You are not logged in.
Kuten DirtyBlueGene asian Animal Collective-lirpakkeessa ilmaisi:
[quote:97c4885357]...mutta Lookaftering sen sijaan singahti oitis tämän vuoden top vitoseen. 35 vuoden levytystaukoa ei välttämättä edes huomaa! Kaunista, kaunista musiikkia.[/quote:97c4885357]
Sinne tosiaan singahti. Ja ihan yhtä ajattomalta tuo levy kuulostaa kuin Just Another Diamond Day, joka on edelleen omasta mielestä yksi parhaista levyistä ikinä.
Sitä jo luuli ettei tällaisia levyjä enää tehtäisi.
vois ottaa kuunteluun, eli ehkä jopa hankkia. joko tätä saa oikeasti, vai vaan matrixista?
ei mulla muuta. spåm vaan.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taitaa vaan taikatakataskusta saada tällä hetkellä, release date 17 October 2005.
Pistetään nyt kuvaa ja muutakin tietoa samalla jottei ihan nollainformaatioksi mene!
päivää ennen animal collectivea! slaavio
[quote:55ff77509c="babatron"]Ja ihan yhtä ajattomalta tuo levy kuulostaa kuin Just Another Diamond Day, joka on edelleen omasta mielestä yksi parhaista levyistä ikinä.
Sitä jo luuli ettei tällaisia levyjä enää tehtäisi.[/quote:55ff77509c]
Niinpå. Ihan Diamond Dayn tasolle tuo uutukainen ei yllä, mutta ani harva levy noin ylipäätäänkin yltää.
This must be what jail / I will scratch
...ja etsinyt Donovania.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
donovanille oma topicci! hankin just ne neljä remasteria.
tervetuloa foorumille, kulkiya!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
haastattelu:
http://pitchforkmedia.com/interviews/b/ … vashti-05/
ja uusi levy on aivan mahtava! mut onks se vähän anki lindqvistin näköinen... no ei kai se mitn.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:347b846485="psychocandy"]ja uusi levy on aivan mahtava![/quote:347b846485]
Jep. Ekaa kertaa nyt kuuntelussa NYT-liitteen arvostelun innoittamana. En tietysti tota debyyttiä ole kuullut, mutta katellaan jos se jostain kävelis vastaan.
hienoa, tuon sentään talvio uskalsi laittaa lehteen kun kuulemma samara lubelski ei olis ollut tarpeeksi merkittävää lehteen painettavaksi jos oikein ymmärsin. 5 tähteä, ja kerrankin ihan syystä.
kuulemma samara lubelski ei olis ollut tarpeeksi merkittävää lehteen painettavaksi jos oikein ymmärsin.
En oikeen tajuu?! Mut ihan sama...
Pitäis ehkä tätä kuunnella joskus. Vinyyli pomppii silmille joka paikassa. Monesti oon meinannut ostaa ihan sokkona. hmmm.
[quote:5b5bdf4487]Kaunista, kaunista musiikkia.[/quote:5b5bdf4487]
Ainoa lause, jonka Jonna Tervomaa osaa sanoa radio-ohjelmassa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:65cb05a491="psychocandy"] kuulemma samara lubelski ei olis ollut tarpeeksi merkittävää lehteen painettavaksi jos oikein ymmärsin.[/quote:65cb05a491]
En oikeen tajuu?! Mut ihan sama...
niin joku vaan sano jotain tollasta ooooo-listalla että talvio tykkäs kyllä samaran levyistä mutta että olis lehteen liian marginaalista. en sitten tiedä käsitinkö väärin mutta keikka-arvostelu kuitenkin oli tän aamun hesarissa.
mut jos vashtista sananen, eli ilman muuta kannattaa hankkia!
[quote:25cf135550="psychocandy"]en sitten tiedä käsitinkö väärin mutta keikka-arvostelu kuitenkin oli tän aamun hesarissa.
mut jos vashtista sananen, eli ilman muuta kannattaa hankkia![/quote:25cf135550]
Jep, keikka-arvio oli! Mutta herra Talvion kirjoituksen taso ei harmikseni päässyt yllättämään.
Kuuntelin Vashtin lintulevyn kerran läpi ja erittäin kiinnostavalta kuulosti.
edit: Onkin pupulevy. Oon aina kattonu, että siinä on lintu
Jep, keikka-arvio oli! Mutta herra Talvion kirjoituksen taso ei harmikseni päässyt yllättämään.
joo mutta ihan kiva että mainitsi kaikki esiintyjät silti.
Onkin pupulevy. Oon aina kattonu, että siinä on lintu
pupuankka?
[quote:0bf194c5e4="leposi"]Onkin pupulevy. Oon aina kattonu, että siinä on lintu [/quote:0bf194c5e4]
pupuankka?
Se!
tais tulla lähdön paikka...vashti ATP:ssä toukokuussa
Tätä topikkia lukevia tilastonikkareita ilahduttanee tieto, että äänestin Vashtia vuoden ulkomaiseksi artistiksi Runpan pollissa
haastattelu:
http://www.popmatters.com/music/intervi … 0404.shtml
videon tynkää:
http://fat-cat.co.uk/fatcat/mediaItem.php?id=40
Disc 1 (Early Singles + Demos):
1. Some Things Just Stick in Your Mind
2. I Want to Be Alone
3. Train Song
4. Love Song
5. Winter Is Blue
6. Coldest Night of the Year
7. I'd Like to Walk Around in Your Mind
8. Winter Is Blue (Demo)
9. Girl's Song in Winter
10. If in Winter (100 Lovers)
11. Wishwanderer (Demo)
12. Don't Believe
13. 17 Pink Sugar Elephants
Disc 2 (1964 Demo):
1. Autumn Leaves
2. Leave Me
3. If in Winter (100 Lovers)
4. How Do I Know
5. Find My Heart Again
6. Go Before the Dawn
7. Girl's Song in Winter
8. I Don't Know What Love Is
9. Don't Believe What They Say
10. Love You Now
11. I Know
12. Someday
http://singersong.homestead.com/reissue … anchor_167
tämähän on pakko saada!
Joo, näin Skotlannissa keikan neljä vikaa biisiä. Vashti lauloi yhden noista vanhoista biiseistä. Oli tosi hyvä. Kertoi vaan, että siskoveliserkkutms. oli löytänyt jotain vanhoja lauluja jostain. Noi on sitten varmaan niitä. Vituttaa kyllä suunnattomasta, että missasin koko keikan, koska ne neljä vikaa biisiä oli niin hienoja. Täti vaan hihitti lavalla kuin joku pieni tyttönen. Niin, jonku typerän aikataulumuutoksen takia en nähnyt kuin lopun. Harmittaa. Annoin palautetta festarijärjestäjille, että vois vähän paremmin informoida tuollaisista asioista.
luin tätä topiccia ja onko missään kukaan puhunut perusasioita, eli että 'just another diamond day' on paitsi kaunein levy ikinä, myös yksi ihan parhaista. tämän olen varmaan toisaallakin sanonut, mutta on kolme 70-luvun alun "psykefolkki"-levyä jotka on olleet mulle varsinaisia tajunnanräjäyttäjiä, ja diamond day on yksi niistä. ne 2 muuta on toki comus "first utterance" sekä the wicker man soundtrakki.
luin tätä topiccia ja onko missään kukaan puhunut perusasioita, eli että 'just another diamond day' on paitsi kaunein levy ikinä, myös yksi ihan parhaista. tämän olen varmaan toisaallakin sanonut, mutta on kolme 70-luvun alun "psykefolkki"-levyä jotka on olleet mulle varsinaisia tajunnanräjäyttäjiä, ja diamond day on yksi niistä. ne 2 muuta on toki comus "first utterance" sekä the wicker man soundtrakki.
Karapulassa nämä. Parantaa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
'just another diamond day' on paitsi kaunein levy ikinä, myös yksi ihan parhaista.
vien sanat suustasi. ei voi kyllästyä tohon.
smaa
samaa myös
Panin "sen" soittimeen pitkästä aikaa
Pitäis varmaan kuulla joskus -späm
Smaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.