You are not logged in.
[quote:d5e2d5204f="Feggy"][quote:d5e2d5204f="silvawhale"]
itse tungin täyteen. harvemmin niitä vetoketjuja tulee muutenkaan rimpuiltua kiinni.[/quote:d5e2d5204f]
En kyllä jaksais tuollaisen kanssa taiteilla dj-hommissa, vaikka tiedän kyllä, että jotkut niin tekee.[/quote:d5e2d5204f]
no mä hoidan (harvat ja valitut) dj-hommat yleensä läjällä SAW-sinkkuja, mp3-soittimella ja kännissä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oon jo melkein puolivälissä. seitsemäs hylly neljästätoista lähti just käyntiin. Olen M-kirjaimessa. Tää projekti ei valmistu IKINÄ.
Edelleen M-kirjaimessa. Menossa "Mo"-kohdassa, joka aika vakavan Morrissey- ja Van Morrison -keskittymän takia tuntuu aika loputtomalta. yhdeksännellä hyllyllä ollaan vissiin menossa...
Tero saatana, s'olet gay!
skivsamling on ollut kohta vuoden alhaalla. Alkaa usko hiipua. Mutta mikä tilalle? Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Ajattelin ens viikolla ihan tekstinkäsittelyohjelmaa
Sama se onko levyt jossain netissä, mutta joku lista olisi kiva.
skivsamling on ollut kohta vuoden alhaalla. Alkaa usko hiipua. Mutta mikä tilalle? Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Tää kelpas ainakin tarkastaja Miettiselle:
http://www.collectorz.com/music/?from=g … Xgod3hg9tQ
Ite käytin yhteen erikoislistaan Microsoftin Accessia.
No on mulla parikin levylistaa, toinen netissä ihan html:ää ja toinen taulukkolaskentaohjelmassa. Mutta skivsamling oli niin kiva, sinne sai pistää lisätietoa levystä linkin alle jne. eli se oli nikkarointitarkoituksiin oikeastaan paras.
kohta vuoden lojuneet noi levyt tossa lattialla banaanilaatikossa ja sen ympärillä. mutta minkäs teet jne...
Menin sitten ja rekisteröidyin pop.nu:hun. Bongasinkin jo bormanin sieltä. Hirveä homma vaan lisätä levyt tuonne mutta jos silleen pikku hiljaa tekisi homman. Vaikuttaa oikeastan vielä monipuolisemmalta kuin skivsamling. Kataloginumeroita en sentään taida jaksaa listata ja labelinkin kanssa on vähän niin ja näin, varsinkin kun niistä on joidenkin levyjen kohdalla tosi vaikea saada mitään selvää.
Bongasinkin jo bormanin sieltä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:baefe0260a="pop.nu"]# If the artist is a solo artist with one (or more) surname(s), enter the name as it is normally spelled, for example "Neil Young".
# If a band name starts with "The", please leave this word out. Enter only "Clash" not "The Clash" or "Clash, The".[/quote:baefe0260a]
Vitun natsit. Joo, jätän
[quote:168fb33d71="stratum"][quote:168fb33d71="pop.nu"]# If the artist is a solo artist with one (or more) surname(s), enter the name as it is normally spelled, for example "Neil Young".
# If a band name starts with "The", please leave this word out. Enter only "Clash" not "The Clash" or "Clash, The".[/quote:168fb33d71]
Vitun natsit. Joo, jätän [/quote:168fb33d71]
Niin joo, unohdin mainita että lopetin pop.nu-päivitykset joskus alkuvuodesta, kun yhden sivun lataamisessa kesti monta minuuttia.
Fiilis/genrejärjestys on paras.
Tarvis sitten vissin ostaa uus cd-hylly, onkos kellään ideoita? Tarvis kyllä myös kirjahyllyn, mutta toisaalta ois kiva pitää levyt silti omassaan.
Kapasiteettia tarvis sellaselle tuhannelle cd:lle varmaankin..
Menetetty peli
ois sama homma eessä ku edellinen Ikean hylly alkaa olee täys jos noi kaikki levyt mitkä omistan joskus siel olis yhtä aikaa..
Levyhyllyni on virtuaalinen. Ostan kaksi levyä viikossa, ja ostokseni määrää laatimani algoritmi joka tarkastaa levyarvostelut ennalta määritellyiltä nettisivustoilta ja tilaa parhaat. Minulla on parikymmentä erilaista kriteeriä ostamani levyn tarkoitusperiä varten, joiden perusteella algoritmi osaa hakea tietynlaisia levyjä ettei kokoelmani täyty vain yhdenlaisesta musiikista.
Saatuani levyn, avaan pakkauksen tarkasti varjellulla menetelmälläni, rippaan levyn pölyttömässä huoneessani high end referenssilaitteistolla häviöttömään muotoon levyjärjestelmälleni joka varmuuskopioi itseään jatkuvasti hajautetulle levyjärjestelmälle jonka master volume sijaitsee toisella puolella kaupunkia kassakaapissa. Kokoelmani toimii sekä langattomana että internetin kautta käytettynä. Tämän toimenpiteen jälkeen myyn levyn, mikäli webissä tulevaisuuden suhdanteita haisteleva hämähäkkiohjelmani ei ennusta levyn arvon nousevan. Vastaavat hämähäkkikoodit myös ennakoivat levyjä ostettavakseni sijoitusmielessä. Näitä harvemmin kuuntelen ollenkaan. Usein saan palautettua levyn myyjälle, mutta minulla on myös hyvä verkosto myymiseen, niin etten häviä juuri ollenkaan tässä toimenpiteessä.
Ripatuille levyille teen automatisoidusti taajuuskorjailut ja pienet "remaster"-viilaukset optimoiden ne käyttöön ipodissani (eri tiedostot lenkkeilyä, autoilua ja bussimatkoja varten!), ydinsukellusveneessä, olohuoneeni laadukkaassa surround-teatterissa, makuuhuoneeni jämerässä stereolaitteistossa, anu hälvän makuuhuoneen philips-kelloradiossa sekä "yleiseen käyttöön" (vältettävää).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
minulla on levyhylly, se on ruskea.
ja jos totta puhutaan niin "niitä" on kaksi
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
ja jos valehdellaan niin niitä on tuhansia ellei jopa satoja
[quote:9f092f8e49="stratum"]Bongasinkin jo bormanin sieltä. [/quote:9f092f8e49]
onx tää se j. arjalainen mjtaah?
[quote:11a2a46b77="forssto"]Oon jo melkein puolivälissä. seitsemäs hylly neljästätoista lähti just käyntiin. Olen M-kirjaimessa. Tää projekti ei valmistu IKINÄ.[/quote:11a2a46b77]
Edelleen M-kirjaimessa. Menossa "Mo"-kohdassa, joka aika vakavan Morrissey- ja Van Morrison -keskittymän takia tuntuu aika loputtomalta. yhdeksännellä hyllyllä ollaan vissiin menossa...
Mjoo, aika heikosti ottaa. Olen taas hieman kiristänyt tahtia, mutta Q:ssa vasta mennään ja R häämöttää. Taitaa neljä hyllyllistä, eli n. 400 levyä vielä odotella rippaajaa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4e7255c073="forssto"][quote:4e7255c073="forssto"]Oon jo melkein puolivälissä. seitsemäs hylly neljästätoista lähti just käyntiin. Olen M-kirjaimessa. Tää projekti ei valmistu IKINÄ.[/quote:4e7255c073]
Edelleen M-kirjaimessa. Menossa "Mo"-kohdassa, joka aika vakavan Morrissey- ja Van Morrison -keskittymän takia tuntuu aika loputtomalta. yhdeksännellä hyllyllä ollaan vissiin menossa...[/quote:4e7255c073]
Mjoo, aika heikosti ottaa. Olen taas hieman kiristänyt tahtia, mutta Q:ssa vasta mennään ja R häämöttää. Taitaa neljä hyllyllistä, eli n. 400 levyä vielä odotella rippaajaa.
Ei tossa hommassa oo yhtään mitään järkeä. Ite oon menossa jossain G:n ja H:n tienoilla, joku 2/3 olis vielä jäljellä. Pitäs varmaan kiristellä tahtia, kun en muista enää milloin aloitin koko homman.
Pannan kuitenkin tänne
[quote:aa12859b11="stratum"][18:07:43]
[18:08:13]
[18:08:26]
[18:08:28]
[18:08:28]
[18:08:34]
[18:08:44]
[18:08:50]
[18:09:06]
[18:09:08]
[18:09:13]
[18:09:24]
[18:09:43]
[18:09:55]
[18:11:14]
[quote:aa12859b11="psykokarkki"]iggy pop toki P:hen
eikös täällä ollu jo tällanen topicci [/quote:aa12859b11]
[quote:aa12859b11="stratum"][18:13:08]
[18:13:59]
[18:14:20]
[18:14:35]
[18:14:38]
[18:14:45]
[18:15:06]
[quote:aa12859b11="stratum"][quote:aa12859b11="psykokarkki"]iggy pop toki P:hen
eikös täällä ollu jo tällanen topicci [/quote:aa12859b11]
Enpä kuule tiijö
Olisi jonkinlaisen pollin tietysti voinut vielä pannan.[/quote:aa12859b11]
meinasin jo vastata mut topicci meni lukkoon... varmaan nää samat läpät jo ylempänä mut pannan:
[quote:15d652b2b8="stratum"][18:13:08]
[18:13:59]
[18:14:20]
[18:14:35]
[18:14:38]
[18:14:45]
[18:15:06]
mulla on eric b & rakim tylsästi E:ssä, beefheart C:ssä (mut tuomari nurmio N:ssä), bowie B:ssä,... tästä saadaan varmaan kivasti väittelyitä kyl.
räkislistalla tais taannoin olla linkki kirjaston luokitteluongelmiin mut en jaxa nyt kaivaa. siellä oli jo aika haastaviakin tapauksia...
Sivunvaihdolle
beefheart C:ssä (mut tuomari nurmio N:ssä), bowie B:ssä,...
smaaa
This must be what jail / I will scratch