You are not logged in.
Reiska vetää pete doherty -imperrssöneissönii, me muut vedetään bisoofshooffenii ja suunnitellaan seuraavan sue-lehden kantta.
Perjantaina Ville Valon spoken word iltakymmeneltä, jonka jälkeen vapaamuotoista skenetystä, jatkot ja etkot Ilveksessä.
Sunnuntaina seminaari "Ovatko niittivyöt vielä in? NO TOTTA VITUSSA" - semmarin vetäjänä joku CMXn entinen roudari.
Ensi viikko on Joensuu-viikko! Joensuu Rock City -teemalla juodaan olutta ja kuunnellaan Joensuulaista rokkia ja kerrotaan Joensuusta kokemuksia kun siellä on aina niin rock meininki. Ilman goatee-partaa 5e sisään joka ilta.
JALLUSHOTIT 4!!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuulostaa vitun hyvältä. im in!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olin Loosessa keskiviikkona kännäämässä. Enpä ole käynyt muutamaan vuoteen siellä. Siel olis kiva istuu yksin.
Olin Loosessa tiistaina Disgrace-keikalla. Käyn siellä pari kertaa vuodessa. Kantikset hehkuttivat vieläkin, miten Iggy istui kaks minuuttii baaritiskin ääressä, mut joutu sit jättään tuopinkin kesken ja lähtemään pois, koska ympärillä tungeksi hetkessä viiskytä selälletaputtelijaa. Ehti kuitenkin laittaa nimmarin seinän jättikokoiseen Stooges-tauluun. Joka on valaistu niin tehokkaasti, että bändien keikoilla laulaja on aina pimeessä, mut taulu näkyy kauas.
aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm
Viimeksi kun kävin niin siellä soi kolme tuntia pitkä Kingston Wall-biisi. Oli pakko lähteä vittuun.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viimeksi kun kävin niin siellä soi kolme tuntia pitkä Kingston Wall-biisi. Oli pakko lähteä vittuun.
jokos nyt tolle suomen pinkloirille topikki?
[quote:79d7ee4a6a="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:79d7ee4a6a]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:07c4b56fa7="noiseidea"][quote:07c4b56fa7="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:07c4b56fa7]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.[/quote:07c4b56fa7]
Oon luullut, että heinishehkutukset kuuluu lähinnä pinkkarilaisten keskuudessa, siellä kun ei pahemmin muuta väkeä taida käydä hehe.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e0000ac86b="hrmunoita"][quote:e0000ac86b="noiseidea"][quote:e0000ac86b="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:e0000ac86b]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.[/quote:e0000ac86b]
Oon luullut, että heinishehkutukset kuuluu lähinnä pinkkarilaisten keskuudessa, siellä kun ei pahemmin muuta väkeä taida käydä hehe.[/quote:e0000ac86b]
Ketäs ne?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:24e4374197="noiseidea"][quote:24e4374197="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:24e4374197]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.[/quote:24e4374197]
toi on itse asiassa molempien baarien paras puoli. nyt kun käydään vielä ulviksen kanssa varastamassa jukeboxista ne blingston fall-levyt ja heitetään ne töölönlahteen niin heiniksestähän tulee ihan kiva kuppila.
[quote:5ace5badeb="noiseidea"][quote:5ace5badeb="hrmunoita"][quote:5ace5badeb="noiseidea"][quote:5ace5badeb="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:5ace5badeb]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.[/quote:5ace5badeb]
Oon luullut, että heinishehkutukset kuuluu lähinnä pinkkarilaisten keskuudessa, siellä kun ei pahemmin muuta väkeä taida käydä hehe.[/quote:5ace5badeb]
Ketäs ne?[/quote:5ace5badeb]
Tylsiä alkoholisoituneita graafikoita yms. Pingstate.nu
[quote:ab611889c2="silvawhale"][quote:ab611889c2="noiseidea"][quote:ab611889c2="silvawhale"]aina kun käyn loosessa niin siellä on paljon miellyttävämpää kuin oletan. ei oo silti mitään lempipaikkaa tullut.
heinähattuhehkutus on ihan yhtä turhaa-spøm[/quote:ab611889c2]
Heinähattu on ihan ok baari, en mä tiedä mitä hehkutettavaa siinä on. Tai se on itse asiassa ihan kiva nyt kun kaikki rokut on Loosessa, ja Heinikseen mahtuu usein porukalla.[/quote:ab611889c2]
toi on itse asiassa molempien baarien paras puoli. nyt kun käydään vielä ulviksen kanssa varastamassa jukeboxista ne blingston fall-levyt ja heitetään ne töölönlahteen niin heiniksestähän tulee ihan kiva kuppila.[/quote:ab611889c2]
Kunhan annatte Ministryn vaan olla, niin ihan sama mulle.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kertokaas nyt joku minkä takia rokut pisti Heiniksen boikottiin, kun mulle ei ikinä oo valjennu tämä mysteeri.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:719cb7f061="Pilke"]Kertokaas nyt joku minkä takia rokut pisti Heiniksen boikottiin, kun mulle ei ikinä oo valjennu tämä mysteeri.
*[/quote:719cb7f061]
eiks ne siis menny looseen?
Loosen omistaa Hamelnin Pillirokupiipari...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a6af6c97b8="silvawhale"][quote:a6af6c97b8="Pilke"]Kertokaas nyt joku minkä takia rokut pisti Heiniksen boikottiin, kun mulle ei ikinä oo valjennu tämä mysteeri.
*[/quote:a6af6c97b8]
eiks ne siis menny looseen?[/quote:a6af6c97b8]
Mmä siitä tiijä, mut joku periaatteelinen syy siihen boikottiin oli.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joo, olihan se tosiaan "periaatteellinen" ja liittyi paikan omistajien ja työntekijöiden välisiin kärhämiin, mutta taisipa myöhemmin paljastua, että boikottiaktivistejakin oli viilattu linssiin...
Kapteeni Vittu saattaisi osata kertoa tarkemmin?
joku vintage-fleimari-flaijeri varmaan peittyi 5mm jonku damn seagulls-tarran alle...
Tai jonkun ketjuperseen ketju jäi jumiin tuoliin ja siivojat eivät suostuneet sitä irroittamaan, josta johtuen Kallion katuroku nääntyi nälkään ja muumioitui paikalleen. Kun muut ketjuperseet näin joutuivat ikäänkuin kasvokkain oman kuolevaisuutensa kanssa ja tajusivat miten häviäväistä on maallinen skenejulkisuus, heille tuli kollektiivisesti niin rankka eksistentialistinen tenkkapoo että ainoa tapa siitä selvitä oli yrittää unohtaa koko juttu vetämällä kestolärvät uudessa ympäristössä.
Ja kuollut rokkari on vieläkin muumiona istuimessaan. Rahat lompakosta ovat aikaa sitten menneet parempiin kurkkuihin.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ketjuperseet = kestolärvät?
Kantikset hehkuttivat vieläkin, miten Iggy istui kaks minuuttii baaritiskin ääressä,
Ai kantikset hehkutti? No ehkä minua on monia joo kun sen sulle kerroin kun sitä valoa ihmettelit. Etkä paskoilta rilleistäs edes erottanu sitä nimmaria
Kapteeni Vittu saattaisi osata kertoa tarkemmin?
Viisas mies pitää huolen omista asioistaan.
Tosin kaikki turistit ja kitisijät voi edelleen pysyä jossain vitun kolassa ja ilosissa kampeloissa itkemässä miten heiniksessä ja loosessa on niin paskaa.
Yh... Kola
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:628a0bf5f9="harry-irene"]Kantikset hehkuttivat vieläkin, miten Iggy istui kaks minuuttii baaritiskin ääressä,
Ai kantikset hehkutti? No ehkä minua on monia joo kun sen sulle kerroin kun sitä valoa ihmettelit. Etkä paskoilta rilleistäs edes erottanu sitä nimmaria [/quote:628a0bf5f9]
Kerkeskö kukaan kantiksista kokeilee igin äbsei?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!