You are not logged in.
hankin tän mainion tuplakokoelman taannoin:
ja olihan tää kyllä hieno laulaja jne. vois ostella enemmänkin levyjä kun tietäis vaan mitä. jotenkin tuntuu että 60-luvun jutut on parhaita.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:5e778cc9f5="Ulvilan pikkunatsi"]TYLSÄÄ
valitettavasti [/quote:5e778cc9f5]
Eri. Onneksi.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Olenkin aina pitänyt sinua ihmistyyppinä, joka saattaisi pitää Frank Sinatrasta. Kyseessä on muuten loukkaus
Loukkausta Höpönassun suusta ei voi ymmärtää loukkaukseksi.
Odotit popkoukkuja? Ja kasarimeininkiä?
Ja kasarimeininkiä?
l.a. is my lady
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nancy on söpömpi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nancy on söpömpi.
oma topicci?
Nancy on söpömpi.
Ja vitut on.
joo ulkoisesti vopis olla parantamisen varaa mutta se ÄÄNI...
mutta takaisin isäpappaan, puhuvat että toi wee small hours ja joku songs for swinging lovers olis ne parhaat, mut enpä tiedä sit, stupidolta sais molemmat yhteensä kynpillä.
ne ihan parhaat biisit on ehkä new york new york ja girl from ipanema.
tietääx joku löytyiskö mukavaa sinatra-boxia hankittavaksi? sellanen jolla olis mielellään kattavasti 60- ja 70-lukujen juttuja, ei mitään halpaa ale-krääsää (mutta hinta vois silti olla inhimillinen...)?
nyt siis on selvinnyt, että tämä on se jonka tarvitsisisn. osaako joku auttaa?
20 cd:llistä eli kaikki studiomatsku jostain 60-luvun alkupuolelta 80-luvulle. siitä on tuo kuvan nahkaboksi ja sit joku karvalakkimalli, mutta hintaakin mahtaa olla, jos jostain löytäis. vinkkejä?
erittäin komean näköinen paketti toi "karvalakkimalli", amazonissa näyttäis olevan alkaen 400$
erittäin komean näköinen paketti toi "karvalakkimalli", amazonissa näyttäis olevan alkaen 400$
joo, hieman vielä kallis, jospa jostain $300 pintaan löytäis...
joo ylös. aina välillä tulee kuunneltua, tuo ekassa viestissä mainittu kokis anttilassa joku 8 eååh, kannattaa hankkia.
summer wind
FSA-boxi edelleen etsinnässä... the drowners -coveri
åhå, mikä topicci
joo ulkoisesti vopis olla parantamisen varaa mutta se ÄÄNI...
Carolan Ei aina käy niin pesee kyllä Nänsin You Only Live Twicen mennen tullen.
Isukin ääni sen sijaan
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ootin, että tän ois perustanu Acedia..
Odotin kans...
Ajattelin joskus tehdä Frankin biiseistä top 100 listan perusteluineen, mutta se jäi sitten tekemättä. Ihan vain omaksi iloksi ja muiden kiusaksi.:rolleyes:
joo ylös. aina välillä tulee kuunneltua, tuo ekassa viestissä mainittu kokis anttilassa joku 8 eååh, kannattaa hankkia.
Jep. Parikyt piisiä, jokainen järeä ikivirheä.
It was a very good year on kyä aina . Ihan sama missä iässä sitä kuuntelee, päätyy vollottamaan "minne vuodet katosivat, syksyn lehdet lakaisevat kaipuuni jäljet" tms.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jep. Parikyt piisiä, jokainen järeä ikivirheä.
itse asiassa taitaa olla joku 40 piisiä kun on tupla kyseessä.
Ajattelin joskus tehdä Frankin biiseistä top 100 listan perusteluineen, mutta se jäi sitten tekemättä. Ihan vain omaksi iloksi ja muiden kiusaksi.:rolleyes:
hienoa, "sitä" odotellessa
joo ylös.
my kind of broadway on kertakuuntelun perusteella varsin mainio levy, vain yksi ennestään tuttu biisi oli mukana (tehy can't take that away from me).
åhå en jaxa korjata typoa ku on ajankohtainen
Come fry with me
Come fry let's fry an egg
Snatralle härän kullin kokoinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
jostain syystä haluun ostaa levyn nimeltä watertown. onks kukaan kuullu?
Tiiän vaan Sugar Townin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tiiän vaan Sugar Townin
ja seki on nancyn
Olisin voinut vaikka vannoa, että MÄÄ aloitin täällä jo pari vuotta sitten ekan Sinatra-ketjun -- mut tää onki joku ihan eri, eikä vanhaakaan näy missään... Mitä tääl oikein tapahtuu??
Olisin voinut vaikka vannoa, että MÄÄ aloitin täällä jo pari vuotta sitten ekan Sinatra-ketjun -- mut tää onki joku ihan eri, eikä vanhaakaan näy missään... Mitä tääl oikein tapahtuu??
eiq se oli lee hazlewood -ketju jossa kyl puhuttiin myös sinatrasta
luulisin
En o kyl mitn Hazlewoodeja alotellu -- muistan viä ku olin just kasannu oman Frankie-kokiksen ja aloin hehkuttaa biisivalintoja... Mitä tääl oikein tapahtuu??
En o kyl mitn Hazlewoodeja alotellu -- muistan viä ku olin just kasannu oman Frankie-kokiksen ja aloin hehkuttaa biisivalintoja... Mitä tääl oikein tapahtuu??
unettaa-topicissa nämä?
tajusin muuten että tosta aloitusviestin kokiksesta on 2 eri versiota, toi punasävynen on yksöislevy, hieman sinisävyisempi on se tuplaversio joka mullakin on.
[quote:07eb8c9036="psykokarkki"]
unettaa-topicissa nämä:
tajusin muuten että tosta aloitusviestin kokiksesta on 2 eri versiota, toi punasävynen on yksöislevy, hieman sinisävyisempi on se tuplaversio joka mullakin on.
[/quote:07eb8c9036]
jostain syystä haluun ostaa levyn nimeltä watertown. onks kukaan kuullu?
No se nyt on taas niitä -levyjä mulle. Kaunis kuin mikä ja Old Bluen viimeinen kunnon songcycle (ok, en oo kuullut kasarilevyjä). Kaikki sofistipopparit on varmana ottaneet siitä vaikutteita.
Vaikka niitä 50-luvun tuotoksia eniten kehutaankin, niin kyllä just Watertown ja Sinatra & Jobim (+ Sinatra & Companyn eka puoli) on mun kirjoissa niitä vielä ylempänä. Täydelliset yhdistelmät populaaria, taidetta ja ÄÄNTÄ.
"No more mistakes, like the last one."