You are not logged in.
Arminen wrote:conanissa ens viikolla!
jee tämä on pakko muistaa katsoa. tietäs vaan minä päivänä se tuleeeee
oisin toivonut winter wonder landia, mutta kyllä tuo #1:kin kelpaa!!!!!!!!edit: jos oikein tajusin niin se tulee keskiviikkona.
Millos teidän ohjelmaan vieraaks?
bzort glorf bööth
Toistaiseksi en ole lämmennyt tolle Strawberry Jamille erityisen paljoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toistaiseksi en ole lämmennyt tolle Strawberry Jamille erityisen paljoa.
vähän samaa, ei vaan ny oikein iske
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ekat kuuntelut kieltämättä et vähän turhan poppiversiot mut kylhän toi paranee vaan lisäkuunteluilla.
kertokaas sit minä päivänä conanissa. vai siis keskiviikkona?
hrmunoita wrote:Toistaiseksi en ole lämmennyt tolle Strawberry Jamille erityisen paljoa.
naurettavaa pelleilyä tuommone
pannaas winter wonder land jippu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
risto_m wrote:hrmunoita wrote:Toistaiseksi en ole lämmennyt tolle Strawberry Jamille erityisen paljoa.
naurettavaa pelleilyä tuommone
pannaas winter wonder land jippu
sama
no onks nää tänään conanissa? näin unta että missasin "sen"
Tän mukaan ois:
http://www.telkku.com/tiedot;jsessionid … d=34980575
Ei löytynyt? Tai miksi itse etsiä, kun joku muukin voi.
Ja vieraana Jennifer Connelly! Mulla ainakin himassa "fireworks".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Islaja on Animal Collectiven lämppäri ainaki Hampurissa. Jännää.
Islaja on Animal Collectiven lämppäri ainaki Hampurissa. Jännää.
joo täälki on.........
joo täälki oli...
Youtubesta kurkkaan itekin, conan ei tyytynyt itekään CD-versioon
En missannu
en ole kolmekybänen emoboy
psykokarkki wrote:no onks nää tänään conanissa? näin unta että missasin "sen"
En missannu
sama
olihan se hieno, aika jännä valinta vielä tuo #1, ei sieltä hiteimmästä päästä mut ehkä six ku oli aika lyhyt
conanilla oli mansikkahilloo vinyylinä, mulle kans
Unohdin, hyvä mä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Unohdin, hyvä mä
Youtubessa pelaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
noiseidea wrote:Unohdin, hyvä mä
Youtubessa pelaa.
Toisaalta, tietäen Conanin vieraiden soundien tason, kannattaako vaivautua. No vaivaudun perkele.... YouTube auki näin... no sehän oli ihan kiva.
loistava biisivalinta
Ei mee ihan putkeen mutta kuulostaa hellyyttävimmältä ikinä. Missä tuollaisia lapsia kasvaa
http://youtube.com/watch?v=gljQ233eLGY
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Fireworksin c-osa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
joko fireworks on kaupoissa?
mäki unohdin =D tai siis, nukahdin in rainbowsia kuunnellessa.
no katson sen tänään uusintana subilta.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
loistava biisivalinta
Olipa hyvä Conan-liveksi. Biisivalinta yllätti kyllä totaalisesti!
Ps. Kun Panda laulaa, näyttää hän ihan pikkupojalta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
kuntelin tossa just aamun avaukseksi läpi strawberry jamin ja person pitchin ja kyl mun mielestä mansikkahillo vetää pidemmän korren (vaimo oli tosin toista mieltä) ja on selkeesti vuoden paras levy.
kuntelin tossa just aamun avaukseksi läpi strawberry jamin ja person pitchin ja kyl mun mielestä mansikkahillo vetää pidemmän korren (vaimo oli tosin toista mieltä) ja on selkeesti vuoden paras levy.
En oikein komppaa kumpaakaan, kyllä molemmat on mielestäni loistavia levyjä, erilaisia vain ja hyvä niin.
psykokarkki wrote:kuntelin tossa just aamun avaukseksi läpi strawberry jamin ja person pitchin ja kyl mun mielestä mansikkahillo vetää pidemmän korren (vaimo oli tosin toista mieltä) ja on selkeesti vuoden paras levy.
En oikein komppaa kumpaakaan, kyllä molemmat on mielestäni loistavia levyjä, erilaisia vain ja hyvä niin.
Samaa. Strawberry Jamiin on ollut vaan vaikeampi päästä sisään... Tosin, parempi puoliskoni tykkäsi siitä heti, ja pitää sitä jo AC-suosikkinaan, joten...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Moronica wrote:psykokarkki wrote:kuntelin tossa just aamun avaukseksi läpi strawberry jamin ja person pitchin ja kyl mun mielestä mansikkahillo vetää pidemmän korren (vaimo oli tosin toista mieltä) ja on selkeesti vuoden paras levy.
Samaa. Strawberry Jamiin on ollut vaan vaikeampi päästä sisään... Tosin, parempi puoliskoni tykkäsi siitä heti, ja pitää sitä jo AC-suosikkinaan, joten...
...olen kuin Tuomo ja vaihdan ilolla mielipidettäni tässä asiassa.
Tänään se sitten tapahtuui: tajusin, että Strawberry Jam on ehdottomasti tämän vuoden paras julkaisu The Nationalin Boxerin ja Odd Nosdamin Level Liwe Wiresin ohella. Mieletöntä.
Kävelin äsken täältä Rauhankadulta steissille hakemaan junalippuja ja kuuntelin Strawberry Jamia ja varsin nopeasti kasvoni valtasi varmasti aika törkeän näköinen dorkahymy.
Toivottavasti osaan kuunnella tänään jotain muutakin.