You are not logged in.
Varsin hyvää kera
en ole kolmekybänen emoboy
Taitaa olla, etten ole viime kesän Morrissey-keikan jälkeen kuunnellut yhtään Smithsiä tai Morrisseyta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
jim morrissey vilauttaa:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Taitaa olla, etten ole viime kesän Morrissey-keikan jälkeen kuunnellut yhtään Smithsiä tai Morrisseyta.
En minäkään ollut pitkään aikaan, mutta sitten ostin Jeff Buckleyn Hallelujah/I Know It's Over-singlen ja piti sitten laittaa ensin Rank soittimeen ja sen jälkeen vielä se punakantinen singlekokoelma, jonka nimeä en nyt muista enkä myöskään jaksa tarkistaa. Enpä edes muistanut, että näillä näinkin hienoja sovituksia biiseissä oli ja täytyy myös sanoa, että olen Johnny Marrin kitarointia oppinut arvostamaan vasta viime aikoina.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Siinähän se kurttu pauhaapi
bzort glorf bööth
oho
<@DBGene> senkin karkki
Ei oo gladiolus, eli ei oo Morrissey.
uuh. vittu olin 100% varma että joku smiths-pissis tulee heti itkeen että vitun-homo-ihan-väärän-kukan-laitoit-mun-sankarin-perärööriin mutta että sinä forsssssstoseni. olen pettynyt.
pakko kuunnella girlfriend in a coma heti paikalla.
vitun-homo-ihan-väärän-kukan-laitoit-mun-sankarin-perärööriin mutta että sinä forsssssstoseni.
Mikä olis ollu oikea kukka?
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f777efec33="silvawhale"]vitun-homo-ihan-väärän-kukan-laitoit-mun-sankarin-perärööriin mutta että sinä forsssssstoseni.[/quote:f777efec33]
Mikä olis ollu oikea kukka?
ei mitään hajua. vai oliks ne jotain vitun neilikoita?
edit, tämä??
[quote:efb0618c3a="Alxity"][quote:efb0618c3a="silvawhale"]vitun-homo-ihan-väärän-kukan-laitoit-mun-sankarin-perärööriin mutta että sinä forsssssstoseni.[/quote:efb0618c3a]
Mikä olis ollu oikea kukka?[/quote:efb0618c3a]
ei mitään hajua. vai oliks ne jotain vitun neilikoita?edit, tämä??
Joo, johan se forssto näköjään sanoikin, mutta en vaan tajunnut että tuonkin niminen kukka on sitten olemassa. on se.
<@DBGene> senkin karkki
kukka-topicissa nämä
Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla? Hyvä kokishan tämä sinänsä.
Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla? Hyvä kokishan tämä sinänsä.
you just haven't earn it yet baby
tuohan oli alkuperäinen, louder than bombs sen sijaan jenkkimarkkinoille tehty kyhäelmä, yhdistelmä tota, hatful of hollowia ja lisänä sheila takes a bow -sinkun kaikki piisit. lisäksi vähän eri valikoimaa muutenkin mut en musita nyt tarkemmin.
livelevy oli nimeltään rank, ja muistaakseni ihan turha, mulla ei edes ole "sitä".
you just haven't earn it yet baby
Riittää syyksi hankkia TWWL.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:7e6745c1aa="psykokarkki"]you just haven't earn it yet baby [/quote:7e6745c1aa]
Riittää syyksi hankkia TWWL.
Onhan tuo Louder Than Bombsillakin. Mitäs te horisette?
Joistain biiseistä on näköjään eri versio TWWL:llä mitä muilla levyillä.
livelevy oli nimeltään rank, ja muistaakseni ihan turha, mulla ei edes ole "sitä".
marr muistaakseni kommentoi tota jossain haastiksessa että "onhan se hyvä dokumentti.. mut aika kaamee."
[quote:71162313ed="tigrushka"][quote:71162313ed="psykokarkki"]you just haven't earn it yet baby [/quote:71162313ed]
Riittää syyksi hankkia TWWL. [/quote:71162313ed]
Onhan tuo Louder Than Bombsillakin. Mitäs te horisette?Joistain biiseistä on näköjään eri versio TWWL:llä mitä muilla levyillä.
jaa ovvai? no kaitpa sitten.
ja joo, muutama eri versio on. spåm
[quote:cba74aa271="psykokarkki"]livelevy oli nimeltään rank, ja muistaakseni ihan turha, mulla ei edes ole "sitä".[/quote:cba74aa271]
marr muistaakseni kommentoi tota jossain haastiksessa että "onhan se hyvä dokumentti.. mut aika kaamee."
Mun mielestä toi Rankki on hyvä levy. Esim. Rusholme ruffians ja What she said? kuulostaa rokimpina liveversioina paremmilta kun alkuperäiset.
Ja toi Draize train instrumentaali, jota ei kai miltään muulta levyltä löydy, on kyl tooosi
Mitäs te horisette?
eiq mitäs
Piti kaivaa hyllystä ja katsoa kaihisilla silmillään mitä sellaisia biisejä TWWL:llä on mitä LtB:llä ei ole ja löytyihän niitä peräti neljä:
Bigmouth Strikes Again*
There Is a Light That Never Goes Out*
The Boy with a Thorn in His Side*
That Joke Isn't Funny Anymore¤
* löytyvät The Queen Is Deadilta
¤ löytyy Meat Is Murderilta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla?
Money Changes Everything?
This must be what jail / I will scratch
[quote:071b885d5c="stratum"]Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla?[/quote:071b885d5c]
Money Changes Everything?
Voimmä myydä jos kiltisti pyydät
[quote:c42e3c6517="DirtyBlueGene"][quote:c42e3c6517="stratum"]Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla?[/quote:c42e3c6517]
Money Changes Everything?[/quote:c42e3c6517]
Voimmä myydä jos kiltisti pyydät
DJ Tupoun huumorille
<@DBGene> senkin karkki
[quote:afac43920e="stratum"][quote:afac43920e="DirtyBlueGene"][quote:afac43920e="stratum"]Hehe, luulin että The World Won't Listen olisi live-levy... Mitäköhän tällä oikeasti tekee? Vai onko tässä joku biisi muka jota ei ole studiolevyillä tahi Louder Than Bombsilla?[/quote:afac43920e]
Money Changes Everything?[/quote:afac43920e]
Voimmä myydä jos kiltisti pyydät [/quote:afac43920e]DJ Tupoun huumorille
Kävitkö ostamassa Hatful of Hollow'n niinkuin käskin.