful Girl in the World, Cinnamon Girl, Guitar, livenä Te Amo Corazo ja Fury sekä Tom Jonesin versio Kissista ja Sinéadin esittämänä Nothing Compares 2 U? Oli kuulemma kaksituntinen show! Lopussa hämäs se kun juontaja sano, että uusi albumi Planet Earth on tulossa ja uusi sinkku on vasta ulkona. Eiköhän se levy tullut jo.. Räikeä moga.
[quote:7f29af7d30="PrivateJoy"]ylex:llä tulee joku prince-systeemi just. [/quote:7f29af7d30]
Piru, avasin vasta kun ilmotit. Mitä muita biisejä sieltä tuli kuin The Most Beautiful Girl in the World, Cinnamon Girl, Guitar, livenä Te Amo Corazo ja Fury sekä Tom Jonesin versio Kissista ja Sinéadin esittämänä Nothing Compares 2 U? Oli kuulemma kaksituntinen show! Lopussa hämäs se kun juontaja sano, että uusi albumi Planet Earth on tulossa ja uusi sinkku on vasta ulkona. Eiköhän se levy tullut jo.. Räikeä moga.
olikohan tuo uusinta siitä mitä itse kuuntelin joskus alkusyksystä?
[quote:f26969879a="Juge"][quote:f26969879a="PrivateJoy"]ylex:llä tulee joku prince-systeemi just. [/quote:f26969879a]
Piru, avasin vasta kun ilmotit. Mitä muita biisejä sieltä tuli kuin The Most Beautiful Girl in the World, Cinnamon Girl, Guitar, livenä Te Amo Corazo ja Fury sekä Tom Jonesin versio Kissista ja Sinéadin esittämänä Nothing Compares 2 U? Oli kuulemma kaksituntinen show! Lopussa hämäs se kun juontaja sano, että uusi albumi Planet Earth on tulossa ja uusi sinkku on vasta ulkona. Eiköhän se levy tullut jo.. Räikeä moga.[/quote:f26969879a]
olikohan tuo uusinta siitä mitä itse kuuntelin joskus alkusyksystä?
joo, uusinta oli ainakin, mutta oisin veikannut että kauempaa juurikin tuon Planet Earth -jutun vuoksi.
itsekin kuulin vain TMBGITW edeltääneestä Sexy M.F:stä asti. ois ollut kyllä hauska kuulla kyllä kokonaan. tuohonkin mahtui toki yksi asiavirhe , mutta ei soo niin nökistä..
keikkahuhujen mukaan Prince soittaisi Pariisin "Le palais omnisports de Paris-Bercy"llä 6-8 tammikuuta. kolme keikkaa. liput 100-125
Menetetty peli
tässä on vielä tää sunnuntainen setti, jos jotain sattuu kiinnostaan.
http://areena.yle.fi/toista?id=907045
Menetetty peli
Kuuntelin läpi, hyvä rundi oli! Muutaman biisin olisi voinut ehkä vaihtaa, soittaa vähemmän covereita ja Princestä vaikutteita ottaneiden/Princeen vaikuttaneiden biisejä. Tilalle pari suurinta klassikkoa, mitä jäi kuulematta ja ois ollu täydellinen. Kaikenkaikkiaan kuitenkin hyvä show, hyvää juttua ja loistavia biisejä!
Ostin eilen Black Album -bootleg-lp:n. Hemmetin hyvä. Enempää en kommentoi, koska olen niin väsynyt...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ostin eilen Black Album -bootleg-lp:n. Hemmetin hyvä. Enempää en kommentoi, koska olen niin väsynyt...
Mistäs sä sen ostit? Itselläni ei ole osunut kohdalle.
[quote:6853335f05="ex-kolja"]Ostin eilen Black Album -bootleg-lp:n. Hemmetin hyvä. Enempää en kommentoi, koska olen niin väsynyt...[/quote:6853335f05]
Mistäs sä sen ostit? Itselläni ei ole osunut kohdalle.
Äx:n myyjä oli tuonut "minulle" tuon Tukholmasta... Soundit ei ihan parhaat, mutta levy on kyllä kova.
^OK. Onko When U R in Love Black Albumilla samanlaisena versiona kuin Lovesexylla? Itte en oo kuullu tota levyä ollenkaan..
^OK. Onko When U R in Love Black Albumilla samanlaisena versiona kuin Lovesexylla? Itte en oo kuullu tota levyä ollenkaan..
Hmm. Ei? Soundit on niin huonot, etten nyt mene vannomaan...
Jostain luin, että sitä ois jotenkin sanotettu/sovitettu uudelleen Lovesexya varten.. Tiiä sitten.
Mitä mieltä täällä muuten ollaan Lovesexysta? Se tuntuu herättävän monenlaisia fiiliksiä fanienkin keskuudessa. Mä laskisin sen Princen kultakauden (joka alkaa Dirty Mindista) viimeiseksi levyksi. Sillä on hienoja, kepeitä, tunnelmallisia popbiisejä, ehkä Princen popahtavinta matskua noin yleisesti. Ei se Sign O' the Timesin tai Purple Rainin veroinen mestariteos ole, mutta peittoaa allekirjoittaneen mielestä esim. Around the World in a Day:n. Hieno kiekko.