You are not logged in.
ei tainnu olla viä topiccii? varhaiset hitit on NIIN parhuutta! vince clarke muutenkin nero. laitetaanko yazoolle oma topicci?
tosin viimeaikojen tekemiset jäänyt seuraamatta, ja luultavasti hyvä niin.
[quote:799575f380="psykokarkki"]ei tainnu olla viä topiccii? varhaiset hitit on NIIN parhuutta! vince clarke muutenkin nero. laitetaanko yazoolle oma topicci?
tosin viimeaikojen tekemiset jäänyt seuraamatta, ja luultavasti hyvä niin.[/quote:799575f380]
viimeiset muistikuvat täällä i say i say i say-levystä joka on ainakin vielä ihan parhautta.
chorus-levy rulettaa kans. niin paljon hittejä et kuulostaa best of-kokikselta..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Andy Bell
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Erasuren sinkut on ehkä yleisimpiä äänitteitä mitä tulee vastaa divareiden singlelaatikoissa. Ei mulla muuta.
Sent from my iPhone 16
Erasuren sinkut on ehkä yleisimpiä äänitteitä mitä tulee vastaa divareiden singlelaatikoissa. Ei mulla muuta.
johtunee siitä et niitä on ollu muten varastomyynnin seurauksena niin suhteettomasti anttilan alelaareissa...
Victim of Love
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Chains of Love
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
chorus-levy rulettaa kans. niin paljon hittejä et kuulostaa best of-kokikselta..
tähän kyllä smaa.
sain pari viikkoa sitten ostettua kyseisen teoksen ja kyllähän siinä on hittejä ja kunnon hytkytys-musiikkia vaikka muille jakaa. Kuulostaa ihanan teennäiseltä nuo synalinjat ja soundit mutta silti levy on täynnä loistavan pirteää ja hymyilevää menoa.
Love To Hate You:n whoo-o-otteluille
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Helvetin kova. Kaikki levyt Chorukseen asti pitäis hankkia. Suosittelen uudemmista Nightbirdiä, joka on parasta Erasurea sitten Choruksen. Biisikynäkin kävi tavallista terävämmin Andy Bellin kirjoittaessa aidsistaan. Etenkin neljän biisin viimeisen biisin kimara on todella kova. Sweet Surrenderin päättäväisyys on koskettavaa.
i'll play my la la shit for you anytime
"The ultimate gay wet t-shirt-song"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
http://www.youtube.com/watch?v=RCvT9xf_Yuo
Yläasteella tuli poikaporukassa kuunneltua tätä kappaletta tosi paljon. Yhä parasta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:4fed4d4e11="ginipoika"]http://www.youtube.com/watch?v=RCvT9xf_Yuo
Yläasteella tuli poikaporukassa kuunneltua tätä kappaletta tosi paljon. Yhä parasta.
[/quote:4fed4d4e11]
salaa tykkäsin tuosta silloin kans, mutta nyt vuosien jälkeen oli kyllä kevyt pettymys, muistin että ois ollut jotenkin värisyttävempi tuo kertsi
Menetetty peli
muistin että ois ollut jotenkin värisyttävempi tuo kertsi
täh? parasta koskaan tämä!
[quote:b17c4bcc83="PrivateJoy"]muistin että ois ollut jotenkin värisyttävempi tuo kertsi
täh? parasta koskaan tämä![/quote:b17c4bcc83]
Toki näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:rakkaus::håmå:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
niin siis onhan se mahtis yhäkin. odotin ehkä vaan samanlaista tunnetta kuin joskus silloin, mutta sitä ei tullut
Menetetty peli
Mä en taia tietää näiltä ku sen uuuuuuh Sometimes -biisin, joka on ihan jees. Mul on se yhel kasettikokoelmalla, joka maksoi markan (!) Anttilassa. Siitä lähti mun kasarisynapopinnostus, joskus 1997.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mä en taia tietää näiltä ku sen uuuuuuh Sometimes -biisin, joka on ihan jees. Mul on se yhel kasettikokoelmalla, joka maksoi markan (!) Anttilassa. Siitä lähti mun kasarisynapopinnostus, joskus 1997.
taitaa olla mixtapen paikka...
Kylhän mä nyt ton tiesin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ai katos, Sometimesin videokin oli jo tuolla
Mut toi Always ei kyllä kuulostanu tutulta, olenko homo
sometimes on kyl paras
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
nuuuuuuuuuuuuh sometimes
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mut toi Always ei kyllä kuulostanu tutulta, olenko homo
uuh, nyt on kyllä sen mixtapen paikka.
Leuhkitaan nyt vielä, että Barcelonan levydivarista tarttui mukaan 3x Ultravox ja 3x Erasure-LP:t, just ne kun olin halunnutkin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Leuhkitaan nyt vielä, että Barcelonan levydivarista tarttui mukaan 3x Ultravox ja 3x Erasure-LP:t, just ne kun olin halunnutkin.
detaljit ostoxxia-topicciin kiitos.
mulla on vaan erasuren 2 ekaa, pitäis varmaan siitä eteenpäinkin joskus ostella enpä kuule tiijä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
En ikinä jaksa mitään ostoksia-topikkia edes avata, mutta Ultravoxilta Quartet, Systems of Romance ja Rage in Eden. Ha! Ha! Ha! ja muutama muu jäivät hyllyyn. Erasurelta ne kolme ekaa.