You are not logged in.

Parhuutta!!
Harmi ku missasin keikan. Eka olisi ehtinyt, mutta sitten siirrettiin parilla kuukaudella enkä enää sillo päässyt
Noitten aiempi bändi Girlfrendo on kans tosi mainiota poppista. Kandee testaa.
[quote:a4604feabe="upsetter"]
Parhuutta!!
Harmi ku missasin keikan. Eka olisi ehtinyt, mutta sitten siirrettiin parilla kuukaudella enkä enää sillo päässyt
Noitten aiempi bändi Girlfrendo on kans tosi mainiota poppista. Kandee testaa.[/quote:a4604feabe]
Girlfrendo? Täytyypä koittaa päästä kuulolle...
Love Is All kuulostaa kyl taas hyvältä. CD:n ostin vasta Free Record Shopin kuoppajaisista.... 
Girlfrendo? Täytyypä koittaa päästä kuulolle...
Jpp! Se on aika paljon "nössömpää", mutta jotenkin sama fiilis siinä. Helkkarin hienoja ja tarttuvia biisejä. Tosin en sun indie pop -mausta tiiä
Voin kyl joskus sulle heittää levyn mp3:na jos vaan tahot...
[quote:e438b524ab="upsetter"]Girlfrendo? Täytyypä koittaa päästä kuulolle...
Jpp! Se on aika paljon "nössömpää", mutta jotenkin sama fiilis siinä. Helkkarin hienoja ja tarttuvia biisejä. Tosin en sun indie pop -mausta tiiä
Voin kyl joskus sulle heittää levyn mp3:na jos vaan tahot...[/quote:e438b524ab]
No enpä pidä itteäni mitenkään indiepopparina, mutta jos Love Is All:ssa on kerran samaa jengiä, niin eihän se ihan kehno voi mitenkään olla... Slsk:stä paikallistinkin jo Gives you a love bite-ep:n ja Surprise! Surprise! It's Girlfrendo-cd:n, mutta jonotus on vaan aika hemmetin pitkä... Ämpärit kelpaa kyllä.
No enpä pidä itteäni mitenkään indiepopparina, mutta jos Love Is All:ssa on kerran samaa jengiä, niin eihän se ihan kehno voi mitenkään olla... Slsk:stä paikallistinkin jo Gives you a love bite-ep:n ja Surprise! Surprise! It's Girlfrendo-cd:n, mutta jonotus on vaan aika hemmetin pitkä... Ämpärit kelpaa kyllä.
Mä etin sen jostain tässä ni saat vielä tän illan aikana privana linkin missä ois levy zippinä 
Nössöily sikseen mul pyörii just nyt Library Tapesin Alone In The Bright Lights Of A Shattered Life. Olisko tää sit akustista doomia; todella synkkää pianopimputusta + rätisevää kitaran kidutusta. Sopii hyvin syksyiseen kylmään yöhön, ja vaikka ei onneks pahasti masenna niin ei mitään muuta tee mieli kuunnella. Pitäis tsekkaa Library Tapesin uuskin levy, mut enpä ole jaksanut.
Girlfrendo - Surprise! Surprise! It's Girlfrendo
Ei tässä taidakaan ollu ku toi laulajatyttö vaan. Mut jotenkin muistelen et tää poikaksi olisi ollu Love is Allissa. En tiijä. Voi olla, että poika oli jossain toisessa superbändissä.
[quote:055f210340="leposi"]
Tämä on
[/quote:055f210340]
mutta phil collins ei tainnu olla tolla mukana
![]()
mutta phil collins ei tainnu olla tolla mukana
Aina sama kuvio. Muistaakseni tein joskus näille otsikon ja oisko tokassa viestissä ollu toi läppä :x
hups ![]()
[quote:5f596fd10c="psykokarkki"]mutta phil collins ei tainnu olla tolla mukana
Aina sama kuvio. Muistaakseni tein joskus näille otsikon ja oisko tokassa viestissä ollu toi läppä :x[/quote:5f596fd10c]
Toistoon perustuva komiikka on aina "hauskaa"... ![]()

[quote:351441729a="leposi"]Noitten aiempi bändi Girlfrendo
Oho, en tiennytkään tuota yhteyttä, mutta enpä toisaalta ole Girlfrendoa kuullut. Spöm.
Nyt kuuntelen The Sightsia eli "Jenkkilän garage-Supergrassia".[/quote:351441729a]
Mulle ei Sights pudonnut yhtään. Jotenkin retroretroretro ilman omia ideoita. Supergrass taas on Supergrass.
Mulle ei Sights pudonnut yhtään. Jotenkin retroretroretro ilman omia ideoita. Supergrass taas on Supergrass.
Mitä levyä kuuntelit? Vuoden 2005 nimetön levy vaikuttaa kyllä tylsältä, mutta edellisellä levyllä Got What We Want on pari tosi iskevää biisiä, paikoin tosiaan tulee mieleen jopa 'grarse. (Tuota jenkkigaragesupergrass-määritelmää käytti eräs tuttu muusikko puffatessaan bändiä minulle.)
[quote:e2a94133d5="Feggy"]Mulle ei Sights pudonnut yhtään. Jotenkin retroretroretro ilman omia ideoita. Supergrass taas on Supergrass.
Mitä levyä kuuntelit? Vuoden 2005 nimetön levy vaikuttaa kyllä tylsältä, mutta edellisellä levyllä Got What We Want on pari tosi iskevää biisiä, paikoin tosiaan tulee mieleen jopa 'grarse. (Tuota jenkkigaragesupergrass-määritelmää käytti eräs tuttu muusikko puffatessaan bändiä minulle.)
Mutta nyt jotain aivan muuta:
[/quote:e2a94133d5]
No sit nimetöntä just. Mut pannaanpa mieleen.
The National: Boxer
(KIIMA!)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Terrorvision - Oblivion
Tommi Läntinen - Kevät ja minä
Tommi Läntinen - Kevät ja minä
Mikä pari!

Kiimaahan tässä kasvatellaan.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Little Red Corvette- Prince
Piilopervo, nerokas pophitti.

Terrorvision - Bad Actress