You are not logged in.
Taas tarvitaan uusi otsikko!
Buzzcocks edustaa sellaista menevää 70-luvun lopun brittipunkkia. Joy Divisionin kanssa taisivat JD:n alkuaikoina kiertää ja muistan lukeneeni jostain että Joy Divisionin pojat vähän pelkäsivät Buzzcocksien lädejä.
Itse omistan näiltä vain kokoelman Singles Going Steady. Aina välistä se tulee soittimeen laitettua ja hyväksi todettua. Ever Fallen In Love? on muuten yllättäen(?) osoittautunut helvetin kovaksi bilebiisiksi. Noista cd:n bonusbiiseistä Are Everythingin alku muuten tuo mieleeni jostain syystä sen Ultra Bran biisin, jossa lauletaan "täytyy mennä tanssitunnille ja minä jään seisomaan lumeen" (vai mihin se nyt jääkään seisomaan).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jäätelöauto vai mikä se oli...?
Kyllähän tuo Singles Going Steady on kova kokis, vaikka sitä ehkä harvemmin nykyään jaksaakin.
This must be what jail / I will scratch
A Different Kind of Tension lienee se pätevin plätty, täynnä Ramones suuntaista punk rockia, tiukalla asenteella ja taidokkailla popsävellyksillä.
That's where there ain't no Boss Man - Cos' you finally paid your bills
A Different Kind of Tension lienee se pätevin plätty, täynnä Ramones suuntaista punk rockia
No tuota ei sitten vissiin tarvitse kuullakaan ikinä.
ei nää kovinkaan kehnoja ole, mutta vähän rasittavia jos yrittelee noin kotikuuntelussa. taas sellasena baarimusiikkina ihan ok
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pöh, kaikki levyt haltuun... siis ennen comebackia, eli kolme ekaa plus sinkkukokis. vika on ehkä paras, siis se different kind of... emmämuista, eka ja kolmas on niin saman nimisiä. heaven 17 on muuten versioinut are everythingin että jos joltain on tuokin tieto jäänyt kuulematta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
A Different Kind of Tension lienee se pätevin plätty, täynnä Ramones suuntaista punk rockia
niin siis tää oli se kolmas, ja ehkä kyllä vähiten punkkia, eka oli anotehr music in different kitchen tms ja eniten ramoa, ehkä. tosta vikasta ne sano aikanaan haastattelussa että se on niiden kosminen lsd-levy tai jotain mut on se aika perussettiä kuitenkin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ei nää kovinkaan kehnoja ole, mutta vähän rasittavia jos yrittelee noin kotikuuntelussa. taas sellasena baarimusiikkina ihan ok
Ihan samaa sanoisin.
[quote:4d043f6dea="babriga"]ei nää kovinkaan kehnoja ole, mutta vähän rasittavia jos yrittelee noin kotikuuntelussa. taas sellasena baarimusiikkina ihan ok [/quote:4d043f6dea]
Ihan samaa sanoisin.
Jåå, vois olla smaa kans. Välillä häiritsee ku kuulostavat joltain Klamydialta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uus levy olisi vissiin tullut. Soundi arvosti kolmen tähden edestä. Wish I Never Loved You kuulemma jatkaa siitä mihin Ever Fallen In Love jäi. Onko kukaan muu kuullut tuota levyä? Kannattaako hankkia kuunteluun?
<@DBGene> senkin karkki
Tuli jo tuossa kesällä hankittua erittäin pätevä livelevy Fast Cars, jolle Allmusic antaa jostain syystä vain 2½ tähteä eikä arvostelusta ainakaan minulle käy ilmi miksei levy ansaitsisi esim. 3½-4 tähteä. Ainoa miinus on että levy kestää vain 25 min, mutta äänenlaatu on todella hyvä ottaen huomioon kyseessä olevan jonkin todella epävirallisen nauhoituksen joko vuodelta -77 tai -78.
<@DBGene> senkin karkki
Allmusic antaa jostain syystä vain 2½ tähteä eikä arvostelusta ainakaan minulle käy ilmi miksei levy ansaitsisi esim. 3½-4 tähteä.
Ohhoh, varmaan ensimmäinen kerta ikinä kun näin on käynyt!
[quote:e9ef6e099a="DirtyBlueGene"]
Ohhoh, varmaan ensimmäinen kerta ikinä kun näin on käynyt! [/quote:e9ef6e099a]
Heh! Ihme tuohua kyllä allmusicilla...
<@DBGene> senkin karkki
Välillä häiritsee ku kuulostavat joltain Klamydialta
eikös pete shelley ole kova klamydia-fani, selittänee asian? steve diggle tosin tais kyllästyä pändiin tippurikvartetin jälkeen, näin muistan lukeneeni.
SPÅM!
Tulipa nyt haettua kuunteluun tuo Flat-Pack Philosophy ja täytyy sanoa, että ainoa asia, mikä bändissä on 70-luvun jälkeen muuttunut on tuotanto. Kyseessä siis levy, joka sisältää loistavia ralleja rakastamisen vaikeudesta ja vähän vähemmän onnistuneita täytevetoja.
Epätasaisuus on varmaan aina ollut Buzzcocksien suurin miinus. Jollain Singles Going Steadylla voi olla maailman paras biisi (esim. Ever Fallen In Love) ja sitten joku ihan melkeinpä tyhjänpäiväinen Klamydia-pastissi peräkkäin. Odotan silti innolla keikkaa ja Orgasm Addict saanee vanhojen likaisten setien laulamana aivan erilaisia merkityksiä kuin parikymppisten punkkarinuorten.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:13dce5596b="Alxity"]Tulipa nyt haettua kuunteluun tuo Flat-Pack Philosophy ja täytyy sanoa, että ainoa asia, mikä bändissä on 70-luvun jälkeen muuttunut on tuotanto. Kyseessä siis levy, joka sisältää loistavia ralleja rakastamisen vaikeudesta ja vähän vähemmän onnistuneita täytevetoja.
Epätasaisuus on varmaan aina ollut Buzzcocksien suurin miinus. Jollain Singles Going Steadylla voi olla maailman paras biisi (esim. Ever Fallen In Love) ja sitten joku ihan melkeinpä tyhjänpäiväinen Klamydia-pastissi peräkkäin. Odotan silti innolla keikkaa ja Orgasm Addict saanee vanhojen likaisten setien laulamana aivan erilaisia merkityksiä kuin parikymppisten punkkarinuorten.[/quote:13dce5596b]
ERI! Singles going steady on maailman täydellisimpiä kokonaisuuksia!
joo en minäkään sieltä huteja löydä, tosin onhan klamydiallakin ihan mukavia ralleja...
[quote:66fbebd162="Feggy"]ERI! Singles going steady on maailman täydellisimpiä kokonaisuuksia! [/quote:66fbebd162]
joo en minäkään sieltä huteja löydä, tosin onhan klamydiallakin ihan mukavia ralleja...
No ei nyt mitään selkeitä huteja, mutta sellaisia heikompia hetkiä kuitenkin. Aika usein olen tuota kokoelmaa aika skip skip-periaatteella kuunnellut (luultavasti melko syyttä, sillä enpä kyllä osaa toisaalta sanoa mitkä ne heikoimmat ovat)
<@DBGene> senkin karkki
Laitetaan näistäkin keikkaraporttia vaikka bändin otsikkoon kun en jaksa nyt alkaa mitään kokonaista festariraporttia kaikeasta näkemästäni kirjoittaa. Sanotaan näistä vaikka, että se toinen kitaristi, jolla on rankemman kuuloinen ääni oli aika helvetin kännissä koko keikan ja soitti melko paskasti, mutta pisti kamat lopuksi paskaksi. Lisäksi soittivat melkeinpä koko Singles Going Steadyn + aloittivat Boredomilla eli toisin sanottuna aivan parhautta.
<@DBGene> senkin karkki
Lähti tilaukseen tänään Singles Going Steady, kun Autonomy on niin älyttömän kova ralli.
Spiral Scratch seiska parasta Buzzcocksia! Tänään soinu repeatilla ainakin näin moooonta kertaa.
joo ja on Singles Going Steadykin ihan täydellinen mut eri tavalla.
[quote:b98fa72303="turston"]Välillä häiritsee ku kuulostavat joltain Klamydialta[/quote:b98fa72303]
eikös pete shelley ole kova klamydia-fani, selittänee asian? steve diggle tosin tais kyllästyä pändiin tippurikvartetin jälkeen, näin muistan lukeneeni.
SPÅM!
Olispa totta!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ja kevyesti. eilen viimeksi tuli taas kiimailtua.
ei ihme, että bonareilla höystetty 2001 uusintapainos osoittaa varsin tympeällä tavalla, miksi enemmän on ainakin tässä yhteydessä paljon vähemmän.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:4b99ae2667="Feggy"]ERI! Singles going steady on maailman täydellisimpiä kokonaisuuksia! [/quote:4b99ae2667]
ja kevyesti. eilen viimeksi tuli taas kiimailtua.ei ihme, että bonareilla höystetty 2001 uusintapainos osoittaa varsin tympeällä tavalla, miksi enemmän on ainakin tässä yhteydessä paljon vähemmän.
Juuri nimenomaan. Siksi kuuntelenkin mieluummin puhkihöylättyä vinyyliäni.
[quote:828682778b="fassu"][quote:828682778b="Feggy"]ERI! Singles going steady on maailman täydellisimpiä kokonaisuuksia! [/quote:828682778b]
ja kevyesti. eilen viimeksi tuli taas kiimailtua.ei ihme, että bonareilla höystetty 2001 uusintapainos osoittaa varsin tympeällä tavalla, miksi enemmän on ainakin tässä yhteydessä paljon vähemmän.[/quote:828682778b]
Juuri nimenomaan. Siksi kuuntelenkin mieluummin puhkihöylättyä vinyyliäni.
Jep, kun sain vihon viimein ostettua Singlesin, just tona bonariversiona, tuli semmonen "Heeeii, ei tällä levyllä tämmösiä biisejä oo!" -reaktio. Ja sit kun puolet niistä bonareista on vielä tungettu sinne keskelle levyä, niinkuin "LP:n ekan puolen" päätteksi! Kahjoo!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
BUZZCOCKS KAHDELLE KEIKALLE SUOMEEN
Ke 25.4.2012 Tampere, Klubi +Control plays The Clash
To 26.4.2012 Helsinki, Tavastia
Kaikkien aikojen ensimmäisiin, vaikutusvaltaisimpiin ja menestyneimpiin punk-bändeihin lukeutuva Buzzcocks saapuu ensi keväänä kahdelle keikalle Suomeen. Liput brittipunkin pioneeriyhtyeen keikoille Tampereen Klubille 25. huhtikuuta ja seuraavana iltana Helsingin Tavastialle tulevat myyntiin Tikettiin keskiviikkona 9. marraskuuta.
Klassikkokappaleistaan Ever Fallen in Love (With Someone You Shouldntve), What Do I Get? ja Orgasm Addict parhaiten muistettu Buzzcocks perustettiin jo 35 vuotta sitten. Kesällä 1976 ensimmäisen keikkansa Sex Pistolsin lämmittelijänä soittanut yhtye nousi nopeasti brittipunkin suosituimpiin bändeihin ja pian Buzzcocks nähtiin yhteiskeikoilla myös The Clashin, The Vibratorsin ja Siouxsie and the Bansheesin kanssa.
Sex Pistolsin ja The Clashin tavoin punkin pyhään kolminaisuuteen kuuluva Buzzcocks ehti uransa alkuvuosina 1976-1981 julkaista kolme pitkäsoittoa, lukuisia singlejä sekä soittaa kiertueita Pohjois-Amerikkaa myöten. Kokoonpanon paluuta saatiin odotella aina vuoteen 1989, jonka jälkeen vaihtelevan aktiivisesti toiminut Buzzcocks on jatkanut uusien kappaleiden kirjoittamista sekä nähty esimerkiksi Nirvanan maailmankiertueen lämmittelijänä ja viime kesän Ilosaarirockissa.
Buzzcocksin nykyisessä kokoonpanossa Pete Shelleyn rinnalla soittavat miltei yhtyeen uran alusta saakka mukana ollut kitaristi Steve Diggle sekä 2000-luvulla bändiin liittyneet basisti Chris Remmington ja rumpali Danny Farrant. Buzzcocksin viimeisin studioalbumi Flat-Pack Philosophy julkaistiin vuonna 2006.
LIPUT:
Myyntiin ke 9.11.2011 klo 9.00
Ke 25.4.2012 Tampere, Klubi
- 23 EUR +toimituskulut. Ennakko: Tiketti
- 25 EUR ovelta
To 26.4.2012 Helsinki, Tavastia
- 25 EUR +toimituskulut. Ennakko: Tiketti
- 27 EUR ovelta
www.buzzcocks.com
www.facebook.com/buzzcocksofficial
www.fullsteam.fi
miks tää on kevyemmässä?